Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Oracle Consultant eBS R12 Project Management

Geplaatst op:
15 juni 2010 16:19
Categorie:
Beheer & Techniek
Subcategorie:
Database Beheer
Opdracht ID:
945
Status:
Gesloten
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 0 tot € 0
Locatie:
Rotterdam, Zuid-Holland

Freelancer of ZZP'er gezocht voor de volgende opdracht:

Wij zoeken twee Oracle Consultants eBS R12 Project Management.

1 aanvraag voor 12,5 uur per week en 1 aanvraagvoor 20 uur per week

Functie:
Oracle applicatiebeheer is een team dat gespecialiseerd is in het beheren van operationele werking van Oracle Applications en in het verlenen van projectontwikkel- en projectmanagementondersteuning aan de verschillende Oracle eBS R12 gerelateerde projectinitiatieven binnen de Gemeente.
Het adviseren over ontwikkeling en implementatie van ondersteunende systemen spiegelt zich in dit kader voor het specifieke functionele Oracle Projecten beheer in de volgende taken en verantwoordelijkheden:
1. Werken volgens afgesproken werkrichtlijnen mede gezien de diversiteit van parametrisering voor organisaties binnen de Gemeente.
2. Het gevraagd en ongevraagd adviseren van eindgebruikers(vertegenwoordigers)
3. Onderhouden en uitbreiden van toepassingskennis (verbreden en/of verdiepen) daar waar toepasselijk voor de Gemeente.
4. Het toepassen van kwaliteit- en beveiligingsafspraken bij het implementeren c.q. uitvoeren van oplossingen c.q. uitwerkingen in Oracle BS R12 Projecten
5. Het managen en nakomen van afspraken
6. Analyseren processen en operationele knelpunten en het hierin richting geven aan c.q. formuleren van oplossingen

Functie-eisen:
- HBO-/academisch werk- en denkniveau en een aantal jaren aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie;
- ervaring op het gebied van conflictbeheersing en besluitvorming;
- ervaring op het gebied van organiseren en/of (project-) management Oracle eBS R12
- ervaring op het gebied van kennisoverdracht aan derden;
- beschikken over uitstekende sociale eigenschappen en vaardigheden: gevoel voor samenwerking, durf in menselijk verkeer en kunnen hanteren van conflicten.

ABOA/Beheer is een team dat gespecialiseerd is in het beheren van operationele werking van Oracle Applications, en in het verlenen van projectontwikkel- en projectmanagementondersteuning aan de verschillende Oracle Apps gerelateerde projectinitiatieven binnen de Gemeente.
Een teamlid van ABOA/Beheer kent de volgende taken en verantwoordelijkheden:
1. Acteren conform het ABOA missie statement
2. Het managen van professionele, servicegerichte relaties met ABOA-klanten en ABOA/Ondersteuning
3. Het beheren van een of meerdere Oracle Apps modulen die aan zijn/haar verantwoordelijkheid toevertrouwd zijn.
4. Werken volgens afgesproken werkrichtlijnen
5. Het gevraagd en ongevraagd adviseren van eindgebruikers(vertegenwoordigers)
6. Onderhouden en uitbreiden van toepassingskennis (verbreden en/of verdiepen) daar waar toepasselijk voor de Gemeente.
7. Het toepassenvan kwaliteit- en beveiligingsafspraken rond Oracle Apps
8. Het managen en nakomen van afspraken

Oracle*Projecten Desk
De competentie die nodig is om professionele ondersteuning te kunnen geven aan de Oracle*Projecten Desk strekt zich verder uit dan de module Projecten. De overige modules betreffen:
-Debiteuren
-Crediteuren
-Inkoop
-Maatwerk Gereedmelden
-Maatwerk btw
- Workflow Tijd

Capaciteitsbeslag
Het capaciteitsbeslag dat vanuit de Projecten-Desk aan Ondersteuning gevraagd wordt is incl. specialistische call-afhandeling.
Expertise-profiel
Gezien de hoeveelheid onderhanden projecten, de diversiteit van parametrisering voor organisaties binnen de Gemeente, het Maatwerk Gereedmelden en het Maatwerk btw, is het wenselijk dat meerdere personen worden ingezet op het functionele gebied Projecten.
Functie-inhoud:
De primaire taak van de afdeling Financiën is een -door (geautomatiseerde) systemen ondersteunde- efficiënte, doelmatige bedrijfsvoering van de organisatie. Om hier op een juiste wijze invulling aan te geven verricht de adviseur de onderstaande activiteiten:
• het binnen (een) specifiek(e) vakgebied(en) uitbrengen van adviezen m.b.t. beleid, organisatie en inzet van middelen / methodieken en de uitwerking daarvan in plannen, zowel binnen de eigen afdeling, de organisatie als bij projecten. E.e.a. voor interne en externe opdrachtgevers;
• het borgen van de kwaliteit van te leveren (bijdragen aan) plannen, projecten en opdrachten door het zorgen voor standaardisering en normering van methoden en technieken binnen een of meer toegewezen vakgebieden.

1. Adviseren over ontwikkeling en implementatie van ondersteunende systemen op (een) specifiek(e) vak- / zorggebied(en) binnen de dienst.Overleggen met gebruikers en analyseren aanwezige behoeften;
Formuleren c.q. richting geven aan oplossingsmodellen binnen regelgeving en kwaliteitsnormen;
Verwoorden in plannen / voorstellen;
Projectmatig (doen) uitwerken plannen en voorstellen en bewaking resultaten;
Introduceren systemen en nadere afstemming op behoeften gebruikers.
2. Waarborgen beheer en onderhoud ondersteunende systemen op (een) specifiek(e) vak- / zorggebied binnen de dienst en toetsen effectiviteit daarvan aan beleid.Overleggen met gebruikers;
Analyseren processen en operationele knelpunten;
Onderzoeken effectiviteit beleid en/of beleidsuitwerking op genoemde gebieden;
Bewaken van tijd, kosten en kwaliteit.
Richting geven aan c.q. formuleren van oplossingen;
(Doen) implementeren c.q. uitvoeren oplossingen c.q. uitwerkingen;
Actualiseren ondersteunende systemen.

Niveau 3
• Moeilijke opdrachten en (deel-) projecten met een sector- c.q. disciplinair overstijgend karakter. Vaktechnisch van een hoge moeilijkheidsgraad;
• Gezien vak-, politiek-bestuurlijke of marktproblematiek aangepaste of nieuw te ontwikkelen aanpak en methoden;
• Contacten reiken over het eigen vakgebied heen (breed perspectief) en zijn -naast informatie-uitwisseling en onderlinge afstemming- gericht op het maken van bindende (werk-) afspraken met relevante derden, zowel intern als extern GW;

Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Freelance opdrachten in dezelfde categorie:

Filemaker Pro Ontwikkelaar Gezocht
Beste freelancers,    Ik zoek een Filemaker-enthousiast die voor ons onze workflow wil stroomlijnen. We zijn een kleine organisatie in onderwijs-ondersteuning (huiswerkbegeleiding, bijles).    Wij zoeken een persoon die het leuk vindt om deze opdracht te doen en die zijn Filemaker-skills wil toepassen en uitbreiden. Het budget (=winstmarge)…
29 jan
Freelance MySQL Specialist (Langdurige Samenwerking)
Beste freelancers,    Voor onze huidige databases zoeken wij een MySQL specialist die ons wil helpen om onze databases meer schaalbaar te maken voor groei en waardoor onze sites weer snel draaien/sneller gaan draaien en ook voor toekomstige groei klaargestoomd worden.    Naast dit eenmalige project willen we dat de specialist elke…
9 jan
Commercieel Consultant voor Performance IT Diensten
Beste freelancers,    Onze organisatie bestaat sinds 3 jaar en is specialist in het verbeteren en optimaliseren van de IT performance.    Ons team biedt een SaaS oplossing aan om in Nederland maar ook wereldwijd bij bedrijven performanceproblemen op te lossen en te voorkomen. De klanten zitten in diverse marktsegmenten (Retail,…
05-10-2017
Filemaker Oplossing voor Bloembollen Bedrijf
Beste freelancers,    Wij zijn een bloembollen exporteur en zoeken een expert op het gebied van Filemaker om een SQL database verbinding te maken en een app te ontwerpen om data uit de database te lezen voor rapportages etc.    Graag een reactie bij interesse in deze opdracht.
13-03-2017
Freelance SPSS Expert Gevraagd
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een expert op het gebied van SPSS. Het doel van de werkzaamheden is het downloaden, opslaan, controleren, bijwerken van nieuwe data, beveiliging en distributie van onderzoeksdata.    Hiervoor moeten de volgende stappen ondernomen worden:  1. Downloaden van Excel files vanaf onze onderzoek…
10-02-2017
Gegevens van Dierenartspraktijk Koppelen
Beste freelancers,    Wij zijn een dierenartspraktijk van vooral grote huisdieren. We hebben een klantenbestand en medicijngegevens in een programma geschreven in Access (DAPbase KH). Nu willen we ook iets hebben om de gegevens van kleine huisdieren op te slaan, gekoppeld aan een klant.    Graag een reactie bij interesse in deze…
02-02-2017
Inrichten van een Server
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een zzp'er die ons kan helpen met het inrichten van een server.    Even kort: Momenteel is er een server op mijn website die vernieuwd moet worden. Via mijn website is er een inlog pagina die mensen doorstuurt naar een andere pagina (server) waar mensen hun account hebben en een webinar…
30-11-2016