Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Secretaresse/PA
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Management Assistent, die meereist op handelsmissies

Opdracht ID: 53629

Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 23-08-2023
Reacties: 3
Locatie: Thuis en op handelsmissies, Utrecht
Laatst gewijzigd: 25-09-2023
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
ZZP, op projectbasis

Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je gewend om zelfstandig te werken, prioriteiten te stellen en snel te schakelen? Krijg je daarnaast energie van een afwisselende en uitdagende functie als Management Assistent voor, tijdens en na afloop van handelsmissies? Dan kom ik graag zo spoedig mogelijk in contact met jou!

Wie ik ben en wat ik zoek
Zonder zaken te forceren ben ik een gedreven ondernemer die andere ondernemers met plezier ondersteund bij de ontwikkeling van hun bedrijf. Onafhankelijk, actief in de bedrijfsovername- en vastgoedbemiddeling, alsmede bedrijfs- en vastgoedontwikkeling in alle perspectiefvolle sectoren. Sinds juni jl. beschik ik over een uniek handelsmandaat om business te mogen doen op het hoogst denkbare niveau met Marokko. Een soort van luchtbrug dus om met enige regelmaat Nederlandse ondernemers op handelsmissie mee te nemen en te begeleiden bij de nodige stappen. Jij gaat dan ook mee op reis, je bent de spin in het web en je hebt veel (internationaal) contact met ondernemende mensen binnen de meest uiteenlopende takken van sport.

Wat je gaat doen
In deze nieuwe functie als Management Assistent ben je primair verantwoordelijk voor het ondersteunen van de ondernemer in breedste zin. Je beheert proactief de agenda en mailbox, plant afspraken in, boekt reizen en bijbehorende hotels, bent aanwezig bij vergaderingen, maakt de actie- en besluitenlijst (en jaagt deze na) en zorgt voor een duidelijke structuur. Vanzelfsprekend ben je het eerste aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders. Kortom, je zorgt dat alles op secretarieel, administratief en organisatorisch gebied tot in de puntjes is geregeld!

Daarnaast assisteer je tijdens presentaties en werk je samen met expertisepartners. Je takenpakket bestaat onder meer uit:
• Ondersteuning van de ondernemer op secretarieel, organisatorisch en administratief gebied
• Agenda- en mailboxbeheer
• Boeken van (internationale) reizen en bijbehorende hotels
• Notuleren bij vergaderingen (actie- en besluitenlijst)
• Eerste aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders
• Ad hoc ondersteuning deelnemende ondernemingen
• Ondersteunen bij het maken van - en het geven van - bedrijfspresentaties

Wie ben jij
• Representatief mét commerciële flair
• HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een aantal jaren relevante werkervaring
• Daar het een groeifunctie betreft ben je eerst beschikbaar op projectbasis
• (Ruime) ervaring als Senior Directiesecretaresse, Personal Assistent en/of Executive Assistent
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift, Arabisch, Frans en/of Spaans zijn een pré
• Je krijgt energie van het plannen, regelen, organiseren en het ontzorgen van anderen.
• Daarnaast ben je zelfverzekerd, nauwkeurig, discreet en beschik je over een goed ontwikkeld inleveringsvermogen.

Wat je krijgt
Je gaat direct en intensief samenwerken met de ondernemer in een omgeving van ondernemers en investeerders. Er heerst een plezierige informele werksfeer binnen een platte organisatie. Daarnaast krijg je alle ruimte voor eigen initiatief, ideeën en persoonlijke ontwikkeling. De beloning zal uitstekend zijn, evenals de unieke reizen en business ervaringen. Dit bespreken we tijdens onze kennismaking. Daar het een groeifunctie betreft verwachten wij al vrij snel doorlopend werk te kunnen bieden.

Freelance secretaresses die hebben gereageerd (3)

Hein
Hein
23-08-2023
0 referenties
Gemiddelde score
Karine
Karine
26-08-2023
0 referenties
Gemiddelde score
Shamaila-Isadora
Shamaila-Isadora
27-08-2023
0 referenties
Gemiddelde score

PA of virtual assistant opdrachten

Enthousiaste & Energieke Klantenservice Medewerker

Geplaatst: 4 mrt
Beste freelancers, Voor mijn webwinkel in wanddecoratie ben ik op zoek naar een freelance klantenservice medewerker. Het gaat om een Nederlands sprekende freelancer en ons doel is om 24/7 de klanten te woord te staan. We zoeken: • Je bent super klantvriendelijk • Je spreekt perfect Nederlands • Je bent communicatief sterk, zowel gesproken als schriftelijk • Je hebt affiniteit met…

Administratieve ondersteuning op afroep

Geplaatst: 12-08-2023
Beste freelancers, Voor onze stichting zijn wij opzoek naar administratieve ondersteuning in Amsterdam op afroep. Wij zijn een stichting die werkt in Amsterdam, daarom is het belangrijk dat de persoon hier of dicht in de buurt woont. Het gaat om een klein aantal wisselende uren per maand.

Back office lead, boekhouding, HR, bestellingen en planning

Geplaatst: 22-08-2023
Beste freelancers, Wij zoeken iemand die de leiding kan nemen van onze back office. We verkopen therapeutische infrarood sauna's in België en Frankrijk via een netwerk van externe verdelers en hebben hulp nodig met: - boekhouding (ingeven en maken facturen, maandelijkse BTW rapportage), hierbij kan je met vragen terecht bij onze externe boekhouder - HR, het ingeven van de lonen en uren -…

Virtual Assistant - Account Management

Geplaatst: 04-05-2023
Beste freelancers, We zoeken op dit moment een Virtual Assistant voor 12/uur per week à €25 per uur die ons partnership team gaat versterken. Het is een accountmanagement-achtige functie. Ideaal voor mensen die ervan houden om snel te schakelen en meerdere dingen op te pakken, terwijl ze veel contact hebben met mensen. De functie is volledig remote. De verantwoordelijkheden zijn: - Het…

Managementondersteuner 32-36 uur tot 1 oktober 2023

Geplaatst: 13-05-2023
Binnen Volwassenenonderwijs zoeken wij een managementondersteuner. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle ondersteunende taken die horen bij het plannen en uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van informatie, plannen en organiseren van lessen…

Medewerker Backoffice 32-36 uur

Geplaatst: 10-05-2023
Beste freelancers, Binnen Rivor Volwassenenonderwijs, onderdeel van ROC Rivor, zoeken wij een medewerker backoffice. Periode: per direct tot 1 oktober 2023. Werklocatie: Tiel. Uren: 32-36. Tarief: in overleg. Werkzaamheden: Alle taken die horen bij het administratief/secretarieel uitvoeren van de trainingen en opleidingen die wij bieden. Daar hoort bij het inschrijven van deelnemers, verstrekken van…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht