Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Medewerker Financieel Beleid

Geplaatst op:
19 april 2010 19:50
Categorie:
Finance & Administratie
Subcategorie:
Overige Finance & Administratie
Opdracht ID:
528
Status:
Gesloten
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 50 tot € 5000
Locatie:
Meppel, Drenthe

Freelancer of ZZP'er gezocht voor de volgende opdracht:

Op basis van tijdelijke inhuur
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Medewerker Financieel Beleid (Referentie nummer 20101074)

De taken bestaan uit
Planning &Controlcyclus (80%)
• opereert als projectleider voor de totstandkoming van de programmabegroting 2011
o opstellen en bewaken van planning
o samenstellen en redigeren van de programmabegroting, op basis van afdelingsbegrotingen
o check op consistentie met eerdere begrotingen en andere p&c documenten
o opstellen cijfermatige begroting, op basis van aangeleverde ramingen
o opstellen adviesnota aan college + raadsvoorstel
• draagt bij aan de totstandkoming van de perspectiefnota 2011-2014 en de bestuursrapportage 2010

Financiële advisering en toetsing (15%)
• adviseert m.b.t. financiële onderbouwing van voorstellen
• heeft een regiefunctie over de uniforme toepassing van de financiële regels en fungeert in dat kader als vraagbaak voor afdelingen
• toetst en analyseert op verzoek voorstellen aan het geformuleerde financieel beleid

Kennisoverdracht (5%)
• collegiaal overdragen van kennis en vaardigheden over gemeentefinanciën en planning &controlcyclus
De medewerker financieel beleid legt verantwoording af aan de teamleider financiën &control

Functi Eisen
- afgeronde financieel-economische / bedrijfseconomische opleiding op minimaal HBO niveau
- kennis van gemeentefinanciën
- kennis van en ervaring met BBV
- 3 jaren werkervaring op bovenstaand takenpakket binnen gemeenten en/of provincies
- zelfstandig gewerkt op de planning en controlcyclus

Competenties
- Bestuurlijk invoelingsvermogen
- Initiatiefrijk
- Communicatief vaardig
- Samenwerken
- Overtuigingskracht

Inhoudelijke cv Eisen
- CV volledig in het Nederlands en maximaal 7 pagina's
- Minimaal 2 referenties van relevante opdrachten
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

CV wensen (dient in cv naar voren te komen)
- afgeronde HBO opleiding BE, BA, Bedrijfskunde of financieel economisch
- kennis van gemeentefinanciën en kennis van en ervaring met Besluit Begroting en Verantwoording (BBV)
- 3 jaren werkervaring op bovenstaand takenpakket binnen gemeenten en/of provincies en zelfstandig gewerkt op planning en controlcyclus

Algemene informatie m.b.t. de aanvraag
Locatie: Meppel
Startdatum: zsm
Duur: 01-12-2010
Optie op verlenging: ja, 1 maal 2 maanden
Inzet: 36 uur per week
Tarief: maximaal € 80

Reacties dienen voorzien te zijn van een cv in word, korte motivatie en een tariefsindicatie. Aanbiedingen zonder deze gegevens zullen niet in behandeling worden genomen. Eveneens worden aanbiedingen die niet voldoende aansluiten aan het gevraagde terzijde gelegd.
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Freelance opdrachten in dezelfde categorie:

Bedrijfswaarde Berekenen voor Verkoop Bedrijf
Beste freelancers,    Ik heb een eenmanszaak in import en verkoop van automaterialen in Woerden.    Nu ben ik van plan om mijn bedrijf te gaan verkopen, mijn bedrijf is opgericht in 2016 en er zijn geen grote of spannende cijfers.  Ik vind het lastig om de bedrijfswaarde te berekenen en bepalen.    Daarom ben…
17 jan
Freelance Hypotheek Adviseur (Lange Termijn)
Beste freelancers,    Al 50 jaar heeft ons assurantie kantoor, in Delft, zijn klanten goed kunnen helpen en bedienen. Daar zijn wij trots op en dit willen we graag voortzetten.    Vandaar dat wij opzoek zijn naar een freelance Hypotheek Adviseer voor langere termijn: Een adviseur die als hoofdtaak heeft actief beheer te doen…
16 jan
Hulp bij Start Schoonmaakbedrijf i.c.m. Stichting
Beste freelancers,    Ik heb een stichting opgericht om ouderen te helpen en ik wil een schoonmaakbedrijf starten waarbij de winst dan naar dit bedrijf gaat.    Ik wil graag een uitgewerkte tekst die ik dan aan hotels en verzorgingshuizen kan voorleggen.   
12 jan
Hulp bij Opstellen en Controleren Algemene voorwaarden
Beste freelancers,    Wij runnen een webshop waar de algemene voorwaarden voor aanwezig, echter deze hebben wij overgenomen van een stichting. Wij zouden het daarom fijn vinden als iemand dit controleert en checkt of alles nog up to date is.    Het gaat om onze vergelijkingssite. Op deze site worden producten gepubliceerd die eerst…
20-12-2017
Ervaren Financieel Administrateur (1-2 dagen per week)
Beste freelancer    Wij zoeken een ervaren freelance financieel administrateur, die 2 medewerkers op de financiële administratie ondersteunt en leiding geeft. De freelance financieel administrateur is daarbij eindverantwoordelijk voor de tijdige afhandeling van alle aspecten van de financiële bedrijfsvoering, inclusief salarisadministratie,…
20-12-2017
Prognose van Inkomsten Laten Maken
Beste freelancers,    Graag zou ik een prognose willen laten opstellen om een bedrijfsvoertuig te leasen.  Het gaat hier om een pas opgestarte BV.    Hoe snel zou dit kunnen gemaakt worden en wat is de prijs hiervoor?    Alvast bedankt!
25-11-2017
Administratieve Werkzaamheden (Omgeving Amsterdam)
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar iemand die een aantal uur in de week beschikbaar is om kleine administratieve werkzaamheden te verrichten. Het zal hierbij onder andere gaan om het invoeren van bonnen en het plegen van belletjes.    Je dient eens per week aanwezig te zijn in Amsterdam.    Ik hoor het graag
16-11-2017