Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Secretaresse/PA
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Freelance Virtuele Assistent (VA) Gezocht

Opdracht ID: 27811

Budget: € 20 tot € 40 p.u.
Geplaatst: 03-02-2017
Reacties: 9
Locatie: Barsingerhorn, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 23-05-2017
Status: Match!
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Ik ben op zoek naar een virtuele assistent:

Taken:
In eerste instantie gaat het om deze 2 taken:

1. Email managen:
  • Selecteren van e-mails die beantwoord moeten worden
  • Geselecteerde mails beantwoorden, met hulp van een manual (circa 80% is ‘kopieer en plak’ werk)
  • Per e-mail producten aanraden/verkopen die aansluiten op klantbehoefte
2. Sporadisch, op verzoek van de klant een belafspraak maken en telefoneren/producten aanraden/verkopen

T.z.t. (bij een fijne samenwerking en in overleg) kunnen deze 2 taken erbij komen:

3. Beheren van/reageren op reacties op website

4. Social media managen:
  • Het online (op social media kanalen) delen van aangeleverde content. Dit kan handmatig, maar ook voor een groot deel geautomatiseerd
  • Het online beheren van/reageren op reacties

Je herkent je hier in. Je:
  • Bent commercieel ingesteld. Je verkoopt producten die aansluiten op de behoefte van de klant
  • Bent ontzettend punctueel. Je bent geduldig, gaat voor kwaliteit (in plaats van kwantiteit) en een klant die goed geholpen is
  • Hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift 
  • Hebt HBO werk- en denkniveau 
  • Bent communicatief (schriftelijk en mondeling) zeer vaardig 
  • Bent assertief, je staat stevig in je schoenen en kunt goed omgaan met weerstand of kritiek van de buitenwereld, of andermans (intense) levensverhaal 
  • Bent stressbestendig; je blijft bijvoorbeeld rustig als er enorm veel mails binnenkomen die verwerkt moeten worden 
  • Kan goed plannen/organiseren en werkt efficiënt
  • Bent flexibel. Soms is er bijvoorbeeld een actie waarbij extra ondersteuning gewenst is.
  • Bent handig op de computer en met online systemen, je hebt kennis van en ervaring met Gmail (voor taak 3 en 4 ook van social media en Hootsuite)
  • Hebt een typediploma/kunt blind typen 
  • Houdt van spiritualiteit en aanverwante onderwerpen/staat hier open voor
  • Hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent betrokken
  • Bent energierijk, proactief/gedreven en hebt passie voor wat je doet. Je bent in staat om 2x per week minimaal 1u achter elkaar te werken.
  • Kunt je goed inleven in anderen, je begrijpt binnen een ‘split second’ wat een ander bedoelt en kan hier actie op ondernemen

Locatie
Ik ben op zoek naar een freelancer, die zelfstandig vanaf zijn/haar eigen locatie (bijvoorbeeld vanuit huis) werkt met een eigen, stabiele internetverbinding.

Omvang
In eerste instantie gaat het om taak 1 en 2 (e-mail beheren en sporadisch telefoneren). Dit is circa 2-4u per maand. Taak 3 en 4 (social media en reacties website beheren) is circa 1 uur per maand. E-mails en reacties (van social media/op de website) moeten 2x per week worden gedaan (met een actie vaker), social media content moet ca. 5x per week worden gedeeld (kan evt. vooraf worden ingepland). Dit allemaal op Nederlandse tijden.

Start
De start is snel (datum in overleg).

Interesse?
Ik zie je CV, tarief en motivatie graag tegemoet! Ik werk graag samen met een vooraf afgesproken prijs.

Freelance secretaresses die hebben gereageerd (9)

Monique
Monique
03-02-2017
15 referenties
Gemiddelde score
9.9
Lianka
Lianka
03-02-2017
1 referenties
Gemiddelde score
8.5
Ineke
Ineke
03-02-2017
6 referenties
Gemiddelde score
8.6
Paula
Paula
04-02-2017
0 referenties
Gemiddelde score
Sandra
Sandra
17-05-2017
1 referenties
Gemiddelde score
10
Chantal
Chantal
17-05-2017
1 referenties
Gemiddelde score
9.5
Saar
Saar
17-05-2017
1 referenties
Gemiddelde score
10
Irene
Irene
17-05-2017
13 referenties
Gemiddelde score
9.8
Irene
Irene
22-05-2017
0 referenties
Gemiddelde score
Toon meer reacties

PA of virtual assistant opdrachten

Enthousiaste & Energieke Klantenservice Medewerker

Geplaatst: 4 mrt
Beste freelancers, Voor mijn webwinkel in wanddecoratie ben ik op zoek naar een freelance klantenservice medewerker. Het gaat om een Nederlands sprekende freelancer en ons doel is om 24/7 de klanten te woord te staan. We zoeken: • Je bent super klantvriendelijk • Je spreekt perfect Nederlands • Je bent communicatief sterk, zowel gesproken als schriftelijk • Je hebt affiniteit met…

Management Assistent, die meereist op handelsmissies

Geplaatst: 23-08-2023
ZZP, op projectbasis Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je gewend om zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en snel te schakelen? Krijg je daarnaast energie van een afwisselende en uitdagende functie als Management Assistent voor, tijdens en na afloop van handelsmissies? Dan kom ik graag zo spoedig mogelijk in contact met jou! Wie ik ben en wat ik zoek Zonder zaken te forceren…

Administratieve ondersteuning op afroep

Geplaatst: 12-08-2023
Beste freelancers, Voor onze stichting zijn wij opzoek naar administratieve ondersteuning in Amsterdam op afroep. Wij zijn een stichting die werkt in Amsterdam, daarom is het belangrijk dat de persoon hier of dicht in de buurt woont. Het gaat om een klein aantal wisselende uren per maand.

Back office lead, boekhouding, HR, bestellingen en planning

Geplaatst: 22-08-2023
Beste freelancers, Wij zoeken iemand die de leiding kan nemen van onze back office. We verkopen therapeutische infrarood sauna's in België en Frankrijk via een netwerk van externe verdelers en hebben hulp nodig met: - boekhouding (ingeven en maken facturen, maandelijkse BTW rapportage), hierbij kan je met vragen terecht bij onze externe boekhouder - HR, het ingeven van de lonen en uren -…

Virtual Assistant - Account Management

Geplaatst: 04-05-2023
Beste freelancers, We zoeken op dit moment een Virtual Assistant voor 12/uur per week à €25 per uur die ons partnership team gaat versterken. Het is een accountmanagement-achtige functie. Ideaal voor mensen die ervan houden om snel te schakelen en meerdere dingen op te pakken, terwijl ze veel contact hebben met mensen. De functie is volledig remote. De verantwoordelijkheden zijn: - Het…

Managementondersteuner 32-36 uur tot 1 oktober 2023

Geplaatst: 13-05-2023
Binnen Volwassenenonderwijs zoeken wij een managementondersteuner. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle ondersteunende taken die horen bij het plannen en uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van informatie, plannen en organiseren van lessen…

Medewerker Backoffice 32-36 uur

Geplaatst: 10-05-2023
Beste freelancers, Binnen Rivor Volwassenenonderwijs, onderdeel van ROC Rivor, zoeken wij een medewerker backoffice. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle taken die horen bij het administratief/secretarieel uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht