Budget: > € 2000
Geplaatst: 26 mei
Reacties: 1
Locatie: Almere
Laatst gewijzigd: 26 mei
Status: Open
Wij zijn momenteel in de opstartfase van een kleinschalige woonvorm voor mensen met dementie). We zoeken een officemanager of freelance ondersteuner die administratieve en organisatorische taken op zich kan nemen, zoals: • Structuur aanbrengen in personeelsdossiers • Agenda- en e-mailbeheer • Ondersteuning bij planning en communicatie • Voorbereiden van documenten en vergaderingen…
Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 24-06-2010
Reacties: 2
Locatie: Almere
Laatst gewijzigd: 14-07-2010
Status: Gesloten
Voor één van onze opdrachtgevers in de omgeving van Almere zijn we op zoek naar een Interim HR Support medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden. De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld…