Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Zoek een opdracht

Volg opdrachten via Twitter

Volg opdrachten via RSS

Opdrachten: Management & Organisatie

Heeft u een soortgelijke klus? Plaats hem gratis en vrijblijvend op Hoofdkraan.nl en u krijgt snel reacties van verschillende freelancers!

Freelance Secretaresse / Ondersteuner Gezocht

Budget: € 20 tot € 40 p.u.Geplaatst: 11-07-2019Laatst gewijzigd: 26-07-20195 reacties (gesloten)
Beste freelancers, In verband met groei van mijn bedrijf ben ik op zoek naar een freelance secretaresse/administratief medewerkster. De werkzaamheden staan nog niet helemaal vast, net als de inzet. Ik verwacht ca. 8 uur per maand om te starten, maar dit kan meer worden. Werkzaamheden zijn o.a. het bijhouden van website en social media, agenda en e-mail bijhouden, algemeen ondersteunend werk en wellicht…

Personal Assistent van Kunstenaar (Gouda)

Budget: € 25 tot € 45 p.u.Geplaatst: 10-07-2019Laatst gewijzigd: 12-07-20192 reacties (gesloten)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een zelfstandig werkende assistente die pro-actief is, ambitieus en die mee wil werken aan het realiseren van gave kunstprojecten. Doel: al het regelwerk uit handen nemen van de kunstenaar zodat hij gefaciliteerd wordt om zich volledig op het artistieke en op de uitvoer te richten. Je zou deze functie ook Producer of Studio manager kunnen noemen, je bent namenlijk…

Personal Assistant voor Kunstenaar, Fotograaf

Budget: € 20 tot € 35 p.u.Geplaatst: 09-07-2019Laatst gewijzigd: 09-07-20191 reactie (gesloten)
Beste freelancers, Gezocht: Personal assistant voor kunstenaar, fotograaf. Een zelfstandig werkende assistente die pro-actief is, ambitieus en die mee wil werken aan het realiseren van gave kunstprojecten. Doel: al het regelwerk uit handen nemen van de kunstenaar zodat hij gefaciliteerd wordt om zich volledig op het artistieke en op de uitvoer te richten. Herken je jezelf? Super georganiseerd, planmatig…

Hulp bij Opstart Salesforce (Den Bosch)

Budget: € 28 tot € 50 p.u.Geplaatst: 17-06-2019Laatst gewijzigd: 17-06-2019geen reacties (gesloten)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een freelancer die ons een dag of twee kan helpen met de inrichting van het verkoop- en servicedeel van Salesforce op onze locatie in 's-Hertogenbosch. Het budget is in overleg een vaste prijs is gewenst. Wij zien graag een reactie tegemoet.

Office Manager voor Bijhouden van Planningen/Structuur

Budget: € 25 tot € 50 p.u.Geplaatst: 13-06-2019Laatst gewijzigd: 09-09-20196 reacties (gesloten)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een Manager bedrijfsvoering met brede ZOHO kennis en ervaring die ons 1 tot 2 dagen per week kan helpen met de bedrijfsvoering wat betreft het organiseren en bijhouden van planningen, structuur, overzicht houden over het geheel ed. Wij zijn een leuk innovatief bedrijf wat nieuwe medialessen geeft op scholen in Amsterdam  We zoeken een zelfstandige…

Interviewer Onderzoek (Haarlem/Amsterdam)

Budget: € 20 tot € 40 p.u.Geplaatst: 13-05-2019Laatst gewijzigd: 13-05-20191 reactie (gesloten)
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een Interviewer Onderzoek voor de Periode van 3 juni t/m 28 juni 2019  op locatie in Amsterdam/Haarlem. Ben jij nieuwsgierig ingesteld en wil je altijd doorvragen? Dan is deze tijdelijke freelance functie iets voor jou! Je bent onderdeel van een dynamisch onderzoeksteam. Als telefonische interviewer bij ons bureau ben je verantwoordelijk voor het inplannen,…

Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine

Budget: € 20 tot € 50 p.u.Geplaatst: 19-04-2019Laatst gewijzigd: 19-04-2019geen reacties (gesloten)
Beste freelancers, In verband met tijdelijke afwezigheid zoeken wij een ZZP-er als Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine, voor 32 - 40 uur / week, van 20 mei t/m 18 oktober 2019. In deze functie geef je hiërarchisch leiding aan de groepen Secretariaat, Receptie en Kantine. Je signaleert tijdig knelpunten en inefficiënte werkwijzen in deze groepen, bespreekt voorstellen om deze te voorkomen…

Onderhandelaar voor Project in Afrika (Omg. Amsterdam)

Budget: € 500 tot € 1000Geplaatst: 17-04-2019Laatst gewijzigd: 17-04-20191 reactie (gesloten)
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een ervaren zakelijke onderhandelaar (Engelstalig) voor een groot project in Afrika. Graag iemand die mij hierin eventueel ook juridisch kan ondersteunen en het liefst woonachtig in de omgeving van Amsterdam. De reiskosten naar Afrika worden vergoed. Ik zie graag een reactie tegemoet.  

Interim HR Business Partner

Budget: € 75 tot € 95 p.u.Geplaatst: 09-04-2019Laatst gewijzigd: 09-04-2019geen reacties (gesloten)
Beste freelancers, Ter versterking van onze HR afdeling in Emmen zijn we op zoek naar een tijdelijke HR Business Partner op interim basis voor 32-40 uur. Als HR Business Partner ben je verantwoordelijk voor het faciliteren van het lijnmanagement op gebied van HR. In deze zelfstandige brede HR rol staan onderwerpen als onder andere duurzame inzetbaarheid, organisatie ontwikkeling, team coaching en…

Secretaresse Raad van Toezicht bij Zorgorganisatie

Budget: € 20 tot € 40 p.u.Geplaatst: 04-04-2019Laatst gewijzigd: 07-04-20194 reacties (gesloten)
Beste freelancers, Voor onze zorgorganisatie in de omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar een secretaresse voor de Raad van Toezicht. Het gaat om gemiddeld 1 tot 4 uren per week op ZZP-basis. De werktijden en dagen zijn vooraf ingepland, en bestaat veelal uit avonden. Wij zijn op zoek naar iemand met een HBO-niveau en bij voorkeur ervaring met Raad van Toezicht/Raad van Bestuur en enige juridische…