Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Interviewer Onderzoek (Haarlem/Amsterdam)

Geplaatst op:
13 mei 2019 14:05
Categorie:
Management & Organisatie
Subcategorie:
Overige Management & Organisatie
Opdracht ID:
39144
Status:
Gesloten
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 20 tot € 40 p.u.
Locatie:
Haarlem / Amsterdam, Noord-Holland

Freelancer of ZZP'er gezocht voor de volgende opdracht:

Beste freelancers,

Wij zijn op zoek naar een Interviewer Onderzoek voor de Periode van 3 juni t/m 28 juni 2019 
op locatie in Amsterdam/Haarlem.

Ben jij nieuwsgierig ingesteld en wil je altijd doorvragen? Dan is deze tijdelijke freelance functie iets voor jou! Je bent onderdeel van een dynamisch onderzoeksteam. Als telefonische interviewer bij ons bureau ben je verantwoordelijk voor het inplannen, interviewen en invoeren van telefonische diepte-interviews.

• Beschikbaar vanaf maandag 27 mei t/m 28 juni 2019 (minimaal 16 uur per week)
• Minimaal HBO werk en denkniveau
• In Amsterdam/of Haarlem (vlakbij station)
• Flexibele werkdagen en tijden (blokken van 4 uur)
• Je krijgt betaald per uur

Jij bent de ideale kandidaat!
Je vindt het leuk om met mensen in gesprek te gaan en je bent niet bang om door te vragen bij 'stevige' gesprekspartners. Je bent analytisch en secuur ingesteld en weet goed hoe je informatie tot de kern kan samen te vatten. Daarnaast beschik je over uitstekende schrijfvaardigheid in het Nederlands.

Voel je thuis in ons team
Het onderzoeksteam is een hecht en gedreven team van professionals die samen streven naar topkwaliteit. Iedereen heeft zijn of haar eigen specialiteit. Wij zijn op zoek naar een interviewer die gedurende een maand minimaal 16 uur per week beschikbaar is op kantoortijden en samen met ons een hoogwaardig onderzoek neerzet.

Wat bieden wij je?
• Wij zijn gevestigd in een prachtige historische kerk, waar je omringd wordt door ambitieuze ondernemers. We lunchen samen en vrijdagmiddag einde dag is het tijd voor een (welverdiende!) borrel. De werksfeer is vrolijk, persoonlijk en informeel. We hebben ook een locatie in Amsterdam
• Je bepaalt je eigen werktijden
• Je krijgt een plek in een betrokken kwalitatief onderzoeksteam, waarin we van en met elkaar leren en samen voor een open en plezierige werksfeer zorgen.
• Je leert alles over de interviewtechniek volgens een vernieuwende methode van wetenschappelijk onderbouwd onderzoek waarbij de kwaliteit van stakeholderrelaties helder in kaart wordt gebracht).
• Je voert gesprekken met allerlei doelgroepen, van burgemeester tot ondernemer!
• Als het van beide kanten goed klikt, nodigen we je graag uit als interviewer voor een volgend project (met mogelijkheid tot groei van verantwoordelijkheden)
• Je krijgt een marktconform uurtarief afhankelijk van je leeftijd en ervaring.

Waar geloven wij in?
Ons bureau geeft reputatieadvies aan grote organisaties in Nederland. Dit doen wij door hun belangrijkste relaties (stakeholders) telefonisch te interviewen aan de hand van onze Methode.
Met onze beproefde methode van onderzoek helpen wij bedrijven met de blik van buiten naar binnen. Door middel van heldere feedback weten onze klanten hoe de buitenwereld tegen hen aankijkt, wat daarbij hun kansen zijn en wat zij nog kunnen verbeteren. Zo helpen wij organisaties van binnenuit te bouwen aan de gewenste reputatie naar buiten toe. Want, zo binnen… zo buiten. Daar geloven wij in!

Enthousiast?
Laat het ons weten! Stuur een korte cv en motivatiebrief. Budget: In overleg.
Wij zien graag een reactie tegemoet.
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Freelancers die hebben gereageerd (1)

Lizzy Lizzy 13-05-2019
referentiesterren
4 referenties

Freelance opdrachten in dezelfde categorie:

Office Manager voor Bijhouden van Planningen/Structuur
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een Manager bedrijfsvoering met brede ZOHO kennis en ervaring die ons 1 tot 2 dagen per week kan helpen met de bedrijfsvoering wat betreft het organiseren en bijhouden van planningen, structuur, overzicht houden over het geheel ed.    Wij zijn een leuk innovatief bedrijf wat nieuwe…
13 jun
Event Planner voor Project Support bij Events
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een event planner om ons support te geven bij onze events.    We zoeken iemand:    per direct voor een periode van tenminste 3 tot 4 maanden veel ervaring in events een duizendpoot die makelijk tussen verschillende projecten kan switchen die bij ons op kantoor komt zitten die…
25 jan
Interim Maintenance Consultant (Omg. Doetinchem)
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een interim maintenance consultant in de omgeving van Doetinchem.    Het gaat om een relatief klein maar mooi bedrijf met een TD van 5 personen.  In deze functie ga je voornamelijk de Technische Dienst ontwikkelen naar een gestructureerde organisatie:    leiding geven aan…
12-11-2018
Secretaresse voor OR (Samenwerking)
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een secretaris of secretaresse die op jaarbasis 10 vergaderingen a 2 uur van de OR wil bijwonen, kan notuleren en een postadres wil beheren met de daaruit voortvloeiende acties.    Het gaat grofweg om 3 uur per maand + 4 uur voor jaarverslag = 40 uur op jaarbasis.  Het bijeenroepen…
01-11-2018
Interim Recruiter voor Evenementenbureau!
Beste freelancer,    Voor ons evenementenbureau zijn we op zoek naar een interim recruiter.    Ons kantoor is gevestigd in Rotterdam, alleen hoef je niet locatie gebonden zijn om voor ons te recruiten.    Heb je interesse, dan horen we graag van je.
13-09-2018
Freelance Super Assistent (Full Time, Haarlem, 5 maanden)
Beste freelancers,    Super assistant to the Founders - full time - Haarlem - 5 maanden    Wij zijn een Nederlands/Zwitserse start/scale up die zeer hard groeit. Wel 20% per dag...  Wat we doen? We veranderen de wereld van het investeren voor iedereen ter wereld.    Wat gister gebeurd is alweer oud nieuws. Zo hadden…
11-07-2018