Budget: € 25 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 13-06-2019
Reacties: 6
Locatie: Duivendrecht
Laatst gewijzigd: 09-09-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een Manager bedrijfsvoering met brede ZOHO kennis en ervaring die ons 1 tot 2 dagen per week kan helpen met de bedrijfsvoering wat betreft het organiseren en bijhouden van planningen, structuur, overzicht houden over het geheel ed. Wij zijn een leuk innovatief bedrijf wat nieuwe medialessen geeft op scholen in Amsterdam We zoeken een zelfstandige…
Budget: € 35 tot € 100 p.u.
Geplaatst: 31-07-2019
Reacties: 4
Locatie: Wateringen
Laatst gewijzigd: 14-08-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Voor vergaderingen van onze vereniging zijn we op zoek naar een notulist.
Vergaderingen zijn altijd in de avond (vaak de maandagavond) gedurende 2 uurtjes op locatie in Wateringen. Frequentie is op afroep en soms ook op korte termijn.
Graag een prijs per uur inclusief reistijden en uitwerken aanbieden.
Budget: € 25 tot € 35 p.u.
Geplaatst: 01-08-2019
Reacties: 10
Locatie: Den Haag
Laatst gewijzigd: 02-08-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik zoek een personal assistant die mijn administratie kan ordenen het gaat om boekhouding 2018 -2019. Het is handig als u in Den Haag bent. Ik ben op korte termijn op zoek naar virtuele office assistant / sales support, die mij op afstand kan ondersteunen in administratieve sales activiteiten. Het gaat om de volgende werkzaamheden: - Registreren van e-mails in CRM…
Budget: € 20 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 11-07-2019
Reacties: 5
Locatie: Lochem
Laatst gewijzigd: 26-07-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, In verband met groei van mijn bedrijf ben ik op zoek naar een freelance secretaresse/administratief medewerkster. De werkzaamheden staan nog niet helemaal vast, net als de inzet. Ik verwacht ca. 8 uur per maand om te starten, maar dit kan meer worden. Werkzaamheden zijn o.a. het bijhouden van website en social media, agenda en e-mail bijhouden, algemeen ondersteunend werk en wellicht…
Budget: € 25 tot € 45 p.u.
Geplaatst: 10-07-2019
Reacties: 2
Locatie: Gouda
Laatst gewijzigd: 12-07-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een zelfstandig werkende assistente die pro-actief is, ambitieus en die mee wil werken aan het realiseren van gave kunstprojecten. Doel: al het regelwerk uit handen nemen van de kunstenaar zodat hij gefaciliteerd wordt om zich volledig op het artistieke en op de uitvoer te richten. Je zou deze functie ook Producer of Studio manager kunnen noemen, je bent namenlijk…
Budget: € 20 tot € 35 p.u.
Geplaatst: 09-07-2019
Reacties: 1
Locatie: Gouda
Laatst gewijzigd: 09-07-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Gezocht: Personal assistant voor kunstenaar, fotograaf. Een zelfstandig werkende assistente die pro-actief is, ambitieus en die mee wil werken aan het realiseren van gave kunstprojecten. Doel: al het regelwerk uit handen nemen van de kunstenaar zodat hij gefaciliteerd wordt om zich volledig op het artistieke en op de uitvoer te richten. Herken je jezelf? Super georganiseerd, planmatig…
Budget: € 28 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 17-06-2019
Reacties: 0
Locatie: 's-Hertogenbosch
Laatst gewijzigd: 17-06-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Wij zijn op zoek naar een freelancer die ons een dag of twee kan helpen met de inrichting van het verkoop- en servicedeel van Salesforce op onze locatie in 's-Hertogenbosch.
Het budget is in overleg een vaste prijs is gewenst.
Wij zien graag een reactie tegemoet.
Budget: € 20 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 13-05-2019
Reacties: 1
Locatie: Haarlem / Amsterdam
Laatst gewijzigd: 13-05-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een Interviewer Onderzoek voor de Periode van 3 juni t/m 28 juni 2019 op locatie in Amsterdam/Haarlem. Ben jij nieuwsgierig ingesteld en wil je altijd doorvragen? Dan is deze tijdelijke freelance functie iets voor jou! Je bent onderdeel van een dynamisch onderzoeksteam. Als telefonische interviewer bij ons bureau ben je verantwoordelijk voor het inplannen,…
Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 19-04-2019
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 19-04-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, In verband met tijdelijke afwezigheid zoeken wij een ZZP-er als Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine, voor 32 - 40 uur / week, van 20 mei t/m 18 oktober 2019. In deze functie geef je hiërarchisch leiding aan de groepen Secretariaat, Receptie en Kantine. Je signaleert tijdig knelpunten en inefficiënte werkwijzen in deze groepen, bespreekt voorstellen om deze te voorkomen…
Budget: € 500 tot € 1000
Geplaatst: 17-04-2019
Reacties: 1
Locatie: Bovensmilde
Laatst gewijzigd: 17-04-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik ben op zoek naar een ervaren zakelijke onderhandelaar (Engelstalig) voor een groot project in Afrika.
Graag iemand die mij hierin eventueel ook juridisch kan ondersteunen en het liefst woonachtig in de omgeving van Amsterdam.
De reiskosten naar Afrika worden vergoed.
Ik zie graag een reactie tegemoet.