Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Controlling/Accountancy
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Part-time Boekhoudkundig en Administratief Bediende

Opdracht ID: 16941

Budget: € 30 tot € 45 p.u.
Geplaatst: 18-09-2014
Reacties: 1
Locatie: Mechelen, België, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 18-09-2014
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Voor ons kantoor in Mechelen zijn we voor 20 uur per week op zoek naar een bediende die zelfstandig zorg draagt voor de financiële boekhouding en overige administratieve werkzaamheden.

Functieomschrijving
  • Het voeren van de totale dagelijkse boekhouding (klant- en leveranciersboekhouding / BTW / contacten Sociaal Secretariaat);
  • Maken van maandelijkse winst- en verliesrekening / financiële rapportages;
  • Opmaken van jaarlijkse begroting;
  • Voorbereiden van jaarrekeningen;
  • Office Management.

Uw profiel
  • Opleidingsniveau bachelor, A1 graduaat;
  • Zelfstandig uit kunnen voeren van de werkzaamheden zoals omschreven in de functie­omschrijving;
  • Zelfstandig, nauwkeurig en resultaatgericht kunnen werken;
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, kennis van de Franse taal is meer dan wenselijk.

Ons bedrijf is een innovatieve, onafhankelijke IT-consultancy organisatie gespecialiseerd in Information Security. Binnen Nederland en België is ons bedrijf marktleider op het gebied van Identity & Access management, naast de diensten op gebied van Information Protection en Situational Awareness. Onze specialisten realiseren succesvolle implementaties, op zowel projectbasis als detacheringsbasis, in een breed scala van – vaak complexe – organisaties.
Arbeidsvoorwaarden

Wil jij ook onderdeel uitmaken van een groeiend bedrijf dat bovendien marktleider is in haar branche binnen de Benelux? Dan komen we graag met jou in contact! Vanzelfsprekend hebben we een goed arbeidsvoorwaardenpakket voor je klaarliggen. De belangrijkste onderdelen van ons pakket zijn:
  • Werken in een gezond groeiend bedrijf dat kantoor houdt in Mechelen;
  • Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen waaronder een firmawagen, laptop, GSM;
  • Een boeiende job vol uitdagingen binnen een leuk team met gemotiveerde mensen;
  • Groeps- en Hospitalisatieverzekering;
  • Ons bedrijf werkt volgens Het Nieuwe Werken (indien mogelijk thuiswerken en full- en part-time mogelijkheden);
  • Academy met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding.

Spreekt het bovenstaande u aan, laat dan een reactie achter. De sollicitatieprocedure verschilt per vacature en duurt gemiddeld 3 weken (mede afhankelijk van uw agenda uiteraard).

Freelance accountants die hebben gereageerd (1)

Imara
Imara
18-09-2014
4 referenties
Gemiddelde score
9.3

Interim opdrachten accountancy

ZZP administratief medewerker gezocht (±10 uur p/w)

Geplaatst: 26 jun
Voor mijn bedrijf ben ik op zoek naar een zelfstandige administratief medewerker (ZZP) die mij wekelijks kan ondersteunen met o.a. facturatie, mailboxbeheer en planning. Wat ga je doen? Facturen verwerken en versturen Mailbox netjes houden en e-mails beantwoorden Af en toe klanten bellen voor het plannen van afspraken Algemeen overzicht en structuur helpen behouden Wie ben jij? Je werkt zelfstandig…

Bevestiging RC-verhouding BV voor hypotheekaanvraag (spoed)

Geplaatst: 24 jun
Ik heb met spoed een officiële bevestiging nodig van de rekening-courant verhouding tussen mij en mijn BV voor een hypotheekaanvraag. De bank vraagt een verklaring van een boekhouder of administratiekantoor. Het gaat om een eenvoudige situatie (balans beschikbaar). RC wordt afgelost en is enkel een bevestiging nodig.  Alles digitaal aan te leveren Deadline: uiterlijk 24-6-2024 13:00 uur…

prognose inkomen

Geplaatst: 19 jun
Heb een prognose inkomen (winst) nodig voor het jaar 2025 + een voorlopig resultaat tot en met vandaag. De uren tot eind december zijn reeds bekend (vaste uur tarief,). En de inkomsten tot en met vandaag ook. Zo goed als geen kosten (1 a 2 kosten posten per maand). Heb het alleen wel Vanavond nog nodig. Budget 250 euro. Moet officieel zijn.

IND formulier 7112 invullen en ondertekenen

Geplaatst: 12 jun
Ik zoek een accountant of administrateur met een BECON-nummer om het formulier “Verklaring inkomen zelfstandig ondernemer” (IND formulier 7112) in te vullen en te ondertekenen voor een aanvraag voor een permanente verblijfsvergunning voor mijn partner. Ik ben ZZP’er, ingeschreven bij de KvK, en heb een freelance contract van 6 maanden met een klant in de VS, startend op 8 juli 2025.…

Ervaren Exact-specialist (spoed)

Geplaatst: 9 jun
Ik ben op korte termijn (binnen 3-4 dagen) op zoek naar iemand die mij kan helpen om de resultaten van een boekjaar correct te krijgen in Exact. Alle boekingen zijn ingevoerd, maar ik ervaar problemen met de balans. Ik zoek iemand die ervaring heeft met Exact. Budget is in overleg.

Prognose 2025

Geplaatst: 4 jun
Goedemorgen, ik werk als huishoudelijk werker voor anderen. Ik werk een paar uur per dag voor verschillende klanten. Omdat het een speciaal regime is, heb ik geen loonstrookje. De klanten storten de kosten op mijn rekening en vervolgens dien ik jaarlijks mijn belastingaangifte voor mijn werk in bij Belastiend en betaal ik de bijbehorende kosten. Het probleem is dat ik wil verhuizen en het verhuurkantoor…

Jaarrekening controleren

Geplaatst: 15 mei
Ik zoek met spoed een accountant die de jaarrekening kan controleren
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht