Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Senior officemanager

Opdracht ID: 55879

Budget: € 40 tot 60 p.u.
Geplaatst: 08-10-2024
Reacties: 0
Locatie: Koetshuis Landgoed Sandenburg in Langbroek, Utrecht
Laatst gewijzigd: 08-10-2024
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Zoek jij een dynamische werkplek en wil jij werken voor een snelgroeiende professionele organisatie? Misschien ben jij de spin in het web die wij zoeken!
Als senior office manager / managementassistent bij het Meldkamerinstituut ben je de spil van ons team. Samen met de backoffice-medewerker zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen.

Jouw verantwoordelijkheden omvatten o.a. het efficiënt plannen van werkzaamheden, het beheren van de agenda en het ontzorgen van de directeur in allerlei logistieke en inhoudelijke werkprocessen. Je draagt bij aan een positieve werkomgeving door verschillende zaken te regelen, zodat de directeur zich volledig kan focussen op haar kerntaken. Je zorgt er samen met je collega voor dat de backoffice tot in de puntjes geregeld is.
Je competenties en talenten:
Je bent goed in staat om vooruit te denken en te ontdekken waar mogelijk knelpunten ontstaan. Je bent van nature een organisatorisch talent en je werkt puntsgewijs. Je bent consistent in je acties en je doet wat je zegt. Daardoor kunnen anderen écht op je rekenen, ook als het soms wat hectisch is op kantoor. Je bent in staat om snel te schakelen, zonder het overzicht kwijt te raken.

Door jouw gestructureerde manier van werken houd je het overzicht. Je kunt je werkzaamheden goed prioriteren en je kunt goed anticiperen. Met jouw klantgerichte houding ben je benaderbaar, toon je begrip voor lastige situaties en speel je in op nieuwe behoeften. Als het hectisch wordt, weet je je hoofd koel te houden, hoofd - en bijzaken te scheiden en ben je in staat om slagvaardig te opereren.

Een greep uit je takenpakket:
• Coördineren van complexe jaarplanningen van uiteenlopende trajecten van de 40 meldkamers die wij bedienen.
• Bijhouden van deadlines en prioriteiten.
• Complexiteit van taken doorgronden.
• Werkprocessen bewaken van offertetraject tot nazorg.
• Relatiebeheer en het bijhouden van ons CRM-systeem.
• Ondersteuning bieden in de dagelijkse werkzaamheden.
• Voorbereiden en coördineren van uiteenlopende afspraken.
• De docenten en collega’s voorzien van de nodige informatie.
• Affiniteit met overheidshulpdiensten is een pre.

Je beschikt over:
• 3-5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
• Flexibiliteit, proactief denken en een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel.
• Sterke communicatieve vaardigheden, je schakelt makkelijk met mensen op diverse niveaus en bent stressbestendig.
• Een hands-on mentaliteit en doorzettingsvermogen.
• Kennis van het Office-pakket, je hebt ervaring in werken met een CRM-systeem en met een boekhoudprogramma zoals Moneybird.
• Veel kennis van administratieve procedures en kantoorbeheer.

Freelance finance opdrachten

Een mooi Excel dashboard maken

Geplaatst: 10 jun
Ik zoek een freelancer die super handig is met Excell. Ik wil namelijk een mooi professioneel financieel overzicht voor mijn snappcar account maken waarin ik mijn 5 huurauto's op wil hebben dus in aparte kopjes met eronder per auto de uitgaven zoals schoonmaakkosten etc. En uiteindelijk 33,3 % van me winst automatisch wil laten berekenen als ik iets invoer. Ik wil per auto per maand inkomsten…

Jurist gezocht voor contracten met scholen- en zzp'ers

Geplaatst: 5 jun
Ik ben op zoek naar een juridische adviseur die contracten voor ons op kan maken. Wij werken voornamelijk samen met (5) ZZP'ers waarbij we het e.e.a. goed vast moeten leggen. Ook hebben wij samenwerkingen met (5) scholen waarbij we onze afspraken ook goed vastgelegd moeten hebben. Er moeten dus eigenlijk 2 opzetten gemaakt worden, waarin er dan per contract mogelijk kleine wijzigingen zijn. Budget…

HULP EXCEL GREX/OPEX SPOED

Geplaatst: 3 jun
Hulp met het maken van een grond exploitatie en opstal exploitatie in Excel van een gebiedsontwikkeling op basis van online gegevens.

Docent Rekenen

Geplaatst: 15 mei
Het Kronenburgh College staat voor kwalitatief hoogwaardig particulier onderwijs. Wij verzorgen: • erkende mbo-opleidingen (MBO3-4+ / MEAO) in economische richtingen • internationale Bachelor International Business Management • professional Courses (bedrijfsopleidingen) • in de richtingen: Financieel, Commercieel, Secretarieel, Personeel, Juridisch, Bank- en Verzekeringswezen,…

Backoffice Assistent gezocht

Geplaatst: 28 mei
Wat ga je doen? Controleren en verzenden van klantfacturen (via Snelstart) Uren en betalingen van zzp’ers controleren en voorbereiden Licht agendabeheer en planningsondersteuning Contact onderhouden met klanten over ontbrekende gegevens of vragen Structureren van mailbox en bestandsbeheer (bv. Google Drive) Wie zoeken we? Je hebt ervaring met administratie, facturatie en/of planning Je werkt…

Liquiditeitsprognose maken van 2025

Geplaatst: 10 mei
Liquiditeitsprognose maken van 2025, data heb ik al in een excel sheet Budget 250-450

Universiteits opdracht voor het vak financial management.

Geplaatst: 12 mei
Ik moet voor mijn studie vak financial management een investment appraisal maken. Onderdelen die hier in moeten zitten zijn o.a. een "balanced scorecard", excel document met ARR,IRR,NPV methodes etc. Ik zoek iemand die mij hier bij zou kunnen helpen. Ik hoor een aanbod graag tegemoet, vriendelijke groeten!
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht