Ik krijg energie van regelen en andermans chaos, ik zorg voor rust en structuur. Mailbox beheren, facturen maken en versturen, orders boeken en regelen, kasboek maken en beheren, audits, betalingen controleren en nabellen, contractbeheer, vluchten/hotels…
Mijn reis begon op Curaçao, waar ik van 2011 tot 2016 werkte als ondersteuner voor Nederlandse mkb-bedrijven. Het was een geweldige ervaring om vanuit zo'n prachtige locatie te werken en ondernemers te helpen groeien en succesvol te zijn. In 2016 besloot…
Is jouw bedrijf in korte tijd snel gegroeid en kun je de offerte aanvragen, administratie, mailverkeer, facturatie of het debiteuren beheer niet meer aan? Ik help je weer overzicht in jouw administratie te krijgen. Ook websitebeheer ligt in mijn uitgebreide…
Sinds 35 jaar ben ik werkzaam als administrateur. Voornamelijk in de maakindustrie. Sinds 2006 heb ik ook een eigen administratiekantoor. Voornamelijk voor eenmanszaken en vof's verzorg ik de gehele administratie.
“Als financieel specialist ondersteun ik bedrijven bij het verzorgen van btw-aangiftes, jaarrekeningen, aangiftes vennootschapsbelasting (VPB) en financiële prognoses. Naast deze kerntaken bied ik ondersteuning bij diverse financiële en administratieve…
"Laat uw administratie onze zorg zijn" Na jaren lange ervaring in het bedrijfsleven de stoute schoenen aangetrokken en in 2024 mijn eigen administratiekantoor begonnen. Ervaring met verschillende boekhoudpakketten. Help u graag met ontzorgen van uw boekhouding.
Mijn naam is Suzanne Thierry. Na 13 jaar gewerkt te hebben in ondersteunende/administratieve functies voor verschillende bedrijven, ben ik sinds 2023 werkzaam als Virtual Assistant (VA). Als VA zet ik mijn ervaring, kwaliteiten en kennis in om ondernemers te…
Ik ben een ervaren dataspecialist met een passie voor het vertalen van complexe data naar heldere inzichten. Na jaren als Data Analist te hebben gewerkt bij ABN AMRO, ben ik momenteel actief als Informatieadviseur bij een Rijksorganisatie. In die rollen…