Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Overige Management & Organisatie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Procesbegeleider Aanbestedingen Gezocht

Opdracht ID: 21280

Budget: € 60 tot € 80 p.u.
Geplaatst: 18-10-2015
Reacties: 0
Locatie: Almelo, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 24-10-2015
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Wij zijn een grote, landelijk opererende dienstverlener in de sector gezondheidszorg en welzijn, die zich toelegt op laagdrempelige diensten voor huishoudelijke hulp (WMO), verpleging & verzorging (AWBZ) en kraamzorg. Wij werken via regionale vestigingen, die vanuit het hoofd-kantoor in Twente worden ondersteund door de directie en de stafafdelingen, zoals secretariaat, control, kwaliteit, P&O, ICT, cliëntenadministratie en facility.

Ook de tenderdesk en de diverse commerciële activiteiten vinden plaats vanuit het hoofdkantoor in Almelo. Binnen de tenderdesk, die zich primair richt op aanbestedingen en het (laten) uitbrengen van offertes, is voor een periode van minimaal 3 maanden een sleutelpositie beschikbaar voor iemand met ervaring.

In deze functie begeleid en bewaak je aanbestedingstrajecten binnen het segment WMO, vanaf binnenkomst via de aanbestedingskalender tot en met de afronding en verzending van de offerte. Centraal in jouw rol staan het leveren van een maatwerk product aan de klant, veelal gemeenten, en een optimale communicatie met alle intern en extern betrokkenen gedurende het hele proces. Voor de totstandkoming van de offerte analyseer je het bestek en maak je de juiste vertaalslag vanuit de vraagstelling. Je stelt de planning op voor het offerte-traject en vervult een coördinerende rol binnen het offerteteam door o.a. het opstellen van voorcalculaties en het maken van afspraken met de betrokkenen. Je verzorgt de correspondentie rond het traject en ziet toe op tijdige versturing naar de opdrachtgever. Door anderen (m.n. regiomanagement) gemaakte offertes controleer je op juistheid en kwaliteit. Ook adviseer je de directie en andere interne partijen bij (al dan niet) uit te brengen offertes. Tenslotte initieer je de opvolging van afspraken en signaleer je tijdig afwijkingen daarop. Communicatie is voor deze functie een kritische succesfactor. Offertes komen tot stand in nauwe samenspraak met de directeur, de regiomanager en het accountmanagement. Ook overleg je frequent met finance & control, met de afdeling communicatie en met de jurist. Extern heb je contact met gemeenten over uitgebrachte of uit te brengen offertes. Ook bezoek je de informatiebijeenkomsten rond de aanbesteding, waarbij je een centrale rol hebt bij het beantwoorden van vragen, het verduidelijken van de voorgestelde aanpak en het adviseren over de werkwijze of de mogelijkheden in het proces. In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de Commercieel Directeur.

Het werk vindt plaats op interim basis, voor de duur van circa 3 maanden, met daarna mogelijk een vast dienstverband. In de aanvangsfase valt de formele relatie nader overeen te komen.

Wat wordt er van je gevraagd?
• HBO / WO opleidingsniveau, bijvoorbeeld CE, bestuurskunde, bedrijfskunde
• Meerdere jaren relevante ervaring in de zorg
• In staat zijn contracten zowel commercieel als juridisch te beoordelen
• Goede kennis van het aanbestedingsrecht en het up-to-date houden ervan
• Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden
• Sterke uitdrukkingsvaardigheid, zowel schriftelijk als mondeling
• Accuratesse en verantwoordelijkheidsgevoel (een onjuiste en/of ontijdige offerte kan leiden tot financieel risico).
• Beheersbare woon/werk afstand (Twente)
• Tijdelijke beschikbaarheid voor minimaal 3 maanden

Trefwoorden: aanbesteding – tender – gezondheidszorg – zorginstelling – “wet maatschappelijke ondersteuning” – WMO – thuiszorg – aanbesteden – contractmanagement – commercieel - juridisch

Bent u geïnteresseerd? Dan hoor ik graag van u.

Freelance manager opdrachten

Logistiek Opdracht

Geplaatst: 23 jan
Beste freelancers, Iemand met logisitek ervaring die een opdracht voor mij kan helpen met maken (budget te maken en het proces kent) Budget 100-150

E commerce / shopify / social adds

Geplaatst: 22-07-2023
Beste freelancers, Ik ben al een tijdje bezig met shopify stores en zoek iemand ter ondersteuning.. Ik doe het alleen maar i.v.m. mijn andere werk kan ik niet altijd al m'n aandacht erop richten. Denk aan het maken van social adds verwerken van orders etc. Lijkt het jou leuk om met mij samen dit avontuur aan te gaan ? Stuur me dan een berichtje!

Bedrijfs aanpassen criteria gemeente amsterdam

Geplaatst: 14-07-2023
Beste freelancers, Bedrijfsplan voor een vergunning aanvraag in Amsterdam. Het voorbeeld voor opbouw een inhoud is al bekend. Het moet alleen voldoen aan juiste criteria en dit staat allemaal op de website van de gemeente.

Ondernemingsplan schrijven (zorg/welzijn)

Geplaatst: 23-03-2023
Beste freelancers, Als ondernemer ben ik van plan mij nog verder te verdiepen in de branche waarin ik al 8 jaar werkzaam in ben. Namelijk het op poten krijgen van een begeleid woonvorm voor jongeren en jongvolwassenen. Deze jongeren komen uit detentie of dreigen uit het zicht van de autoriteiten te verdwijnen. Wij willen deze jongeren begeleiden en laten participeren en handvaten te bieden voor in…

PowerPoint presentaties omzetten naar nieuwe huisstijl

Geplaatst: 03-04-2023
Beste freelancers, We zijn op zoek naar iemand die ons kan helpen bij het omzetten van PowerPoints, die worden gebruikt voor de opleidingen en trainingen, naar onze nieuwe huisstijl. We hebben daarvoor een nieuwe tool/functionaliteit Slidebuilder in PowerPoint, waarmee het een stuk eenvoudiger is geworden. Wat moet er gebeuren? Elke bestaande presentatie moet opnieuw worden opgebouwd in PowerPoint…

Programma Manager Gezocht

Geplaatst: 06-03-2023
Beste freelancers, Ik zoek een nauwkeurige en flexibele enthousiasteling die het leuk vindt om (samen met mij) het contact te onderhouden met studenten en opleiders, locaties te boeken en de digitale leeromgeving te beheren. De taken zijn afwisselend en niet moeilijk, want goed omschreven en gestandaardiseerd. Inzet ca 8 uur/week, op afstand, budget € 25-40/uur. Interesse? Reageer direct!

Operationeel Manager voor Ecommerce Shop

Geplaatst: 06-01-2023
Beste freelancers, Voor een van mijn e-commerce brands ben ik op zoek naar een freelance operational manager. Het zal in beginsel gaan om ongeveer 20 uur per week. Alle processen die wekelijks gedaan moeten worden zijn in kaart gebracht met bijbehorende KPI's. Hierbij kan je denken aan: - Aansturen personeel (klantenservice) - Zorgen voor conversieanalyses - Zorgen dat voorraad altijd up to date…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht