Met meer dan 20 jaar ervaring in de wereld van boekhouding en financiën, bied ik betrouwbare en efficiënte ondersteuning aan ondernemers, stichtingen, en het MKB. Ik werk nauwkeurig, resultaatgericht en denk proactief mee met mijn klanten. Mijn expertise…
Na een veelzijdige carrière in leidinggevende en administratieve functies, heb ik mijn plek gevonden in ons familiebedrijf als Office/P&O Manager. Werken in een familiebedrijf vraagt om dynamiek en flexibiliteit, wat perfect bij mij past. Ik geniet…
Ik werk hard en eerlijk. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich goed voelt bij de samenwerking en dat de communicatie soepel verloopt. Ik ben gespecialiseerd in planning. Maar ik kan vele taken uit handen nemen. Ook ben ik werkzaam als HR manager.…
Sinds januari 2023 ben ik voor mijzelf begonnen als zelfstandig administrateur/boekhouder. Met ons administratiekantoor bedien ik zowel kleinere ondernemers als grotere ondernemers. Met onze kennis van verschillende boekhoudprogramma's kan je alle…
In mijn werk heb ik voor diverse MKB bedrijven en ZZP’ers de financiële administratie verzorgd tot aan het totaal plaatje van de jaarrekening en de aangifte inkomstenbelasting.. De laatste jaren veel gewerkt met digitale programma’s zoals Exact…