Budget: € 65 tot € 120 p.u.
Geplaatst: 04-12-2018
Reacties: 1
Locatie: Kerkrade
Laatst gewijzigd: 05-12-2018
Status: Gesloten
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een freelance recruitment professional die ons helpt bij het invullen van een aantal interne vacatures voor diverse locaties in Nederland. Het betreft operationele en commerciële functies binnen de HR dienstverlening op HBO niveau. Daarnaast zet je jouw expertise in voor het inrichten van een recruitmentproces dat tegemoet komt aan de recruitmentbehoefte…
Budget: € 20 tot € 50
Geplaatst: 04-12-2018
Reacties: 2
Locatie: Capelle aan den IJssel
Laatst gewijzigd: 05-12-2018
Status: Gesloten
Beste freelancer,
Voor ons evenementenbureau zijn we op zoek naar 2 interim recruiters.
Ons kantoor is gevestigd in Rotterdam, alleen hoef je niet locatie gebonden zijn om voor ons te recruiten. Wij zijn op zoek naar 2 recruiters die vanuit huis willen werken en af en toe op kantoor.
Wij zien graag een reactie tegemoet.
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 22-11-2018
Reacties: 3
Locatie: Rijen
Laatst gewijzigd: 28-11-2018
Status: Gesloten
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een zelfstandige én creatieve HRM-adviseur die ons bedrijf structureel kan begeleiden bij sollicitaties en vervolgens een professioneel HRM-beleid kan opzetten. Bedrijf bestaat nu uit 3 FTE's echter we willen groeien naar 7 a 8 collega's. Wij zoeken iemand die ons kan helpen met de volgende werkzaamheden: Zorgen voor sollicitanten (creativiteit).…
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 01-11-2018
Reacties: 4
Locatie: 's-Hertogenbosch
Laatst gewijzigd: 14-11-2018
Status: Match!
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een secretaris of secretaresse die op jaarbasis 10 vergaderingen a 2 uur van de OR wil bijwonen, kan notuleren en een postadres wil beheren met de daaruit voortvloeiende acties. Het gaat grofweg om 3 uur per maand + 4 uur voor jaarverslag = 40 uur op jaarbasis. Het bijeenroepen van de OR, opmaken agenda en opstellen verslag van de vergadering, beheren van de…
Budget: € 80 tot € 90 p.u.
Geplaatst: 12-11-2018
Reacties: 2
Locatie: Doetinchem
Laatst gewijzigd: 13-11-2018
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een interim maintenance consultant in de omgeving van Doetinchem. Het gaat om een relatief klein maar mooi bedrijf met een TD van 5 personen. In deze functie ga je voornamelijk de Technische Dienst ontwikkelen naar een gestructureerde organisatie: leiding geven aan de onderhoudsorganisatie opstellen en implementeren van onderhoudsplan in Ultimo. meetbaar…
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 30-10-2018
Reacties: 1
Locatie: Leeuwarden
Laatst gewijzigd: 31-10-2018
Status: Gesloten
Beste freelancers, Wij bieden dé perfecte locatie voor het huren van professionele kantoor- en vergaderruimtes in de regio Leeuwarden. Aan jou de taak om de receptie te runnen en klaar te maken voor de toekomst. Graag zien we dat je structuur gaat bouwen, deze gaat verankeren en invulling geeft aan de dagelijkse service aan onze huurders. Jij bent van alle markten thuis! Over ons *** is het…
Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 29-10-2018
Reacties: 0
Locatie: Capelle aan den IJssel
Laatst gewijzigd: 29-10-2018
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ben jij de specialist die alles weet over het binden, verbinden en behouden van young professionals? Wij organiseren arbeids- en personeelsevenementen gericht op young professionals. Onze 3 peilers zijn het binden, verbinden en behouden van young professionals. Omdat we groeiende zijn, zijn we op zoek naar een young professionals specialist die bedrijven hierover kan adviseren en…
Budget: € 30 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 15-10-2018
Reacties: 1
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 15-10-2018
Status: Gesloten
Beste freelancers ,
Wij zoeken een professional die voor ons, vanaf scratch, de backoffice van een nieuwe organisatie zou kunnen inrichten met behulp van SharePoint en Office 365.
Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet!
Budget: € 20 tot € 30 p.u.
Geplaatst: 03-10-2018
Reacties: 5
Locatie: Thuis
Laatst gewijzigd: 04-10-2018
Status: Match!
Beste freelancers, Via onze antwoord servicedienst bieden wij een telefoondienst aan voor ZZP'ers en MKB. Het gaat hierbij dan om de afhandeling van binnenkomende gesprekken van onze klanten, denk hierbij aan advocaten, makelaars, reclame bureau's, consultants, etc. Het is afwisselend werk en u kunt het vanuit huis doen. Omdat u niet continue in gesprek bent kunt u dit werk combineren met…
Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 07-05-2018
Reacties: 2
Locatie: Woerden
Laatst gewijzigd: 18-09-2018
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ben jij een organisatorisch talent die nascholingen en congresreizen bij vooraanstaande farmaceut wil coördineren? Wij zijn op zoek naar een Team Officer voor 3 tot 6 maanden. In deze functie zal je projecten zelfstandig uitvoeren, coördineren, succesvol afronden en evalueren binnen een Brand Teams in de farmaceutische sector. Je neemt de operationele ondersteuning van…