Mijn expertise kun je onderverdelen in 3 kennisgebieden: 1. Optimalisatie van Bedrijfsprocessen Voor bedrijven die willen professionaliseren, digitaliseren of grip terug willen krijgen op hun dagelijkse processen. 2. Office Support Ideaal voor groeiende…
Beschikbaar voor HR ondersteuning, recruitment, administratie, virtual assistent, planning, organisatorische hulp. Ik draai mijn hand er niet voor om. Ik denk graag mee op alle vlakken. Tarief hangt af van werkzaamheden. Admin vanaf €40 en HR vanaf…
Virtual Assistant | Office & Event Management | BoelBalance Mijn kracht? Snel schakelen, overzicht creëren én met flair organiseren. Ik ben Chantal Boel. Ik help ondernemers en teams om rust te brengen in de dagelijkse Boel – van inbox tot event.…
DNA LAURINE: - Positive energy with endless drive and passion - Doing it right or not—High quality standards - 1+1 = 3 - Experience in Management, Hospitality, Photography, High Performance Projects, Events, Training, Recruitment, Project Management,…
Hallo! Mijn naam is Casey een gestructureerde en proactieve virtueel assistent met een achtergrond als rayonleider in de facilitaire dienstverlening. In mijn dagelijks werk ben ik verantwoordelijk voor het aansturen van teams, het maken van planningen,…
Hoi! Ik ben Emma, een startende Virtual Assistant die ondernemers helpt met meer rust en overzicht. Ik bied ondersteuning op afstand bij onder andere e-mailbeheer, agendabeheer, administratie en klantcontact. Hoewel ik nog geen jarenlange ervaring heb,…
Kwaliteiten en vaardigheden: - beschikbaar voor administratieve werkzaamheden, remote, op afstand, vanuit Portugal afgewisseld met Nederland - luisterend (oor) - effectief en efficiënt - doeltreffend - verbinder, sociaal Zeer veel diverse functies bekleed,…
Met een achtergrond in filmproductie, eventcoördinatie en persoonlijke assistentie werk ik al jaren op afstand voor directeuren, ondernemers en creatieve professionals. Ik zorg voor structuur, rust en overzicht in hun dagelijkse processen, zodat zij…