Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Senior officemanager

Opdracht ID: 55879

Budget: € 40 tot 60 p.u.
Geplaatst: 8 okt
Reacties: 0
Locatie: Koetshuis Landgoed Sandenburg in Langbroek, Utrecht
Laatst gewijzigd: 8 okt
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Zoek jij een dynamische werkplek en wil jij werken voor een snelgroeiende professionele organisatie? Misschien ben jij de spin in het web die wij zoeken!
Als senior office manager / managementassistent bij het Meldkamerinstituut ben je de spil van ons team. Samen met de backoffice-medewerker zorg je ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen.

Jouw verantwoordelijkheden omvatten o.a. het efficiënt plannen van werkzaamheden, het beheren van de agenda en het ontzorgen van de directeur in allerlei logistieke en inhoudelijke werkprocessen. Je draagt bij aan een positieve werkomgeving door verschillende zaken te regelen, zodat de directeur zich volledig kan focussen op haar kerntaken. Je zorgt er samen met je collega voor dat de backoffice tot in de puntjes geregeld is.
Je competenties en talenten:
Je bent goed in staat om vooruit te denken en te ontdekken waar mogelijk knelpunten ontstaan. Je bent van nature een organisatorisch talent en je werkt puntsgewijs. Je bent consistent in je acties en je doet wat je zegt. Daardoor kunnen anderen écht op je rekenen, ook als het soms wat hectisch is op kantoor. Je bent in staat om snel te schakelen, zonder het overzicht kwijt te raken.

Door jouw gestructureerde manier van werken houd je het overzicht. Je kunt je werkzaamheden goed prioriteren en je kunt goed anticiperen. Met jouw klantgerichte houding ben je benaderbaar, toon je begrip voor lastige situaties en speel je in op nieuwe behoeften. Als het hectisch wordt, weet je je hoofd koel te houden, hoofd - en bijzaken te scheiden en ben je in staat om slagvaardig te opereren.

Een greep uit je takenpakket:
• Coördineren van complexe jaarplanningen van uiteenlopende trajecten van de 40 meldkamers die wij bedienen.
• Bijhouden van deadlines en prioriteiten.
• Complexiteit van taken doorgronden.
• Werkprocessen bewaken van offertetraject tot nazorg.
• Relatiebeheer en het bijhouden van ons CRM-systeem.
• Ondersteuning bieden in de dagelijkse werkzaamheden.
• Voorbereiden en coördineren van uiteenlopende afspraken.
• De docenten en collega’s voorzien van de nodige informatie.
• Affiniteit met overheidshulpdiensten is een pre.

Je beschikt over:
• 3-5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
• Flexibiliteit, proactief denken en een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel.
• Sterke communicatieve vaardigheden, je schakelt makkelijk met mensen op diverse niveaus en bent stressbestendig.
• Een hands-on mentaliteit en doorzettingsvermogen.
• Kennis van het Office-pakket, je hebt ervaring in werken met een CRM-systeem en met een boekhoudprogramma zoals Moneybird.
• Veel kennis van administratieve procedures en kantoorbeheer.

Freelance finance opdrachten

Administratieve freelancer

Geplaatst: 3 sep
Geachte Freelancer, Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde digitale freelancer om ons team te versterken bij administratieve taken. Je zult werken via een digitaal platform, waar je toegang krijgt tot al onze bestanden, e-mails en andere benodigde informatie. Wij voorzien je van duidelijke instructievideo's en handleidingen, zodat je je taken efficiënt kunt uitvoeren. Daarnaast bieden we…

Gezocht gedreven fondsenwerver

Geplaatst: 30 aug
Wij zoeken een nauwkeurige en communicatief vaardige persoon met ervaring in subsidieaanvragen en fondsenwerving. Je kunt goed samenwerken, werkt zelfstandig en bent een echte doener. Je werkt vanuit huis en bent goed bereikbaar via e-mail. Een open mindset en bereidheid om je in te zetten voor een trans organisatie zijn belangrijk. Wil je ons komen helpen voor 40 a 50 euro per uur? Stuur je gegevens,…

Administratie / financieel / HR medewerkster

Geplaatst: 20 aug
Administratieve taken zoals: Documentbeheer / gegevensinvoer / correspondentie / planning en organisatie / facturatie en boekhouding / voorraadbeheer / Excel overzichten HR Administratieve ondersteuning + HR Support zoals: Contactbeheer / personeelsdossiers / verlofregistratie / loonadministratie / personeelsplanning

Prognoseverklaring spoed

Geplaatst: 29 mei
Voor een huurwoning op medische gronden is de woningstichting een prognoseverklaring nodig met spoed van mijn onderneming over 2024. Vorig jaar vanwege ziekte heeft mijn onderneming stil gelegen en heb ik per maart 2024 omzet. Deze omzet en de kosten moeten in de verklaring staan. En het liefst ontvang ik deze deze week ivm woningruil per juli 2024.

ondernemingsplan+financieel plan

Geplaatst: 19 jun
Wij hebben met spoed een ondernemingsplan+financieel plan nodig, we hadden iemand die het voor ons zou maken maar is niet gebeurd budget ligt tussen 200/400 euro kan iemand ons alsjblieft uit nood helpen!

De winst- en verliesrekening over het jaar 2023

Geplaatst: 23 mei
Beste freelancers  Voor de bezichtiging/acceptatie van een woning heb ik de volgende stukken nodig: De winst- en verliesrekening over het jaar 2023 Uw winst- en verliesrekening 2023 moet opgesteld zijn door een erkend accountant of boekhouder met daarop een stempel Let op: de 3 ondernemersaftrekposten moeten vermeld zijn op uw winst- en verliesrekening: Zelfstandigenaftrek Startersaftrek MKB-vrijstelling…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht