Ik ben samenwerkingsgericht en doortastend. Ik vind het boeiend om processen te analyseren, waar nodig te (her)ontwerpen om ze efficiënter in te richten en te zoeken naar de beste systeemondersteuning. Dit doe ik door mijn kennis van business process…
De praktijk leert dat veel trainingsbureaus enorm veel tijd en energie steken in het trainen van mensen. Met als doel dat mensen het geleerde gaan toepassen en integreren in hun organisaties. Echter, 24 uur na de training zijn mensen 'het goede gevoel'…
Klantgericht, resultaat gedreven, pragmatisch, enthousiast en gericht op persoonlijke groei. In mijn loopbaan heb ik me vooral bezig gehouden met het adviseren van het bestuur, de directie en het senior management op het gebied van efficiëntie, verandering…
“Voor veel ondernemers zijn onbetaalde rekeningen reden tot zorg. Daarbij zien ze op tegen het werk om de betaling binnen te krijgen. Ook speelt angst voor het verstoren van de klantrelatie vaak een rol. Het geeft rust als de betalingen echt op tijd…
Als bedrijfskundige met WO werk- en denkniveau ben ik in staat om bedrijfsprocessen vorm te geven en te managen in dynamische en onvoorspelbare omstandigheden. Ik heb geleerd de ‘harde’ en analytische kant van organisaties, zoals de structuur, de…