Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Freelancers

Reageren op opdrachten? Schrijf je gratis in als freelancer en ontvang dagelijks nieuwe opdrachten in je mailbox.

Inschrijven als freelancer

Zoek jouw freelancer
Verfijn je zoekopdracht
  1. Alle freelancers
  2. > Management & Organisatie
  3. > Office Manager

Freelancers: Office Manager

Jouw filters

Saskia
virtual assistant met uitstekende organisatorische en commun
Budget: € 70
Cuijk
Ik ben een zelfstandige virtual assistant met een liefde voor coaching. Daarnaast heb ik uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden.
Rico
Budget: € 40
Naaldwijk
k ben een commercieel gedreven ondernemer en projectleider met een sterke focus op het realiseren van groei en rendement voor mijn klanten. Met jarenlange ervaring in de B2B-sector en het leiden van energie- en zonne-installatieprojecten, ben ik in staat…
Sophie
Virtual Assistant/Personal Assistant
Budget: € 49
Veghel
Ben jij op zoek naar een Virtual Assistant die jouw onderneming kan versnellen en efficiënter kan maken? Ik ben een enthousiaste Virtual Assistant met een passie voor structuur, efficiëntie en klantgerichtheid. Ik kan je helpen om jouw onderneming…
Monique
Virtueel Assistant
Budget: € 45
Kaatsheuvel
Hoi, ik ben Monique! Wie ben ik? Laat me mezelf even voorstellen: ????????? 57 jaar jong ???? 35 jaar getrouwd ???? Ruim 40 jaar werkervaring als management assistente / office manager en 22 jaar als Virtual Assistant (VA) ????? Meer dan 15 jaar een…
Annalisa
Medior PMO
Budget: € 70
Hilversum
Medior PMO (Strukton, ProRail en Schiphol) LinkedIn: 
Annemarie
virtual assistent met administratieve skills
Budget: € 40
Heerhugowaard
Ik ben een administratief sterk onderlegde dame met veel ervaring. Engels en Duits gaan mij zeer goed af in woord en geschrift. Ik ken vele bedrijfsprogramma's waaronder SAP CRM en Mendix.
Gieta
Office Manager
Budget: € 55
Amsterdam
Als ervaren office manager combineer ik mijn dienstverlenende instelling met ruim tien jaar expertise in hospitality, evenementen en facilitaire processen om een onmisbare bijdrage te leveren aan een soepel draaiend kantoor.
Anne-Karlijn
HR & Office Management Specialist
Budget: € 70
Breda
Ik ben binnenkort voor 5 maanden beschikbaar voor een interim opdracht (startdatum in overleg). Gewenste vakgebieden: - HR - Office management - Personal assistance Ik heb daarnaast ruime ervaring in organisatieontwikkeling en projectmanagement maar…
Fleur
Ondernemer op zoek naar een leuke part-time opdracht
Budget: € 75
Rotterdam
In 2011 heb ik Opfleuren opgericht met de ambitie en droom om van een passie mijn werk te maken en mijn ideeeën en ervaringen op geheel “eigen wijze” te delen. Voordat ik de stap naar het ondernemerschap nam, heb ik 22 jaar in het bedrijfsleven…