Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Secretaresse/PA
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Freelance VA Gezocht (Coaching en Training)

Opdracht ID: 33712

Budget: € 25 tot € 30 p.u.
Geplaatst: 15-03-2018
Reacties: 5
Locatie: Delft, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 28-03-2018
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Het bureau verzorgt coaching en training en heeft zich gespecialiseerd in het ondersteunen van wetenschappers. Er wordt samengewerkt met nog 10 coaches en trainers die hun specifieke expertise hebben.

Taken en verantwoordelijkheden:
Als office manager vorm je de spin in het web en werk je nauw samen met de eigenaar van het bureau. Je wordt ingehuurd voor 10 - 12 uur per week, op freelance basis. Het uurtarief is € 30,- per uur. Het merendeel van de werkzaamheden kan op afstand/thuis plaats vinden; 1 keer per week vindt er een voortgangsgesprek plaats op de locatie in Delft.

De taken bestaan voornamelijk uit het:
. voeren en bewaken van de projectadministratie
. instrueren van de coaches en trainers rondom de administratieve handelingen
. beheer van de planning van trainingen en inzet van trainers en acteurs
. beheer van de agenda van Aletta Wubben
. maken en versturen van offertes
. ondersteunen van de boekhouder
. verzorgen van inkoop en verkoopfacturen
. verzorgen van drukwerk
. redigeren van teksten
. beheer van het klantenbestand
. beheer van de website
. rapporteren van knelpunten en waar nodig adviseren

Het profiel
. opleiding op HBO werk- en denkniveau
. relevante werkervaring op het gebied van projectadministratie
. bekend met Word / Excel / PowerPoint / Dropbox (account nodig)
. goede beheersing van de Engelse taal, zowel schriftelijk als mondelijk
. zelfstandig, verantwoordelijkheidsgevoel, klantgevoelig, accuraat
. affiniteit met de dienstverlening
. telefonisch goed bereikbaar
. flexibele werktijden
. woonomgeving Delft en omstreken.

Voor vragen kun je altijd contact opnemen. Graag reageren voor 1 april 2018.

We zien graag jullie reacties tegemoet.
 

Freelance secretaresses die hebben gereageerd (5)

Monique
Monique
15-03-2018
0 referenties
Gemiddelde score
Aurelia
Aurelia
15-03-2018
3 referenties
Gemiddelde score
8.8
Wilma
Wilma
19-03-2018
0 referenties
Gemiddelde score
Melanie
Melanie
21-03-2018
2 referenties
Gemiddelde score
10
Lianka
Lianka
20-03-2018
1 referenties
Gemiddelde score
8.5

PA of virtual assistant opdrachten

Enthousiaste & Energieke Klantenservice Medewerker

Geplaatst: 4 mrt
Beste freelancers, Voor mijn webwinkel in wanddecoratie ben ik op zoek naar een freelance klantenservice medewerker. Het gaat om een Nederlands sprekende freelancer en ons doel is om 24/7 de klanten te woord te staan. We zoeken: • Je bent super klantvriendelijk • Je spreekt perfect Nederlands • Je bent communicatief sterk, zowel gesproken als schriftelijk • Je hebt affiniteit met…

Management Assistent, die meereist op handelsmissies

Geplaatst: 23-08-2023
ZZP, op projectbasis Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je gewend om zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en snel te schakelen? Krijg je daarnaast energie van een afwisselende en uitdagende functie als Management Assistent voor, tijdens en na afloop van handelsmissies? Dan kom ik graag zo spoedig mogelijk in contact met jou! Wie ik ben en wat ik zoek Zonder zaken te forceren…

Administratieve ondersteuning op afroep

Geplaatst: 12-08-2023
Beste freelancers, Voor onze stichting zijn wij opzoek naar administratieve ondersteuning in Amsterdam op afroep. Wij zijn een stichting die werkt in Amsterdam, daarom is het belangrijk dat de persoon hier of dicht in de buurt woont. Het gaat om een klein aantal wisselende uren per maand.

Back office lead, boekhouding, HR, bestellingen en planning

Geplaatst: 22-08-2023
Beste freelancers, Wij zoeken iemand die de leiding kan nemen van onze back office. We verkopen therapeutische infrarood sauna's in België en Frankrijk via een netwerk van externe verdelers en hebben hulp nodig met: - boekhouding (ingeven en maken facturen, maandelijkse BTW rapportage), hierbij kan je met vragen terecht bij onze externe boekhouder - HR, het ingeven van de lonen en uren -…

Virtual Assistant - Account Management

Geplaatst: 04-05-2023
Beste freelancers, We zoeken op dit moment een Virtual Assistant voor 12/uur per week à €25 per uur die ons partnership team gaat versterken. Het is een accountmanagement-achtige functie. Ideaal voor mensen die ervan houden om snel te schakelen en meerdere dingen op te pakken, terwijl ze veel contact hebben met mensen. De functie is volledig remote. De verantwoordelijkheden zijn: - Het…

Managementondersteuner 32-36 uur tot 1 oktober 2023

Geplaatst: 13-05-2023
Binnen Volwassenenonderwijs zoeken wij een managementondersteuner. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle ondersteunende taken die horen bij het plannen en uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van informatie, plannen en organiseren van lessen…

Medewerker Backoffice 32-36 uur

Geplaatst: 10-05-2023
Beste freelancers, Binnen Rivor Volwassenenonderwijs, onderdeel van ROC Rivor, zoeken wij een medewerker backoffice. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle taken die horen bij het administratief/secretarieel uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht