Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Financieel-Commercieel Administratieve Freelancer

Geplaatst op:
30 juni 2020 15:25
Categorie:
Finance & Administratie
Subcategorie:
Boekhouden
Opdracht ID:
44027
Status:
Gepauzeerd
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 25 tot 40 p.u.
Locatie:
Amersfoort, Utrecht

Freelancer of ZZP'er gezocht voor de volgende opdracht:

Beste freelancers,

Ons duurzame, new economy team zoekt a.s.a.p. een freelancer die minimaal 4-8 uur per week financieel-administratieve werkzaamheden in kan vullen, waaronder;

- wekelijkse verwerking van in- en verkoopfacturen
- verwerking van de bank en kas
- e.d.

Je bent een prettige, energieke, gedreven m/v met tenminste eerste werkervaring. Je kent Exact Online of kunt het je vlot eigen maken.

Maar misschien kun je nog (veel) meer.
Bijvoorbeeld, al dan niet met ondersteuning van ons externe accountantskantoor:
- de maand-/kwartaalafsluiting,
- de (buitenlandse) BTW- en ICP-aangiftes;
- de voorbereiding van het jaarrekeningdossier;

We zien je reactie graag tegenmoet.

Budget;
Afhankelijk van kennis en kunde
25-60 euro per uur

WE ZOEKEN EEN TIJDELIJKE COLLEGA;
Financieel/commercieel administratieve medewerker
Een enthousiaste m/v met eerste werkervaring of meer tot zeer ervaren m/v die met plezier ook de eenvoudiger taken wil doen.
bij duurzame, new economy onderneming
in de creatieve sector; 4-8 uur per week, mogelijke uitbreiding, afhankelijk van capaciteiten en kosten.
Standplaats Amersfoort, voor afstemming met eigenaren, sales en inkoop. Maar er is veel ruimte om de taken voor een groot deel in thuisomgeving uit te voeren.

Op kantoor staat een MAC computer tot je beschikking.

Je wordt afhankelijk van je capaciteiten, ervaring en het aantal uren dat je wil
werken, ondersteund door ons externe accountantskantoor.

Werkzaamheden/Taken;
Financieel/administratieve kant, zijn in ieder geval:
- wekelijkse vastlegging, verwerking en contact rondom inkoopfacturen
- het maken, verzenden van verkoopfacturen
(de opdrachtbevestiging wordt door sales/inkoop voorbereid)
- verwerking van de bank en kas
- opvolging geven aan de debiteuren- en crediteuren administratie en
- verwerking van memoriaal boekingen;
- informatie verstrekking rondom debiteurenbeheer
- overige financieel-administratieve werkzaamheden

Al dan niet met ondersteuning van ons externe accountantskantoor, ben je ook
verantwoordelijk voor:
- de maand-/kwartaalafsluiting, de BTW- en ICP-aangiftes
- de BTW- en ICP-aangiftes;
- de voorbereiding van het jaarrekeningdossier;
- de begrotingen;
- de coördinatie van de salarisadministratie;
- contact met internationale leveranciers, agenten
en klantenkring bij administratieve vragen. Vooral per e-mail.

Nederlands e/o Engels, Duitse e/o Italiaanse taal is een pre.
Onze klanten architecten, interieurbouwer, designers zitten in Europa en VS en leveranciers in Nederland, Duitsland, Italië en Spanje.
Er wordt gewerkt met Exact Online. Ervaring of het je vlot kunnen/willen eigen maken, is een vereiste.

Wie ben jij?
Of je bent een goede gedreven m/v met eerste ervaring in Exact Online en in staat de basis administratieve vaardigheden zorgvuldig uit te voeren.

Of;

Je hebt veel meer ervaring en skills, bent graag allround bezig en wilt in min of meerdere mate een wezenlijke bijdrage aan de ontwikkeling van onze onderneming leveren. Affiniteit met of interesse in een duurzame leefomgeving, interieur(materialen), de architectuurbranche bouw en/of modern design in een pré.
Je woont in/om Amersfoort of kunt er regelmatig zijn. Procesmatig werken is voor jou vanzelfsprekend.
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Freelancers die hebben gereageerd (9)

Peter Peter 30-06-2020
referentiesterren
2 referenties
Roméo Roméo 30-06-2020
referentiesterren
1 referentie
Pieter Pieter 30-06-2020
referentiesterren
24 referenties
Linda Linda 30-06-2020
Yvonne Yvonne 30-06-2020
Wesley Wesley 30-06-2020
referentiesterren
4 referenties
Joline Joline 30-06-2020
Timon Timon 01-07-2020
Anneke Anneke 01-07-2020
referentiesterren
2 referenties

Freelance opdrachten in dezelfde categorie:

Omzetbelasting en BTW Adviseur Gezocht
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar iemand die volledig up to date is mbt de omzetbelasting. Ik ben actief in de e-commerce waarbij ik goederen importeer vanuit Azië en verkoop aan particulieren binnen (voornamelijk) Europa. Het gaat om een startende eenmanszaak. Ik zoek iemand die echt weet waar hij/zij het over heeft. …
30 jun
Boekhouder voor StartUp Zwolle (Wekelijks)
Beste freelancers,    Wij zijn een start-up/scale-up, een particuliere onderneming waarbij je online eten kan bestellen. We zijn een snelgroeiende, leuke en frisse onderneming die gelooft in bewust, duurzaam en gezond! Voeg jij je bij ons team en laat je je meenemen in dit avontuur naar succes? Onze huidige administratie willen…
30 jun
Jaaropgave voor Kleine Bedrijven (Amsterdam)
Beste freelancers,    Ik heb een hondenuitlaatdienst (een klein bedrijfje) en daarnaast een bed and breakfast. Ik had een boekhouder die altijd mijn jaaropgave deed, maar het bedrijf is over genomen en nu vragen ze het dubbele. Ik doe zelf altijd de kwartaalaangifte en voor de jaaropgave zet ik alles netjes op papier zodat het alleen…
29 jun
Jaarrekening Opmaken (e-Boekhouden)
Beste freelancers,    Ik zoek een boekhouder/administrateur die bekend is met het opstellen van de jaarcijfers, voor de belasting etc. boekhouding is bijgehouden in e-boekhouden.    Ik zie graag een reactie tegemoet.
24 jun
Prognose voor Huurwoning (SPOED)
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een boekhouder (mag ook een accountant of administratiekantoor zijn) die voor mij een geprognosticeerde resultatenrekening kan opstellen in verband met het verkrijgen van een huurwoning.    Ik heb een pas startende eenmanszaak en heb een eenvoudige boekhouding die ik zelf doe (voornamelijk…
8 jun
Controle Deponering Jaarrekening BV (Spoed)
Beste freelancers,    Het is de eerste keer dat ik de jaarrekening deponeer bij de KvK. De BV valt in de categorie micro en is te omschrijven als een lege BV. Ik heb alles ingevuld, maar wil graag even een check van een specialist die hier naar kan kijken vanuit zijn/haar expertise. Het zal maximaal 1,5 uur van je tijd in beslag nemen. Het…
2 jun