Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Controlling/Accountancy
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Part-time Boekhoudkundig en Administratief Bediende

Opdracht ID: 16941

Budget: € 30 tot € 45 p.u.
Geplaatst: 18-09-2014
Reacties: 1
Locatie: Mechelen, België, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 18-09-2014
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Voor ons kantoor in Mechelen zijn we voor 20 uur per week op zoek naar een bediende die zelfstandig zorg draagt voor de financiële boekhouding en overige administratieve werkzaamheden.

Functieomschrijving
  • Het voeren van de totale dagelijkse boekhouding (klant- en leveranciersboekhouding / BTW / contacten Sociaal Secretariaat);
  • Maken van maandelijkse winst- en verliesrekening / financiële rapportages;
  • Opmaken van jaarlijkse begroting;
  • Voorbereiden van jaarrekeningen;
  • Office Management.

Uw profiel
  • Opleidingsniveau bachelor, A1 graduaat;
  • Zelfstandig uit kunnen voeren van de werkzaamheden zoals omschreven in de functie­omschrijving;
  • Zelfstandig, nauwkeurig en resultaatgericht kunnen werken;
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, kennis van de Franse taal is meer dan wenselijk.

Ons bedrijf is een innovatieve, onafhankelijke IT-consultancy organisatie gespecialiseerd in Information Security. Binnen Nederland en België is ons bedrijf marktleider op het gebied van Identity & Access management, naast de diensten op gebied van Information Protection en Situational Awareness. Onze specialisten realiseren succesvolle implementaties, op zowel projectbasis als detacheringsbasis, in een breed scala van – vaak complexe – organisaties.
Arbeidsvoorwaarden

Wil jij ook onderdeel uitmaken van een groeiend bedrijf dat bovendien marktleider is in haar branche binnen de Benelux? Dan komen we graag met jou in contact! Vanzelfsprekend hebben we een goed arbeidsvoorwaardenpakket voor je klaarliggen. De belangrijkste onderdelen van ons pakket zijn:
  • Werken in een gezond groeiend bedrijf dat kantoor houdt in Mechelen;
  • Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen waaronder een firmawagen, laptop, GSM;
  • Een boeiende job vol uitdagingen binnen een leuk team met gemotiveerde mensen;
  • Groeps- en Hospitalisatieverzekering;
  • Ons bedrijf werkt volgens Het Nieuwe Werken (indien mogelijk thuiswerken en full- en part-time mogelijkheden);
  • Academy met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding.

Spreekt het bovenstaande u aan, laat dan een reactie achter. De sollicitatieprocedure verschilt per vacature en duurt gemiddeld 3 weken (mede afhankelijk van uw agenda uiteraard).

Freelance accountants die hebben gereageerd (1)

Imara
Imara
18-09-2014
4 referenties
Gemiddelde score
9.3

Interim opdrachten accountancy

Inkomstenbelastingaangiften expats

Geplaatst: 6 mei
We zijn een belastingadvieskantoor die ook aangiften inkomstenbelasting verzorgd voor particulieren en dan met name voor expats. We krijgen zoveel nieuwe aanvragen dat we de workload niet zelf niet meer aan kunnen (vaak nee moeten verkopen). We zijn dus op zoek naar een ZZP er met inkomstenbelastingervaring die zelfstandig (en op afstand) inkomstenbelastingaangiften kan verzorgen. Vergoeding: nader…

Accountant gezocht

Geplaatst: 6 mei
Jaarrrekeningen maken voor holding en 2 werkmaatschappijen. Salarisadministratie. We werken met exact online en hebben part time administratief medewerker die alles verzorgt. We werken internationaal met omzet 10miljoen+

Prognose voor zzp chauffeur

Geplaatst: 2 mei
Ik wil een lening afsluiten bij de bank maar omdat ik een startend ondernemer ben,heb ik helaas geen jaarcijfers (kunt u voor mij een prognose maken

Financieel professional

Geplaatst: 1 mei
Ik ben een zelfstandig ondernemer en ben op zoek naar een financieel professional die mij kan helpen met het beheren van mijn geld. Mijn doel is om meer grip te krijgen op mijn inkomsten, uitgaven en belastingen, zodat ik precies weet wat ik veilig kan besteden en opzij moet zetten (bijvoorbeeld voor btw, inkomstenbelasting, en buffer/opbouw). Concreet ben ik op zoek naar iemand die: • Me kan…

Word en Excel pro gevraagd

Geplaatst: 1 mei
Een word bestand factuur automatisch btw en totaalbedragen uit laten rekenen. Indien dit niet kan met word dan graag de factuur laten nabouwen in excel en het daar laten berekenen. Belangrijk is dat de layout niet verloren gaat. De klant informatie gegevens kopieer ik namelijk van een eerder verstuurde factuur in de nieuwe factuur zodat ik alleen de bedragen nog hoef in te vullen. als de bedragen…

accountant verklaring spoed nodig

Geplaatst: 15 apr
ik zoek voor mijn bedrijfje iemand die binnen 3 weken een accountantsverklaring kan maken voor de gemeente. de nood is hoog. 

Prognoseverklaring accountant

Geplaatst: 25 apr
Voor een huurwoning heb ik een officiële prognoseverklaring nodig van een accountant voor een vrij nieuwe eenmanszaak. Wie zou me hierbij kunnen helpen? Ik heb de verklaring uiterlijk dinsdag 29.04 nodig. Alvast dank!
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht