Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Opdrachten: Management & Organisatie

Heeft u een soortgelijke klus? Plaats hem gratis en vrijblijvend op Hoofdkraan.nl en u krijgt snel reacties van verschillende freelancers!

Virtual Office en Sales Assistant (Den Haag)

Budget: € 25 tot € 35 p.u.Geplaatst: 1 augLaatst gewijzigd: 2 aug10 reacties (gesloten)
Beste freelancers, Ik zoek een personal assistant die mijn administratie kan ordenen het gaat om boekhouding 2018 -2019. Het is handig als u in Den Haag bent. Ik ben op korte termijn op zoek naar virtuele office assistant / sales support, die mij op afstand kan ondersteunen in administratieve sales activiteiten. Het gaat om de volgende werkzaamheden: - Registreren van e-mails in CRM…

Gezocht Notulist Omgeving Wateringen

Budget: € 35 tot € 100 p.u.Geplaatst: 31 julLaatst gewijzigd: 14 aug4 reacties (gesloten)
Beste freelancers, Voor vergaderingen van onze vereniging zijn we op zoek naar een notulist. Vergaderingen zijn altijd in de avond (vaak de maandagavond) gedurende 2 uurtjes op locatie in Wateringen. Frequentie is op afroep en soms ook op korte termijn. Graag een prijs per uur inclusief reistijden en uitwerken aanbieden.

Freelance Secretaresse / Ondersteuner Gezocht

Budget: € 20 tot € 40 p.u.Geplaatst: 11 julLaatst gewijzigd: 26 jul5 reacties (gesloten)
Beste freelancers, In verband met groei van mijn bedrijf ben ik op zoek naar een freelance secretaresse/administratief medewerkster. De werkzaamheden staan nog niet helemaal vast, net als de inzet. Ik verwacht ca. 8 uur per maand om te starten, maar dit kan meer worden. Werkzaamheden zijn o.a. het bijhouden van website en social media, agenda en e-mail bijhouden, algemeen ondersteunend werk en wellicht…

Personal Assistent van Kunstenaar (Gouda)

Budget: € 25 tot € 45 p.u.Geplaatst: 10 julLaatst gewijzigd: 12 jul2 reacties (gesloten)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een zelfstandig werkende assistente die pro-actief is, ambitieus en die mee wil werken aan het realiseren van gave kunstprojecten. Doel: al het regelwerk uit handen nemen van de kunstenaar zodat hij gefaciliteerd wordt om zich volledig op het artistieke en op de uitvoer te richten. Je zou deze functie ook Producer of Studio manager kunnen noemen, je bent namenlijk…

Personal Assistant voor Kunstenaar, Fotograaf

Budget: € 20 tot € 35 p.u.Geplaatst: 9 julLaatst gewijzigd: 9 jul1 reactie (gesloten)
Beste freelancers, Gezocht: Personal assistant voor kunstenaar, fotograaf. Een zelfstandig werkende assistente die pro-actief is, ambitieus en die mee wil werken aan het realiseren van gave kunstprojecten. Doel: al het regelwerk uit handen nemen van de kunstenaar zodat hij gefaciliteerd wordt om zich volledig op het artistieke en op de uitvoer te richten. Herken je jezelf? Super georganiseerd, planmatig…

Hulp bij Opstart Salesforce (Den Bosch)

Budget: € 28 tot € 50 p.u.Geplaatst: 17 junLaatst gewijzigd: 17 jungeen reacties (gesloten)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een freelancer die ons een dag of twee kan helpen met de inrichting van het verkoop- en servicedeel van Salesforce op onze locatie in 's-Hertogenbosch. Het budget is in overleg een vaste prijs is gewenst. Wij zien graag een reactie tegemoet.

Office Manager voor Bijhouden van Planningen/Structuur

Budget: € 25 tot € 50 p.u.Geplaatst: 13 junLaatst gewijzigd: 28 jun6 reacties (gesloten)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een Manager bedrijfsvoering met brede ZOHO kennis en ervaring die ons 1 tot 2 dagen per week kan helpen met de bedrijfsvoering wat betreft het organiseren en bijhouden van planningen, structuur, overzicht houden over het geheel ed. Wij zijn een leuk innovatief bedrijf wat nieuwe medialessen geeft op scholen in Amsterdam  We zoeken een zelfstandige…

Interviewer Onderzoek (Haarlem/Amsterdam)

Budget: € 20 tot € 40 p.u.Geplaatst: 13 meiLaatst gewijzigd: 13 mei1 reactie (gesloten)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een Interviewer Onderzoek voor de Periode van 3 juni t/m 28 juni 2019  op locatie in Amsterdam/Haarlem. Ben jij nieuwsgierig ingesteld en wil je altijd doorvragen? Dan is deze tijdelijke freelance functie iets voor jou! Je bent onderdeel van een dynamisch onderzoeksteam. Als telefonische interviewer bij ons bureau ben je verantwoordelijk voor het inplannen,…

Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine

Budget: € 20 tot € 50 p.u.Geplaatst: 19 aprLaatst gewijzigd: 19 aprgeen reacties (gesloten)
Beste freelancers, In verband met tijdelijke afwezigheid zoeken wij een ZZP-er als Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine, voor 32 - 40 uur / week, van 20 mei t/m 18 oktober 2019. In deze functie geef je hiërarchisch leiding aan de groepen Secretariaat, Receptie en Kantine. Je signaleert tijdig knelpunten en inefficiënte werkwijzen in deze groepen, bespreekt voorstellen om deze te voorkomen…

Onderhandelaar voor Project in Afrika (Omg. Amsterdam)

Budget: € 500 tot € 1000Geplaatst: 17 aprLaatst gewijzigd: 17 apr1 reactie (gesloten)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een ervaren zakelijke onderhandelaar (Engelstalig) voor een groot project in Afrika. Graag iemand die mij hierin eventueel ook juridisch kan ondersteunen en het liefst woonachtig in de omgeving van Amsterdam. De reiskosten naar Afrika worden vergoed. Ik zie graag een reactie tegemoet.