Ik ben een administratief sterk onderlegde dame met veel ervaring. Engels en Duits gaan mij zeer goed af in woord en geschrift. Ik ken vele bedrijfsprogramma's waaronder SAP CRM en Mendix.
Als ervaren office manager combineer ik mijn dienstverlenende instelling met ruim tien jaar expertise in hospitality, evenementen en facilitaire processen om een onmisbare bijdrage te leveren aan een soepel draaiend kantoor.
Ik ben binnenkort voor 5 maanden beschikbaar voor een interim opdracht (startdatum in overleg). Gewenste vakgebieden: - HR - Office management - Personal assistance Ik heb daarnaast ruime ervaring in organisatieontwikkeling en projectmanagement maar…
In 2011 heb ik Opfleuren opgericht met de ambitie en droom om van een passie mijn werk te maken en mijn ideeeën en ervaringen op geheel “eigen wijze” te delen. Voordat ik de stap naar het ondernemerschap nam, heb ik 22 jaar in het bedrijfsleven…
Hi, Ik ben Dot een punctuele, geordende, discrete, energieke virtual assistant/ personal assistant die graag ondersteunt en ontzorgt. De volgende werkzaamheden vallen binnen mijn werkgebied: Agenda beheer, planning, mailbox, klantenservice, HR, algemene…
Sinds een aantal jaar ben ik werkzaam als HR Adviseur in Nederland en voor internationaal opereranede organisaties. Daarnaast ben ik sinds 2023 gespecialiseerd als mediator. Heeft u uitdaging op HR gebied binnen uw organisatie, arbeidsconflicten of wilt…
Zoek je een VA, klaar om je wereld op zijn kop te zetten? Of je nu tijd probeert te winnen, je bedrijf wilt laten groeien of wilt sparren over al je zakelijke ideeën, I am your woman! Ik ben Jennifer, een open-minded, innovatieve, ambitieuze, oprechte…
Resultaatgerichte Professional in Projectmanagement en Meer! Op zoek naar een veelzijdige expert die excelleert in projectmanagement, strategie, all-round vaardigheden en nog veel meer? Dan ben je aan het juiste adres! Projectmanagement: Met bewezen…