Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Overige Management & Organisatie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Teamcoordinator LET OP! SLUITINGSDATUM VAN DEZE AANVRAAG IS 23-7 12.00 UUR

Opdracht ID: 1356

Budget: € 0 tot € 0
Geplaatst: 21-07-2010
Reacties: 0
Locatie: Den Haag, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 28-07-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Wij zijn op zoek naar een Teamcoördinator.

Korte opdrachtomschrijving:
Het UZI-register is als Certificate Service Provider (CSP) verantwoordelijk voor de gehele certificatiedienstverlening en daarmee voor de uitvoering van alle werkprocessen met betrekking tot registratie aanvraag, productie, uitgifte, publicatie en revocatie van de UZI-passen.

Werkzaamheden:
Treedt op als coördinator van de werkzaamheden in het team, door:
- het realiseren van een doelmatige en efficiënte inrichting van de werkprocessen;
- het leiding geven aan de medewerkers, met aandacht voor de personeelszorg, het opstellen van opleidingsplannen en het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken;
- het bewaken van de voortgang, wettelijke termijnen en de kwaliteit van de werkzaamheden;
- het leiding geven aan het werkoverleg met de medewerkers;
- het onderhouden van de noodzakelijke functionele contacten met de leiding en de (staf)medewerkers in de unit;
- het ontwikkelen van kennis, vaardigheden en competenties van de medewerkers;
- het genereren van (management)informatie ten behoeve van management en beleid;
- het afstemmen met management en/of staf (voorlichting, jurist, ICT-unit);

Levert bijdragen aan het uitvoeringsbeleid van het UZI-register, door:
-het bewaken van het operationele uitvoeringsbeleid met productienormen, prestatiegegevens, efficiencyeisen;
- het bewaken van de toepassing van de administratieve organisatie en specifieke kwaliteitseisen, zoals toepassing van functiescheiding;
- het anticiperen op ontwikkelingen en het zorgen voor resultaatgerichte werkplannen en gestandaardiseerde procedures;
- het evalueren van het registratieproces, inspelen op veranderingen en voorstellen doen met betrekking tot maatregelen ter verbetering en aanpassing;
- het leveren van bijdragen aan de ontwikkeling, aanpassing van het kwaliteitssysteem en de administratieve organisatie in overleg met de medewerkers in de unit;
- het bewaken van de integriteit van de gegevens door periodieke controles;
- het opstellen van informatieproducten, zoals gespecificeerde overzichten (signaallijsten, gegevens voor onderzoeksdoeleinden, e.d.).

Gevraagde kwaliteiten:
- HBO werk- en denkniveau;
- leidinggevende vaardigheden;
- kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen en kwaliteitssystemen;
- sociale en communicatieve vaardigheden;
- doel- en resultaatgerichte werkwijze;
- klantgerichte en serviceverlenende instelling;
- Kennis van de overheidsbranche is een grote pré.

Freelance manager opdrachten

Logistiek Opdracht

Geplaatst: 23 jan
Beste freelancers, Iemand met logisitek ervaring die een opdracht voor mij kan helpen met maken (budget te maken en het proces kent) Budget 100-150

E commerce / shopify / social adds

Geplaatst: 22-07-2023
Beste freelancers, Ik ben al een tijdje bezig met shopify stores en zoek iemand ter ondersteuning.. Ik doe het alleen maar i.v.m. mijn andere werk kan ik niet altijd al m'n aandacht erop richten. Denk aan het maken van social adds verwerken van orders etc. Lijkt het jou leuk om met mij samen dit avontuur aan te gaan ? Stuur me dan een berichtje!

Bedrijfs aanpassen criteria gemeente amsterdam

Geplaatst: 14-07-2023
Beste freelancers, Bedrijfsplan voor een vergunning aanvraag in Amsterdam. Het voorbeeld voor opbouw een inhoud is al bekend. Het moet alleen voldoen aan juiste criteria en dit staat allemaal op de website van de gemeente.

Ondernemingsplan schrijven (zorg/welzijn)

Geplaatst: 23-03-2023
Beste freelancers, Als ondernemer ben ik van plan mij nog verder te verdiepen in de branche waarin ik al 8 jaar werkzaam in ben. Namelijk het op poten krijgen van een begeleid woonvorm voor jongeren en jongvolwassenen. Deze jongeren komen uit detentie of dreigen uit het zicht van de autoriteiten te verdwijnen. Wij willen deze jongeren begeleiden en laten participeren en handvaten te bieden voor in…

PowerPoint presentaties omzetten naar nieuwe huisstijl

Geplaatst: 03-04-2023
Beste freelancers, We zijn op zoek naar iemand die ons kan helpen bij het omzetten van PowerPoints, die worden gebruikt voor de opleidingen en trainingen, naar onze nieuwe huisstijl. We hebben daarvoor een nieuwe tool/functionaliteit Slidebuilder in PowerPoint, waarmee het een stuk eenvoudiger is geworden. Wat moet er gebeuren? Elke bestaande presentatie moet opnieuw worden opgebouwd in PowerPoint…

Programma Manager Gezocht

Geplaatst: 06-03-2023
Beste freelancers, Ik zoek een nauwkeurige en flexibele enthousiasteling die het leuk vindt om (samen met mij) het contact te onderhouden met studenten en opleiders, locaties te boeken en de digitale leeromgeving te beheren. De taken zijn afwisselend en niet moeilijk, want goed omschreven en gestandaardiseerd. Inzet ca 8 uur/week, op afstand, budget € 25-40/uur. Interesse? Reageer direct!

Operationeel Manager voor Ecommerce Shop

Geplaatst: 06-01-2023
Beste freelancers, Voor een van mijn e-commerce brands ben ik op zoek naar een freelance operational manager. Het zal in beginsel gaan om ongeveer 20 uur per week. Alle processen die wekelijks gedaan moeten worden zijn in kaart gebracht met bijbehorende KPI's. Hierbij kan je denken aan: - Aansturen personeel (klantenservice) - Zorgen voor conversieanalyses - Zorgen dat voorraad altijd up to date…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht