Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Secretaresse/PA
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Tijdelijke Personal Assistent Gezocht

Opdracht ID: 51824

Budget: € 40 tot 60 p.u.
Geplaatst: 18-10-2022
Reacties: 4
Locatie: Rotterdam, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 21-10-2022
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Tijdelijk zoek ik ondersteuning van een management assistent/PA die in staat is mijn e-mailbox te beheren en mijn agendaplanning te verzorgen. In ieder geval voor de maand december 2022 om te toetsen hoe dit van beide kanten bevalt en daarna mogelijk verlengen. De job kan grotendeels op afstand worden ingevuld. De werkzaamheden kunnen steeds verder uitgebreid worden. 

Bij interesse zie ik je offerte graag tegemoet.

Freelance secretaresses die hebben gereageerd (4)

Marwanti
Marwanti
18-10-2022
0 referenties
Gemiddelde score
Harmke
Harmke
18-10-2022
0 referenties
Gemiddelde score
Monique
Monique
21-10-2022
0 referenties
Gemiddelde score
Isabelle
Isabelle
21-10-2022
2 referenties
Gemiddelde score
9.8

PA of virtual assistant opdrachten

Management Assistent, die meereist op handelsmissies

Geplaatst: 23 aug
ZZP, op projectbasis Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je gewend om zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en snel te schakelen? Krijg je daarnaast energie van een afwisselende en uitdagende functie als Management Assistent voor, tijdens en na afloop van handelsmissies? Dan kom ik graag zo spoedig mogelijk in contact met jou! Wie ik ben en wat ik zoek Zonder zaken te forceren…

Administratieve ondersteuning op afroep

Geplaatst: 12 aug
Beste freelancers, Voor onze stichting zijn wij opzoek naar administratieve ondersteuning in Amsterdam op afroep. Wij zijn een stichting die werkt in Amsterdam, daarom is het belangrijk dat de persoon hier of dicht in de buurt woont. Het gaat om een klein aantal wisselende uren per maand.

Back office lead, boekhouding, HR, bestellingen en planning

Geplaatst: 22 aug
Beste freelancers, Wij zoeken iemand die de leiding kan nemen van onze back office. We verkopen therapeutische infrarood sauna's in België en Frankrijk via een netwerk van externe verdelers en hebben hulp nodig met: - boekhouding (ingeven en maken facturen, maandelijkse BTW rapportage), hierbij kan je met vragen terecht bij onze externe boekhouder - HR, het ingeven van de lonen en uren -…

Virtual Assistant - Account Management

Geplaatst: 4 mei
Beste freelancers, We zoeken op dit moment een Virtual Assistant voor 12/uur per week à €25 per uur die ons partnership team gaat versterken. Het is een accountmanagement-achtige functie. Ideaal voor mensen die ervan houden om snel te schakelen en meerdere dingen op te pakken, terwijl ze veel contact hebben met mensen. De functie is volledig remote. De verantwoordelijkheden zijn: - Het…

Managementondersteuner 32-36 uur tot 1 oktober 2023

Geplaatst: 13 mei
Binnen Volwassenenonderwijs zoeken wij een managementondersteuner. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle ondersteunende taken die horen bij het plannen en uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van informatie, plannen en organiseren van lessen…

Medewerker Backoffice 32-36 uur

Geplaatst: 10 mei
Beste freelancers, Binnen Rivor Volwassenenonderwijs, onderdeel van ROC Rivor, zoeken wij een medewerker backoffice. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle taken die horen bij het administratief/secretarieel uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van…

Freelance Secretaresse Gezocht

Geplaatst: 20 feb
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een secretaresse die afspraken voor mij maakt en licht administratief werk doet voor 8-10 uur per week. Hiervoor moet iedere dag de mail worden gecheckt en afgehandeld. De uren worden dus verspreid over 5 dagen. Ik werk voor hoogopgeleide opdrachtgevers. Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels is een must. Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht