Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Secretaresse/PA
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Management Assistent voor Bouwbedrijf

Opdracht ID: 51382

Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 25-07-2022
Reacties: 1
Locatie: IJzendoorn, Gelderland
Laatst gewijzigd: 26-08-2022
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Voor de oprichter en eigenaar van een bouwbedrijf zijn wij op zoek naar een management assistent die hem op organisatorisch gebied kan ontzorgen. Zo kan hij zich bezighouden met waar hij goed in is; verder ontwikkelen van onze gepatenteerde bouwmethode.

Wie ben jij?
Door de nauwe samenwerking is goede communicatie, doortastendheid en zorgvuldigheid een belangrijk onderdeel van je werk. Jij weet hoe je moet omgaan met hoge werkdruk en vindt het een uitdaging om een stap extra te zetten. Je laat de drukke dag van Daniel vlekkeloos verlopen.
Wij vinden het belangrijk dat je:
• van nature gestructureerd en geordend bent
• open staat voor feedback en dit als de kans grijpt om nog beter te worden
• initiatief nemend bent en geniet van een breed takenpakket
• over hbo werk- en denkniveau beschikt
• communicatief sterk bent
• goede kennis hebt van Microsoft office (met name Word en Excel)
• ervaring met boekhoudprogramma’s is een pré
• meertaligheid is een pre

Hoe ziet jouw dag als secretaresse eruit?
‘S ochtends log je in op Teams en neem je jouw dag en die van Daniel door en brief je hem over zijn agenda en de uitdagingen daarin. Ook vandaag gaat er voor jou weer van alles voorbij komen. Je e-mailbox bijwerken, crediteurenbeheer en complex agendabeheer. Ook herinner je hem aan een vergeten belafspraak en geef je hem aan het einde van de dag een kleine statusupdate.
Werkzaamheden die verder op je pad gaan komen:
• inplannen en organiseren afspraken
• behandeling binnenkomend telefoonverkeer
• facturatie, onkostenverwerking en urenverwerking
• beheer van de social media
• nadenken over hoe we de organisatie kunnen verbeteren

Tarief in overleg. Ik hoor graag van jullie.

Freelance secretaresses die hebben gereageerd (1)

Brenda
Brenda
26-07-2022
0 referenties
Gemiddelde score

PA of virtual assistant opdrachten

Enthousiaste & Energieke Klantenservice Medewerker

Geplaatst: 4 mrt
Beste freelancers, Voor mijn webwinkel in wanddecoratie ben ik op zoek naar een freelance klantenservice medewerker. Het gaat om een Nederlands sprekende freelancer en ons doel is om 24/7 de klanten te woord te staan. We zoeken: • Je bent super klantvriendelijk • Je spreekt perfect Nederlands • Je bent communicatief sterk, zowel gesproken als schriftelijk • Je hebt affiniteit met…

Management Assistent, die meereist op handelsmissies

Geplaatst: 23-08-2023
ZZP, op projectbasis Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je gewend om zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en snel te schakelen? Krijg je daarnaast energie van een afwisselende en uitdagende functie als Management Assistent voor, tijdens en na afloop van handelsmissies? Dan kom ik graag zo spoedig mogelijk in contact met jou! Wie ik ben en wat ik zoek Zonder zaken te forceren…

Administratieve ondersteuning op afroep

Geplaatst: 12-08-2023
Beste freelancers, Voor onze stichting zijn wij opzoek naar administratieve ondersteuning in Amsterdam op afroep. Wij zijn een stichting die werkt in Amsterdam, daarom is het belangrijk dat de persoon hier of dicht in de buurt woont. Het gaat om een klein aantal wisselende uren per maand.

Back office lead, boekhouding, HR, bestellingen en planning

Geplaatst: 22-08-2023
Beste freelancers, Wij zoeken iemand die de leiding kan nemen van onze back office. We verkopen therapeutische infrarood sauna's in België en Frankrijk via een netwerk van externe verdelers en hebben hulp nodig met: - boekhouding (ingeven en maken facturen, maandelijkse BTW rapportage), hierbij kan je met vragen terecht bij onze externe boekhouder - HR, het ingeven van de lonen en uren -…

Virtual Assistant - Account Management

Geplaatst: 04-05-2023
Beste freelancers, We zoeken op dit moment een Virtual Assistant voor 12/uur per week à €25 per uur die ons partnership team gaat versterken. Het is een accountmanagement-achtige functie. Ideaal voor mensen die ervan houden om snel te schakelen en meerdere dingen op te pakken, terwijl ze veel contact hebben met mensen. De functie is volledig remote. De verantwoordelijkheden zijn: - Het…

Managementondersteuner 32-36 uur tot 1 oktober 2023

Geplaatst: 13-05-2023
Binnen Volwassenenonderwijs zoeken wij een managementondersteuner. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle ondersteunende taken die horen bij het plannen en uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van informatie, plannen en organiseren van lessen…

Medewerker Backoffice 32-36 uur

Geplaatst: 10-05-2023
Beste freelancers, Binnen Rivor Volwassenenonderwijs, onderdeel van ROC Rivor, zoeken wij een medewerker backoffice. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle taken die horen bij het administratief/secretarieel uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht