Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine

Geplaatst op:
19 april 2019 14:05
Categorie:
Management & Organisatie
Subcategorie:
Secretaresse/PA
Opdracht ID:
38881
Status:
Gesloten
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 20 tot € 50 p.u.
Locatie:
Amsterdam, Noord-Holland

Freelancer of ZZP'er gezocht voor de volgende opdracht:

Beste freelancers,

In verband met tijdelijke afwezigheid zoeken wij een ZZP-er als Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine, voor 32 - 40 uur / week, van 20 mei t/m 18 oktober 2019.

In deze functie geef je hiërarchisch leiding aan de groepen Secretariaat, Receptie en Kantine. Je signaleert tijdig knelpunten en inefficiënte werkwijzen in deze groepen, bespreekt voorstellen om deze te voorkomen of te verhelpen en ziet toe op implementatie van besluiten hierover.

Je borgt een goede samenwerking tussen deze groepen enerzijds en wetenschappelijk groepsleiders en ondersteunende afdelingen anderzijds. Daarnaast verricht je de werkzaamheden van secretaresse voor drie wetenschappelijk groepsleiders.

In bovengenoemde periode zal je ook de secretariële/organiserende werkzaamheden van een aantal wetenschappelijke symposia verrichten, zoals corresponderen met (buitenlandse) sprekers, hotels en taxi’s boeken, declaraties afhandelen en als gastvrouw zorg dragen voor een vlekkeloos verloop van de symposiumdag.

Ons instituut initieert en verricht toonaangevend fundamenteel onderzoek aan nieuwe, strategisch belangrijke complexe molecuul- en materiaalsystemen, in samenwerking met de Nederlandse universiteiten en industrie. Het instituut is gevestigd op het Amsterdam Science Park en heeft ongeveer 140 wetenschappers en 70 ondersteunende medewerkers in dienst. Een link naar onze website kunnen wij je toesturen.

De groepen Secretariaat, Receptie en Kantine vormen samen één afdeling, met één leidinggevende. Drie deeltijd receptionistes (m/v) zorgen er met elkaar voor dat tijdens kantooruren de receptie en telefooncentrale continu bemenst is. Hetzelfde geldt voor de kantine, met twee deeltijdmedewerkers plus twee oproepkrachten. Op het Secretariaat werken drie secretaresses en het Hoofd, die zelf ook secretariële werkzaamheden verricht.

Alle medewerkers van deze drie groepen werken zelfstandig en proberen (binnen hun groep) als team de continuïteit te waarborgen. Het Hoofd van de afdeling treedt - in overleg - regelend op, waar dit nodig is.

Wat wij van je vragen:
 
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Secretariële opleiding en/of ervaring;
  • Ruime kennis van management ondersteunende werkwijzen/technieken/methoden;
  • Inzicht in besluitvormingsprocessen;
  • Inzicht in organisatorische en functionele verhoudingen;
  • Leidinggevende en organisatorische capaciteiten;
  • Goede beheersing van de Engelse taal.

De sfeer op het instituut wordt in hoge mate bepaald door jonge, enthousiaste, veelal buitenlandse medewerkers. De communicatie is informeel en verloopt via korte lijnen.
Indicatie uurtarief: € 50,= (excl. BTW). Daarnaast de gebruikelijke reiskostenvergoeding.

Wij zien graag een reactie tegemoet.
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Freelance opdrachten in dezelfde categorie:

Virtual Personal Assistant met Zoho CRM Ervaring
Beste freelancers,    Ik gebruik Zoho en zoek een VPA die daarmee uitstekend overweg kan. Het betreft dan deze Zoho pakketten: Zoho CRM, Campaigns, Social, Analytics, Sales IQ en Docs. Ben je hiermee bekend? Daarnaast werk ik met Dropbox en Gmail.    Taken uit te besteden aan een VPA:  - Gegevens van bedrijven en contactpersonen…
11 sep
Virtual Office en Sales Assistant (Den Haag)
Beste freelancers,    Ik zoek een personal assistant die mijn administratie kan ordenen het gaat om boekhouding 2018 -2019. Het is handig als u in Den Haag bent.  Ik ben op korte termijn op zoek naar virtuele office assistant / sales support, die mij op afstand kan ondersteunen in administratieve sales activiteiten. Het…
1 aug
Freelance Secretaresse / Ondersteuner Gezocht
Beste freelancers,    In verband met groei van mijn bedrijf ben ik op zoek naar een freelance secretaresse/administratief medewerkster. De werkzaamheden staan nog niet helemaal vast, net als de inzet. Ik verwacht ca. 8 uur per maand om te starten, maar dit kan meer worden.    Werkzaamheden zijn o.a. het bijhouden van website en…
11 jul
Personal Assistant voor Kunstenaar, Fotograaf
Beste freelancers,    Gezocht: Personal assistant voor kunstenaar, fotograaf.    Een zelfstandig werkende assistente die pro-actief is, ambitieus en die mee wil werken aan het realiseren van gave kunstprojecten. Doel: al het regelwerk uit handen nemen van de kunstenaar zodat hij gefaciliteerd wordt om zich volledig op het artistieke…
9 jul
Secretaresse Raad van Toezicht bij Zorgorganisatie
Beste freelancers,    Voor onze zorgorganisatie in de omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar een secretaresse voor de Raad van Toezicht.    Het gaat om gemiddeld 1 tot 4 uren per week op ZZP-basis. De werktijden en dagen zijn vooraf ingepland, en bestaat veelal uit avonden.  Wij zijn op zoek naar iemand met een HBO-niveau…
4 apr
Freelance Virtual Professional Gezocht
Beste freelancers,    Gezien de groei van mijn bedrijf, wil ik mijn team uitbreiden met een freelance virtual professional.    Als Virtual Professional ben je verantwoordelijk voor een groot scala aan taken binnen mijn bedrijf. Je bent een belangrijke spin in het web. Je helpt bij het lanceren van producten en je bent eager om de…
17 jan