Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Websites & Applicaties >
  3. Overige Websites & Applicaties
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Technical Support Engineer (ClearCase)

Opdracht ID: 1268

Budget: € 0 tot € 0
Geplaatst: 14-07-2010
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 20-07-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
We are looking for a Technical Support Engineer (ClearCase).

About Rational Software:
Rational Software provides a software development platform that improves the speed, quality, and predictability of software projects. This integrated, full-lifecycle solution combines software engineering best practices, market-leading tools, and integrations with other Software Brand products, and those of other vendors.

Rational Customer Support:
To serve its customers in Europe; Middle East and Africa that encounter problems or have questions regarding our tools, Rational has three support centers based in Europe: Amsterdam (Netherlands), Kista (Sweden) and Toulouse (France). These support centers cover nearly all of the Rational products on the so-called 2nd level. This means that the centers are responsible for analyzing and reproducing the problem, finding a work-around, identify product problems and collect new product enhancement requests.

The Role:
Since customer satisfaction plays an important role in sustaining the Rational business with our customers, the main objective of the Technical Support Engineer is to resolve the customer issues with ClearCase in a timely, courteous and professional manner.
Although you are a technical expert, you may often need the help of other world-wide experts like Rational product developers, our account managers and others to resolve the issue. Nevertheless, your responsibilities lie in the orchestration of this and you remain the customer contact and keep the responsibility for the progress towards the solution. All the time you are continuously focused to reduce the impact to the customers business. Ownership, team playing and customer focus are key elements of attitude of the Technical Support Engineer, who is doing his/her work in an international environment.

Our Requirements:
Our ideal candidate will be educated to degree level with a technical background, preferably with software development and technical support.
Experience with Rational ClearCase is essential, knowledge of software development and software configuration management is a plus.
To be successful, you need to have analytical and problem solving skills, be able to set priorities and you also need to be strong in customer handling. Customer focus, enthusiasm and drive are even more important.
In order to support our customers in EMEA; you must be fluent in at least English and French; both verbal and written. Other languages are a plus.
Candidates who do not meet this requirement will be immediately rejected.

Communication Skills:
Perfect communication skills; negotiation skills; set expectations.
Language: MUST speak English and French fluently
Good team player; also able to work/learn autonomously

TARIEF CA. € 47,-

Freelance website opdrachten

Makkelijk bedienbare app

Geplaatst: 14:25
Voor ons bedrijf zoeken wij een betrouwbare ontwikkelaar voor het (laten) bouwen van een eenvoudige maar functionele app. Ons bedrijf is actief in schoonmaak, gevelreiniging, mobiele carwash en vastgoedonderhoud. We zoeken een app waarin onze medewerkers of klanten eenvoudig opdrachten kunnen aanmaken en documenteren. De app hoeft niet complex te zijn, maar wel stabiel en gebruiksvriendelijk. Doel…

IT Coördinator

Geplaatst: 15:05
Het begrijpen en toepassen van de microbiële wereld is ontzettend belangrijk voor het verbeteren van de gezondheid van mens en dier, en voor een duurzame toekomst van onze planeet. BaseClear heeft tientallen jaren ervaring en expertise in microbieel DNA-onderzoek. Ons team creëert innovatieve oplossingen die het begrip en gebruik van micro-organismen versnellen. We hebben ongeveer 50 medewerkers…

Website met klanten login

Geplaatst: 3 jun
Wij hebben een website en zoeken iets voor op onze website te zetten waar elke klant zich apart kan aanmelden met eigen code die ze dan krijgen via ons of zelf kunnen maken om zo hun contracten , grondplan en rapporten te kunnen inkijken per maand. Zodat elke klant zijn eigen inlog heeft en alleen zijn of haar contracten enz. kan raadplegen op onze website. Wij bezoeken hen elke maand en moeten daar…

Leervolgsysteem weekendschool

Geplaatst: 1 jun
Projectomschrijving: Leerlingvolgsysteem Weekendschool (eventueel vergelijkbaar met parnassys, echter minder ingewikkeld) Achtergrond Onze weekendschool begeleidt circa 400 leerlingen. Tot nu toe werken we met Excel-bestanden, maar we willen overstappen naar een digitaal systeem waarin we het leertraject van onze leerlingen beter kunnen volgen en beheren. We zoeken een eenvoudige, veilige en schaalbare…

Content website en linkedin

Geplaatst: 08:45
Ik zoek iemand die mij helpt met teksten voor mijn website (beknopt!!) (ik heb al een domeinnaam en strato pakket) en de huisstijl (ik heb al een naam en soort van logo) mijn LinkedIn nakijkt en aanpast. En hoe ik het logo gebruik in mijn communicatie (mail, factuur). Gericht op bouw, corporatie, gemeente. Dus enige kennis van die sector is wel een vereiste.  Idee is: kort, duidelijk en goed.…

Wordpress

Geplaatst: 12 jun
Een Coachingwebsite is al opgezet in WordPress in combinatie met Elementor. Deze moet alleen nog worden verbeterd en bijgewerkt worden. 150,-

Opzet E-learning platform.

Geplaatst: 2 mei
Ik zoek iemand die voor mij een e-learning platform kan opzetten in Huddle, gekoppeld aan plug&play; voor marketing en stripe en Paypal voor betalingen.
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht