-
Alle opdrachten
-
>
Management & Organisatie
-
>
Secretaresse/PA
Freelance opdrachten: Secretaresse/PA
Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 11-09-2019
Reacties: 3
Locatie: Amersfoort
Laatst gewijzigd: 16-09-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik gebruik Zoho en zoek een VPA die daarmee uitstekend overweg kan. Het betreft dan deze Zoho pakketten: Zoho CRM, Campaigns, Social, Analytics, Sales IQ en Docs. Ben je hiermee bekend? Daarnaast werk ik met Dropbox en Gmail. Taken uit te besteden aan een VPA: - Gegevens van bedrijven en contactpersonen continue aanvullen en updaten - Gegevens in CRM updaten - Klantenlijsten…
Budget: € 25 tot € 35 p.u.
Geplaatst: 01-08-2019
Reacties: 10
Locatie: Den Haag
Laatst gewijzigd: 02-08-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik zoek een personal assistant die mijn administratie kan ordenen het gaat om boekhouding 2018 -2019. Het is handig als u in Den Haag bent. Ik ben op korte termijn op zoek naar virtuele office assistant / sales support, die mij op afstand kan ondersteunen in administratieve sales activiteiten. Het gaat om de volgende werkzaamheden: - Registreren van e-mails in CRM…
Budget: € 20 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 11-07-2019
Reacties: 5
Locatie: Lochem
Laatst gewijzigd: 26-07-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, In verband met groei van mijn bedrijf ben ik op zoek naar een freelance secretaresse/administratief medewerkster. De werkzaamheden staan nog niet helemaal vast, net als de inzet. Ik verwacht ca. 8 uur per maand om te starten, maar dit kan meer worden. Werkzaamheden zijn o.a. het bijhouden van website en social media, agenda en e-mail bijhouden, algemeen ondersteunend werk en wellicht…
Budget: € 20 tot € 35 p.u.
Geplaatst: 09-07-2019
Reacties: 1
Locatie: Gouda
Laatst gewijzigd: 09-07-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Gezocht: Personal assistant voor kunstenaar, fotograaf. Een zelfstandig werkende assistente die pro-actief is, ambitieus en die mee wil werken aan het realiseren van gave kunstprojecten. Doel: al het regelwerk uit handen nemen van de kunstenaar zodat hij gefaciliteerd wordt om zich volledig op het artistieke en op de uitvoer te richten. Herken je jezelf? Super georganiseerd, planmatig…
Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 19-04-2019
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 19-04-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, In verband met tijdelijke afwezigheid zoeken wij een ZZP-er als Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine, voor 32 - 40 uur / week, van 20 mei t/m 18 oktober 2019. In deze functie geef je hiërarchisch leiding aan de groepen Secretariaat, Receptie en Kantine. Je signaleert tijdig knelpunten en inefficiënte werkwijzen in deze groepen, bespreekt voorstellen om deze te voorkomen…
Budget: € 20 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 04-04-2019
Reacties: 4
Locatie: Dordrecht
Laatst gewijzigd: 07-04-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Voor onze zorgorganisatie in de omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar een secretaresse voor de Raad van Toezicht. Het gaat om gemiddeld 1 tot 4 uren per week op ZZP-basis. De werktijden en dagen zijn vooraf ingepland, en bestaat veelal uit avonden. Wij zijn op zoek naar iemand met een HBO-niveau en bij voorkeur ervaring met Raad van Toezicht/Raad van Bestuur en enige juridische…
Budget: € 20 tot € 60 p.u.
Geplaatst: 17-01-2019
Reacties: 6
Locatie: online
Laatst gewijzigd: 29-01-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Gezien de groei van mijn bedrijf, wil ik mijn team uitbreiden met een freelance virtual professional. Als Virtual Professional ben je verantwoordelijk voor een groot scala aan taken binnen mijn bedrijf. Je bent een belangrijke spin in het web. Je helpt bij het lanceren van producten en je bent eager om de zichtbaarheid en vindbaarheid te optimaliseren, opzetten van events , on boarding…
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 16-01-2019
Reacties: 3
Locatie: Dordrecht
Laatst gewijzigd: 19-01-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Wij zijn op zoek naar een secretaresse voor Raad van Toezicht voor zorginstelling.
Gemiddeld 4 uur per week op ZZP-basis, werktijden/-dagen zijn vooraf ingepland, veelal avonden. HBO-niveau en voorkeur ervaring met Raad van Toezicht/Raad van Bestuur en enige juridische kennis.
Wij zien graag een reactie tegemoet.
Budget: € 100 tot € 350
Geplaatst: 14-01-2019
Reacties: 10
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 16-01-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Voor mijn relatietherapie praktijk heb ik hulp nodig in de de administratieve handelingen: telefoontjes opnemen en terugbellen agenda beheer mails versturen en beantwoorden online zijn op Slack uren en facturen checken bijhouden aanmeldformulieren We zijn opbouwend wat betekent dat het werk nog onregelmatig is en een paar uur per week zal zijn. Het is belangrijk dat je elke…
Budget: € 25 tot € 30 p.u.
Geplaatst: 07-01-2019
Reacties: 10
Locatie: Rijswijk
Laatst gewijzigd: 13-01-2019
Status: Gesloten
Hallo freelancers, Ik ben op korte termijn op zoek naar virtuele office assistant / sales support, die mij op afstand kan ondersteunen in administratieve sales activiteiten. Het gaat om de volgende werkzaamheden: - Registreren van e-mails in CRM system - maken van projectcalculaties - Opstellen van offertes - beantwoorden/verzenden van e-mails - beheren van de offerte trajecten binnen het system…