I am a Graphic Designer for Advertising, Visual Designer for eCommerce, and Photographer. I studied and worked in London for eight years, lived and worked in China for six years and now I have been living and working in The Netherlands for almost…
Naast gestructureerd werk, passie voor sales/finance en gewoon een harde werker wil ik graag uiten dat ik een gemakkelijke communicator ben met een open houding. Ik sta altijd voor je klaar en zal net dat extra zetje geven voor een optimaal resultaat. …
Mijn profiel in het kort: Ik ben een strategische, all-round interimmanager communicatie/ marketing met een mooie balans van nuchterheid en zakelijkheid enerzijds, en een creatieve, nieuwsgierige en open mind anderzijds. Ik handel sterk klant- en kwaliteitgericht,…
Na een lange, mooie en leerzame periode als marketing communicatie expert bij merken als Online.nl en Canal Digitaal is mijn fascinatie voor merken ontstaan. En niet alleen grote merken maar ook persoonlijke merken. In mijn tijd bij deze providers heb…
HI I'M LOT. ACTUALLY BORN AS CHARLOTTE ELSELIEN MARIA CORNELIA BREEMAN, BUT LOT SUMS IT UP. I'M A GRAPHIC DESIGNER BASED IN AMSTERDAM (BORN IN ROTTERDAM). EDUCATION - MEDIA, INFORMATION AND COMMUNICATION, AMSTERDAM; - GRAPHIC AND DIGITAL DESIGN,…
Ik focus mij op het vertalen van jouw 'waarom' naar een praktische plan van aanpak. We concentreren ons op resultaten - maar alleen op diegene die belangrijk zijn. Hierbij maak ik gebruik van een scala aan marketing methodes. Marketing advies | Projectmanagement…
Jimmy Fock is een filmmaker/ contentcreator met 15 jaar reclame en media ervaring. Veel ervaring met spectaculaire en ingewikkelde video producties voor sportmerken in de bergen, op het water of anderzijds vechtend tegen de elementen. Maar ook buiten…
Ik ben Robert Sodimedjo, ervaren content marketeer met een brede achtergrond in de automotive, bulktransport, e-commerce en bouwsector. Met meer dan 8 jaar ervaring help ik bedrijven hun verhaal scherp te verwoorden en doelgericht te verspreiden. Van…
Het belangrijkste aan vertalen is dat de boodschap zo goed mogelijk wordt overgbracht en dat de toon goed weergegeven wordt. Dat betekent juist vaak een niet-letterlijke vertaling, maar een die aangepast is aan het publiek en het medium. Voorbeelden,…