Meer dan tien jaar ervaring in projectbeheersing, financiële administratie, kan goed overweg met Office, notuleren, agendabeheer, plannen van aanpak en presentaties maken.
Ik ben een veelzijdige professional met ervaring in administratief, secretariaat voor evenementen en in HR, specifiek gericht op Learning & Development. Mijn kracht ligt in het organiseren, ondersteunen en coördineren van processen, waarbij ik oog heb…
Bent u als ondernemer op zoek naar iemand die uw administratie uit handen kan nemen? Dan bent u bij mij aan het juiste adres! Naast het werk als Interim Finance medewerker verzorg ik ook de administratie van diverse zelfstandig ondernemers. Ik…
Voor het uitbesteden van uw financiële werkzaamheden of advies bent u bij mij aan het juiste adres. Als ervaren financieel dienstverlener help ik u graag met: - Het op weg helpen met uw financiële administratie; - Het verwerken en controleren van uw…
Enthousiaste professionele zzp'er met ruim 20 jaar ervaring in diverse ondersteunende en management functies op commercieel, sales en administratief gebied. Ik hou van effectief en planmatig samenwerken en heb tevens een passie voor interieurontwerp.…