Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine

Geplaatst op:
19 april 2019 14:05
Categorie:
Management & Organisatie
Subcategorie:
Secretaresse/PA
Opdracht ID:
38881
Status:
Gesloten
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 20 tot € 50 p.u.
Locatie:
Amsterdam, Noord-Holland

Freelancer of ZZP'er gezocht voor de volgende opdracht:

Beste freelancers,

In verband met tijdelijke afwezigheid zoeken wij een ZZP-er als Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine, voor 32 - 40 uur / week, van 20 mei t/m 18 oktober 2019.

In deze functie geef je hiërarchisch leiding aan de groepen Secretariaat, Receptie en Kantine. Je signaleert tijdig knelpunten en inefficiënte werkwijzen in deze groepen, bespreekt voorstellen om deze te voorkomen of te verhelpen en ziet toe op implementatie van besluiten hierover.

Je borgt een goede samenwerking tussen deze groepen enerzijds en wetenschappelijk groepsleiders en ondersteunende afdelingen anderzijds. Daarnaast verricht je de werkzaamheden van secretaresse voor drie wetenschappelijk groepsleiders.

In bovengenoemde periode zal je ook de secretariële/organiserende werkzaamheden van een aantal wetenschappelijke symposia verrichten, zoals corresponderen met (buitenlandse) sprekers, hotels en taxi’s boeken, declaraties afhandelen en als gastvrouw zorg dragen voor een vlekkeloos verloop van de symposiumdag.

Ons instituut initieert en verricht toonaangevend fundamenteel onderzoek aan nieuwe, strategisch belangrijke complexe molecuul- en materiaalsystemen, in samenwerking met de Nederlandse universiteiten en industrie. Het instituut is gevestigd op het Amsterdam Science Park en heeft ongeveer 140 wetenschappers en 70 ondersteunende medewerkers in dienst. Een link naar onze website kunnen wij je toesturen.

De groepen Secretariaat, Receptie en Kantine vormen samen één afdeling, met één leidinggevende. Drie deeltijd receptionistes (m/v) zorgen er met elkaar voor dat tijdens kantooruren de receptie en telefooncentrale continu bemenst is. Hetzelfde geldt voor de kantine, met twee deeltijdmedewerkers plus twee oproepkrachten. Op het Secretariaat werken drie secretaresses en het Hoofd, die zelf ook secretariële werkzaamheden verricht.

Alle medewerkers van deze drie groepen werken zelfstandig en proberen (binnen hun groep) als team de continuïteit te waarborgen. Het Hoofd van de afdeling treedt - in overleg - regelend op, waar dit nodig is.

Wat wij van je vragen:
 
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Secretariële opleiding en/of ervaring;
  • Ruime kennis van management ondersteunende werkwijzen/technieken/methoden;
  • Inzicht in besluitvormingsprocessen;
  • Inzicht in organisatorische en functionele verhoudingen;
  • Leidinggevende en organisatorische capaciteiten;
  • Goede beheersing van de Engelse taal.

De sfeer op het instituut wordt in hoge mate bepaald door jonge, enthousiaste, veelal buitenlandse medewerkers. De communicatie is informeel en verloopt via korte lijnen.
Indicatie uurtarief: € 50,= (excl. BTW). Daarnaast de gebruikelijke reiskostenvergoeding.

Wij zien graag een reactie tegemoet.
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Freelance opdrachten in dezelfde categorie:

Secretaresse Raad van Toezicht bij Zorgorganisatie
Beste freelancers,    Voor onze zorgorganisatie in de omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar een secretaresse voor de Raad van Toezicht.    Het gaat om gemiddeld 1 tot 4 uren per week op ZZP-basis. De werktijden en dagen zijn vooraf ingepland, en bestaat veelal uit avonden.  Wij zijn op zoek naar iemand met een HBO-niveau…
4 apr
Freelance Virtual Professional Gezocht
Beste freelancers,    Gezien de groei van mijn bedrijf, wil ik mijn team uitbreiden met een freelance virtual professional.    Als Virtual Professional ben je verantwoordelijk voor een groot scala aan taken binnen mijn bedrijf. Je bent een belangrijke spin in het web. Je helpt bij het lanceren van producten en je bent eager om de…
17 jan
Secretaresse voor Raad van Toezicht voor Zorginstelling
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een secretaresse voor Raad van Toezicht voor zorginstelling.    Gemiddeld 4 uur per week op ZZP-basis, werktijden/-dagen zijn vooraf ingepland, veelal avonden. HBO-niveau en voorkeur ervaring met Raad van Toezicht/Raad van Bestuur en enige juridische kennis.    Wij zien graag…
16 jan
Virtueel Assistent voor Relatietherapie Praktijk
Beste freelancers,    Voor mijn relatietherapie praktijk heb ik hulp nodig in de de administratieve handelingen:    telefoontjes opnemen en terugbellen agenda beheer mails versturen en beantwoorden online zijn op Slack uren en facturen checken bijhouden aanmeldformulieren   We zijn opbouwend wat betekent dat het werk nog onregelmatig…
14 jan
Virtual Office en Sales Assistant Gezocht
Hallo freelancers,    Ik ben op korte termijn op zoek naar virtuele office assistant / sales support, die mij op afstand kan ondersteunen in administratieve sales activiteiten. Het gaat om de volgende werkzaamheden:    - Registreren van e-mails in CRM system  - maken van projectcalculaties  - Opstellen van offertes …
7 jan
Telefonisten voor Antwoord Servicedienst
Beste freelancers,    Via onze antwoord servicedienst bieden wij een telefoondienst aan voor ZZP'ers en MKB. Het gaat hierbij dan om de afhandeling van binnenkomende gesprekken van onze klanten, denk hierbij aan advocaten, makelaars, reclame bureau's, consultants, etc.    Het is afwisselend werk en u kunt het vanuit huis…
03-10-2018