Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Secretaresse/PA
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine

Opdracht ID: 38881

Budget: € 20 tot € 50 p.u.
Geplaatst: 19-04-2019
Reacties: 0
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 19-04-2019
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

In verband met tijdelijke afwezigheid zoeken wij een ZZP-er als Hoofd Secretariaat, Receptie en Kantine, voor 32 - 40 uur / week, van 20 mei t/m 18 oktober 2019.

In deze functie geef je hiërarchisch leiding aan de groepen Secretariaat, Receptie en Kantine. Je signaleert tijdig knelpunten en inefficiënte werkwijzen in deze groepen, bespreekt voorstellen om deze te voorkomen of te verhelpen en ziet toe op implementatie van besluiten hierover.

Je borgt een goede samenwerking tussen deze groepen enerzijds en wetenschappelijk groepsleiders en ondersteunende afdelingen anderzijds. Daarnaast verricht je de werkzaamheden van secretaresse voor drie wetenschappelijk groepsleiders.

In bovengenoemde periode zal je ook de secretariële/organiserende werkzaamheden van een aantal wetenschappelijke symposia verrichten, zoals corresponderen met (buitenlandse) sprekers, hotels en taxi’s boeken, declaraties afhandelen en als gastvrouw zorg dragen voor een vlekkeloos verloop van de symposiumdag.

Ons instituut initieert en verricht toonaangevend fundamenteel onderzoek aan nieuwe, strategisch belangrijke complexe molecuul- en materiaalsystemen, in samenwerking met de Nederlandse universiteiten en industrie. Het instituut is gevestigd op het Amsterdam Science Park en heeft ongeveer 140 wetenschappers en 70 ondersteunende medewerkers in dienst. Een link naar onze website kunnen wij je toesturen.

De groepen Secretariaat, Receptie en Kantine vormen samen één afdeling, met één leidinggevende. Drie deeltijd receptionistes (m/v) zorgen er met elkaar voor dat tijdens kantooruren de receptie en telefooncentrale continu bemenst is. Hetzelfde geldt voor de kantine, met twee deeltijdmedewerkers plus twee oproepkrachten. Op het Secretariaat werken drie secretaresses en het Hoofd, die zelf ook secretariële werkzaamheden verricht.

Alle medewerkers van deze drie groepen werken zelfstandig en proberen (binnen hun groep) als team de continuïteit te waarborgen. Het Hoofd van de afdeling treedt - in overleg - regelend op, waar dit nodig is.

Wat wij van je vragen:
 
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Secretariële opleiding en/of ervaring;
  • Ruime kennis van management ondersteunende werkwijzen/technieken/methoden;
  • Inzicht in besluitvormingsprocessen;
  • Inzicht in organisatorische en functionele verhoudingen;
  • Leidinggevende en organisatorische capaciteiten;
  • Goede beheersing van de Engelse taal.

De sfeer op het instituut wordt in hoge mate bepaald door jonge, enthousiaste, veelal buitenlandse medewerkers. De communicatie is informeel en verloopt via korte lijnen.
Indicatie uurtarief: € 50,= (excl. BTW). Daarnaast de gebruikelijke reiskostenvergoeding.

Wij zien graag een reactie tegemoet.

PA of virtual assistant opdrachten

Enthousiaste & Energieke Klantenservice Medewerker

Geplaatst: 4 mrt
Beste freelancers, Voor mijn webwinkel in wanddecoratie ben ik op zoek naar een freelance klantenservice medewerker. Het gaat om een Nederlands sprekende freelancer en ons doel is om 24/7 de klanten te woord te staan. We zoeken: • Je bent super klantvriendelijk • Je spreekt perfect Nederlands • Je bent communicatief sterk, zowel gesproken als schriftelijk • Je hebt affiniteit met…

Management Assistent, die meereist op handelsmissies

Geplaatst: 23-08-2023
ZZP, op projectbasis Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je gewend om zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en snel te schakelen? Krijg je daarnaast energie van een afwisselende en uitdagende functie als Management Assistent voor, tijdens en na afloop van handelsmissies? Dan kom ik graag zo spoedig mogelijk in contact met jou! Wie ik ben en wat ik zoek Zonder zaken te forceren…

Administratieve ondersteuning op afroep

Geplaatst: 12-08-2023
Beste freelancers, Voor onze stichting zijn wij opzoek naar administratieve ondersteuning in Amsterdam op afroep. Wij zijn een stichting die werkt in Amsterdam, daarom is het belangrijk dat de persoon hier of dicht in de buurt woont. Het gaat om een klein aantal wisselende uren per maand.

Back office lead, boekhouding, HR, bestellingen en planning

Geplaatst: 22-08-2023
Beste freelancers, Wij zoeken iemand die de leiding kan nemen van onze back office. We verkopen therapeutische infrarood sauna's in België en Frankrijk via een netwerk van externe verdelers en hebben hulp nodig met: - boekhouding (ingeven en maken facturen, maandelijkse BTW rapportage), hierbij kan je met vragen terecht bij onze externe boekhouder - HR, het ingeven van de lonen en uren -…

Virtual Assistant - Account Management

Geplaatst: 04-05-2023
Beste freelancers, We zoeken op dit moment een Virtual Assistant voor 12/uur per week à €25 per uur die ons partnership team gaat versterken. Het is een accountmanagement-achtige functie. Ideaal voor mensen die ervan houden om snel te schakelen en meerdere dingen op te pakken, terwijl ze veel contact hebben met mensen. De functie is volledig remote. De verantwoordelijkheden zijn: - Het…

Managementondersteuner 32-36 uur tot 1 oktober 2023

Geplaatst: 13-05-2023
Binnen Volwassenenonderwijs zoeken wij een managementondersteuner. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle ondersteunende taken die horen bij het plannen en uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van informatie, plannen en organiseren van lessen…

Medewerker Backoffice 32-36 uur

Geplaatst: 10-05-2023
Beste freelancers, Binnen Rivor Volwassenenonderwijs, onderdeel van ROC Rivor, zoeken wij een medewerker backoffice. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle taken die horen bij het administratief/secretarieel uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht