Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Interim HR Support medewerker

Geplaatst op:
24 juni 2010 11:23
Categorie:
Management & Organisatie
Subcategorie:
Office Manager
Opdracht ID:
1054
Status:
Gesloten
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Almere, Flevoland

Freelancer of ZZP'er gezocht voor de volgende opdracht:

Voor één van onze opdrachtgevers in de omgeving van Almere zijn we op zoek naar een Interim HR Support medewerker voor 38 uur p.w. voor de duur van 6 maanden.

De medewerker HR support draagt zorg voor de (administratieve) ondersteuning van de HR adviseurs en de afhandeling van salaris-, en personeelsmutaties. De complete HR afdeling bestaat uit een totaal van 3 HR adviseurs ieder gekoppeld aan een vaste medewerker HR support en daarnaast een trainingsmanager en een afdelingssecretaresse. Je rapporteert aan de manager HR.

Je wordt verantwoordelijk voor:


aanleveren van maandelijkse mutaties aan de salarisadministratie;
de personeelsadministratie, waaronder het verwerken van alle personele mutaties, onderhouden dossiers en het Personeels Registratie en Informatie Systeem;
vanwege de overgang naar een nieuw personeelsinformatiesysteem het tijdelijk handmatig bijwerken van alle mutaties in Connect (Oracle Based). Dit systeem wordt leading per 01.01.2011
verzorgen diverse rapportages (in-uit-doorstroom, verzuim, verlof, headcount etc)
het verzorgen van de correspondentie (memo's, brieven, contracten,…);
het verzorgen van de uitzendkrachtenadministratie;;
ziekteverzuim- en aanwezigheidsregistratie;
het beantwoorden van eerstelijns vragen van medewerkers en leidinggevenden.


Je hebt:

HBO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar relevante werkervaring bijvoorbeeld als intercedent of HR Support medewerker in een commerciële omgeving. Vertrouwelijkheid, accuratesse en zelfstandigheid zijn noodzakelijke eigenschappen. Je bent op de hoogte van de meest gangbare regelgeving inzake het vakgebied. Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en een dienstverlenende instelling. Je bent bekend met personeelsinformatiesystemen, en tijdregistratiesystemen. Tot je takenpakket bij eerdere werkgevers hebben minimaal de voorbereidende werkzaamheden van salarisadministratie behoord. Je bent goed op de hoogte van de diverse loonbegrippen. Je bent snel up and running en gewend te werken in complexe omgevingen met korte deadlines voor rapportages en werkstromen. Je zal de "kar" gaan trekken aan de Support kant van de afdeling.

Daarnaast vinden wij de volgende competenties belangrijk:

samenwerken;
inspireren;
zorgen voor kwaliteit;
ondernemen;
flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
klant-en servicegerichtheid;
integriteit;
plannen en organiseren.

Tarief: € 45,-  

Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Freelancers die hebben gereageerd (2)

Paula Paula 28-06-2010
Gwendoline Gwendoline 14-07-2010

Freelance opdrachten in dezelfde categorie:

Freelance Receptioniste Gezocht (Oproepkracht) (Breda)
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een ZZP-er die als vaste invalkracht ingezet kan worden als receptioniste.  De werkzaamheden zullen ondermeer bestaan uit:    telefoon aannemen, ontvangst bezoekers, vergaderruimtes op orde brengen, lunch verzorgen, koffiemachines bijvullen, postverwerking, administratieve werkzaamheden…
17 mrt
Energieke & Multifunctionele Klantenservice Medewerker
Beste freelancers,    De leukste webshop van Nederland is op zoek naar hulp voor de drukste periode van het jaar!  Wij hebben dringend behoefte aan een alleskunner. Iemand die het leuk vindt om    - Klantvragen te beantwoorden via mail en telefoon  - De retouren te verwerken  - De voorraadstand bij te houden …
22-09-2016
Freelance Office Manager Gezocht
Beste freelancers,    Ons bureau verzorgt coaching en training en heeft zich gespecialiseerd in het ondersteunen van wetenschappers. Er wordt samengewerkt met nog 10 coaches en trainers die hun specifieke expertise hebben.    Taken en verantwoordelijkheden  Als office manager vorm je de spin in het web en werk je nauw samen…
13-07-2016
Freelancer Back Office Manager Gezocht (Startup)
Beste freelancers,    Voor een start-up ben ik ben op zoek naar iemand die als freelancer wilt werken voor een innovatieve oppaswebsite als backoffice medewerker/Allround medewerker. Je houdt je bezig met operationele zaken; verantwoordelijk voor het financiële beleid, de administratieve organisatie en de aansturing van het team op locatie.  …
15-05-2016
Administratieve Ondersteuning Gezocht (2 tot 3 uur)
Beste freelancer,    Ik ben op zoek naar administratieve ondersteuning. Dit zal enkele (2 tot 4) uren per week zijn. Het urenaantal kan per week verschillen afhankelijk van de drukte.  .  Het gaat om het bijhouden van de kas, opschonen van mail en het opruimen van documenten. Wellicht komen daar andere taken bij zodra ik mijn handen…
04-01-2016
Parttime ZZP Officemanager Gezocht (Amsterdam)
Beste zzp'ers,    Opdracht: ZZP Event en officemanager gezocht in Amsterdam (voor 10-20 uur per maand)    Ben jij een kei in het organiseren, plannen én doen? Je bent voor ons een perfecte kandidaat als je:      - Een kei ben in organiseren  - Zeer sociaal vaardig en communicatief bent  - Commercieel…
30-07-2015
Native Speaker Duits Gezocht (Amsterdam)
Beste medewerker,    Wij zijn een een actiemarketing bureau gevestigd in Amsterdam. Wij bedenken en organiseren marketing acties en premiums voor grote bedrijven als Nestlé, Valvoline, BNN enz.     Momenteel hebben wij op ons kantoor een klantenservice voor tablets die wij leveren. Nu is het zo dat er soms een tablet…
10-06-2013