Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 26-04-2019
Reacties: 9
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 29-04-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Voor het doen van de jaarlijkse aangiftes zoeken wij iemand met ervaring in het doen van aangifte voor een klein bedrijf.
Wij doen zelf het invoeren van de stukken en de software maakt de concept jaarrekening.
Wij zien graag een reactie tegemoet.
Budget: € 40 tot € 60 p.u.
Geplaatst: 04-04-2019
Reacties: 9
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 07-04-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Voor ons makelaarskantoor in Amsterdam zoeken we iemand die ons kan helpen met het invoeren van onze boekingsstukken in het boekhoudsysteem. Daarnaast dient de btw ieder kwartaal uitgerekend te worden. We hebben reeds een accountant die de jaarrekening, VPB en Salarisadministratie verzorgd. Onze inschatting is dat je hier 2-3 dagen per kwartaal mee bezig bent,…
Budget: € 20 tot € 70 p.u.
Geplaatst: 18-03-2019
Reacties: 5
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 28-03-2019
Status: Match!
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar iemand die één keer per week onze administratie op orde wil brengen. Wij zijn een bedrijf die autoverhuur auto’s verhuur. Nu het eerste kwartaal alweer bijna is afgelopen, moet je deze na checken zodat wij deze op tijd en goed gesorteerd kunnen doorgeven aan de boekhouder. Je houdt je bezig met de debiteuren-, crediteuren-,borg verwerking,…
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 15-03-2019
Reacties: 5
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 22-03-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik heb een nieuw concept ontwikkeld, speciaal voor de 700.000 kleine bedrijven, waarbij die bedrijven onder ons toezicht de stukken zelf invoeren. De software verzorgt de afschrijvingen, rekent met de KOR, doet de boekhoudcontrole en maakt de jaarrekening. Voor het fiscale deel wil ik overleggen met specialisten voor het KB uit 'MKB'. In eerste instantie graag telefonisch…
Budget: € 20 tot € 60 p.u.
Geplaatst: 21-03-2019
Reacties: 4
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 22-03-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik zoek een Excel expert voor de regio Amsterdam. Iemand die in ieder geval zeer bedreven is in het maken van Macro's. Mooi zou zijn als de expert ook kennis heeft van Micrsosoft Dynamics en het maken van query's daarbinnen. Het is verder van belang om snel en efficiënt, op een prettige wijze, in een gesprek de juiste behoefte van een klant te achterhalen. Dit moet…
Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 29-01-2019
Reacties: 7
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 07-02-2019
Status: Match!
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een Excel expert voor het koppelen van uren aan werkbriefjes. Wij hebben een klant in de uitzendbranche die de uren van zijn werknemer in Excel bijhoud. Wij krijgen maandelijks de uren door van klant om de salarissen te doen. Graag wil ik van u vernemen of het mogelijk is om de uren die de client bijhoudt in Excel te koppelen in de werkbriefjes in Excel? Wij…
Budget: € 20 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 24-01-2019
Reacties: 10
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 31-01-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik ben op zoek naar een Boekhouder voor mijn administratie.
Ik ben een startende ZZP-er/ondernemer en zou graag advies willen over hoe ik mijn administratie het beste kan indelen en hoe ik optimaal gebruik maak van fiscale voordelen.
Ik zie graag een reactie tegemoet.
Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 04-01-2019
Reacties: 3
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 14-01-2019
Status: Gesloten
Beste freelancers,
Ik zoek iemand die heel zorgvuldig alle bonnen van onze Stichting van het afgelopen jaar kan archiveren. Het is dus geen denkwerk maar moet wel heel keurig gebeuren.
Ik zie graag een reactie tegemoet.
Budget: € 20 tot € 60 p.u.
Geplaatst: 18-12-2018
Reacties: 10
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 20-12-2018
Status: Gesloten
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een boekhouder die mij kan helpen om orde in mijn administratie te krijgen. Het is een complete chaos! Ik ben een zelfstandige met een startende webshop en doe daarnaast af en toe freelance klusjes. Alles zit in de start fase en de administratie is niet goed bijgehouden. Wie kan mij helpen de administratie op orde te krijgen? Ik zie graag een reactie tegemoet.
Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 17-12-2018
Reacties: 3
Locatie: Amsterdam
Laatst gewijzigd: 17-12-2018
Status: Match!
Beste freelancers, Wij zijn een platform aan het ontwikkelen rond het zelf-managen van Verenigingen van Eigenaars. Een onderdeel in onze tool is een "balans" module. Deze functionaliteit is in ontwikkeling maar hiervoor ontberen wij zelf de juiste expertise. Wij zijn eigenlijk naar iemand opzoek die kan helpen deze functionaliteit goed (conform accountantsregels) te implementeren en te toetsen…