Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Beheer & Techniek >
  3. Support
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Medior Servicedesk Medewerker

Opdracht ID: 919

Budget: € 0 tot € 0
Geplaatst: 14-06-2010
Reacties: 0
Locatie: Den Haag, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 16-06-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
JOBstream is op zoek naar een Medior Servicedesk Medewerker



Wat bieden wij
De servicedesk medewerker beantwoord vragen van en ondersteund klanten, verwerkt standaard wijzigingen en verhelpt, en/of coördineert het verhelpen van, incidenten met betrekking totdiensten. Tevens bewaakt de servicedesk medewerker de systeemomgevingen met behulp van monitoring software. Daarnaast draagt de servicedesk medewerker bij in het verbeteren en optimaliseren van de procedures en processen omtrent de werkzaamheden en verantwoordelijkheden van de Servicedesk DWR. De servicedesk medewerker deelt zijn kennis met zijn collega’s en borgt deze ook waar mogelijk in documentatie.


Taak van de servicedesk medewerker is:
• Het ondersteunen bij het gebruik van en het bewaken van de beschikbaarheid van de DWR diensten, evenals het afhandelen van meldingen/incidenten.
• Aanspreekpunt voor de klant(gebruiker/beheerder) namens DWR;
• Meldingen (RFI/Incidenten/Monitoring) registreren conform de processen en procedures zoals die zijn gedocumenteerd;
• Standaard wijzigingen uitvoeren conform de daarvoor opgestelde werkinstructies en procedures;
• Verwerkt en lost op, standaard incidenten vanuit de registratie(servicemanagement) software;
• Case verantwoordelijk voor calls;
• Signaleert en bewaakt systeemomgevingen met behulp van monitoring software;
• Bewust en bekwaam met het omgaan met informatie / informatiebeveiliging;
• Leveren van een bijdrage aan de relevante ITIL processen;
• Ondersteunt &adviseert ‘gebruikers’ bij het gebruik van de DWR diensten met minimaal de kennis uit de documentatie;
• Functionele ondersteuning
• Basis technische ondersteuning
• Routeert vragen/verzoeken/incidenten die niet passen binnen de verantwoordelijkheid/capaciteit van de servicedesk naar functioneel beheer;
• In staat infrastructureel/technisch onderlegd te analyseren of een probleem applicatief of infrastructureel is. Dit ten behoeve van de efficiënte(intelligente) en correcte routering naar de juiste(passende) oplosgroep/leverancier;
• In staat te werken met/kennis hebbend van Microsoft Office Sharepoint Server 2007(vereist);

• Kennis en/of ervaring met onderstaande producten is een pre:
o FirstSpirit;
o Nagios;
o Tridion;
o EasyWCM;
o TOPDesk;
o WebTrends;
• Schrijven/aanpassen van werkinstructies;


Profiel:
Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.

Ten behoeve van onder andere:
• Telefonische ondersteuning;
• E-mail communicatie met gebruikers, klanten en leveranciers;
• FAQ teksten schrijven/aanpassen.
• Klantgericht
• In staat niet technisch onderlegde gebruikers te ondersteunen
• Gestructureerd kunnen werken, zowel zelfstandig als binnen een team
• Verantwoordelijkheidsgevoel mbt het service-window

Let op! Het betreft geen helpdeskmedewerker voor kantoorautomatisering.

Wanneer
De inzet van de servicedesk medewerker zal zo spoedig mogelijk gaan starten. We streven naar 21 juni 2010. Gemiddelde inzet 36 uur per week verdeeld over vijf dagen.
Deze medewerker moet beschikbaar zijn in de vakantieperiode, dus geen meerdaags verlof tot minimaal 1 september!

Freelancer support opdrachten

Support Engineer met API Kennis

Geplaatst: 21-02-2023
Beste freelancers, Wij zoeken een support engineer die veel verstand heeft van het werken met API's. Ben jij degene die wij zoeken? Reageer direct!

Support Applicatie Specialist in Rotterdam

Geplaatst: 23-06-2022
Beste freelancers, Voor één van onze allerbeste opdrachtgevers in Rotterdam zoeken wij een IT freelancer (bij voorkeur een ervaren support applicatie specialist/junior netwerkbeheerder/system administrator) voor de minimale periode van één jaar. Startdatum is z.s.m. Jouw uitdaging is de volgende: Beheren en aanpassen van systemen, zodat deze goed functioneren, continu beschikbaar…

Automatiseringswerkzaamheden in Amsterdam

Geplaatst: 26-05-2022
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een freelancer die kan helpen met automatiseringswerkzaamheden. Het gaat om het volgende:   Apple pc onderhouden netwerk upgraden printer in netwerk integreren domeinnaam regelen hosting aanvragen e-mailadressen installeren Interesse? Dan zie ik je offerte graag tegemoet.

Supporter Gezocht voor Platform over Voeding en Sport

Geplaatst: 17-02-2022
Beste freelancers, Voor ons jonge, snelgroeiende platform zijn wij op zoek naar een medewerker voor support; het contact per mail met onze klanten. Ons platform biedt recepten aan voor een gezondere levensstijl aan onze leden. We zoeken een freelancer voor ongeveer 10 uur in de week op locatie in Breda en/of vanaf huis. Als medewerker support is het belangrijk onze leden iedere dag online…

Beheer en Support voor Laptop Gezocht

Geplaatst: 22-10-2021
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een IT'er voor enerzijds het onderhoud van mijn Laptop en anderzijds wil optreden als contactpersoon wanneer ik problemen heb met de werking van mijn laptop. Ik werk zelf zelfstandig als administrateur en dit soort problemen zijn door mij niet op te lossen. Ben op zoek naar iemand die ook in de avonduren bereikbaar is. Ik zie graag een reactie via Hoofdkraan.nl…

Freelancer voor Centos, Direct Admin en VPS

Geplaatst: 31-03-2021
Beste freelancers, Gezocht: Centos, direct admin, VPS beheerder. Ik zoek iemand die periodiek de updates kan uitvoeren en bij problemen eventueel op nacalculatie kan helpen.   Opzetten van http/2, mailserver, dovecot, exim, mysql. Spamassasin, varnish, opcache en memcache. SSL. Graag ontvang ik een aanbieding via Hoofdkraan.nl. Werken kan steeds remote gebeuren.

Technisch Ondersteuner voor Vergaderlocatie Den Haag

Geplaatst: 21-09-2020
Beste freelancers, Wij zoeken iemand die technische ondersteuning kan bieden op locatie bij een vergaderlocatie in Den Haag Centraal Station. De technische ondersteuning heeft betrekking op met name hybride vergaderingen. Eveneens in de uren waarin geen ondersteuning gevraagd wordt is er tijd om een planningstool te bouwen in Excel of een ander systeem. We zoeken iemand die elke week beschikbaar…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht