Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Controlling/Accountancy
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Interim Teamleader Finance in Nieuwegein

Opdracht ID: 50719

Budget: € 40 tot 60 p.u.
Geplaatst: 19-04-2022
Reacties: 0
Locatie: Nieuwegein, Utrecht
Laatst gewijzigd: 19-04-2022
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Wij zijn een snelgroeiend e-fulfilment bedrijf met haar hoofdkantoor in Nieuwegein. In onze magazijnen beheren wij de voorraad voor verschillende webwinkels, versturen hun orders en verwerken de retouren. Een groot deel van ons orderproces hebben we gemechaniseerd door middel van ons Autostore opslag- en orderpicking systeem, volautomatische inpakmachine en lopen de goederen via een volautomatisch conveyorsysteem. Wij hebben op dit moment magazijnen in Nederland, België en Duitsland en kijken er naar uit om meer landen in Europa te veroveren met ons e-fulfilment concept.

Over onze afdeling Finance
De afdeling Finance bestaat uit een afdeling Accounting, Controlling en Pricing met 5 medewerkers. We werken sinds begin van dit jaar met MS Dynamics 365 en rapporteren in Power BI.

Ter tijdelijke vervanging zijn wij op zoek naar een hands-on interim Meewerkend Teamleider Financiële Administratie 32/40 uur. Standplaats Nieuwegein.

Het team bestaat op dit moment uit 2,5 FTE en je rapporteert aan de Manager Finance & Control. Naast de werkzaamheden voor de Nederlandse operatie stuur je ook de administratie van onze buitenlandse vestigingen mede aan.
In deze functie ga je operationeel aan de slag met het financiële proces, houdt je overzicht, begeleidt het team en controleert de processen en administraties en voert zelf ook een aantal operationele taken uit. Je bent verantwoordelijk voor de juiste verwerking van de debiteuren- en crediteuren administratie alsmede het grootboekbeheer. Tijdens de maandafsluiting (fast-closing) zorg je voor een tijdige en correcte bijwerking en analyse van de cijfers samen met de afdeling control. Je verzorgt maandelijkse BTW en CBS aangiftes. Je verwerkt en monitort de administratie van intercompany diensten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze buitenlandse administratie kantoren en stemt met hen de werkzaamheden en prioriteiten af.

Wij zijn op zoek naar een freelancer die ons team beter maken met de volgende kwalificaties:
  • Een afgeronde HBO opleiding in een financiële richting
  • Minimaal 5 jaar werkervaring
  • Ervaring met het aansturen van een team
  • Kennis van geldende financiële wet- en regelgeving (inclusief belastingen) binnen Europa. IFRS is een pré.
  • Ervaring met Microsoft Dynamice 365 is een grote pré
  • Je kunt goed uit de weg met Excel
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Beheersing van Duits en/of Frans is een pré.

Wij bieden onze freelance Teamleider Financiële administratie een uitdagende interim opdracht in een dynamische en interessante werkomgeving met veel internationale contacten. Natuurlijk hebben wij de fijnste collega’s en een informele werksfeer.

Voldoe je aan bovenstaand profiel en heb je zin om bij een dynamische ambitieuze club aan de slag te gaan, stuur ons dan een reactie.

Interim opdrachten accountancy

Financieel professional

Geplaatst: 1 mei
Ik ben een zelfstandig ondernemer en ben op zoek naar een financieel professional die mij kan helpen met het beheren van mijn geld. Mijn doel is om meer grip te krijgen op mijn inkomsten, uitgaven en belastingen, zodat ik precies weet wat ik veilig kan besteden en opzij moet zetten (bijvoorbeeld voor btw, inkomstenbelasting, en buffer/opbouw). Concreet ben ik op zoek naar iemand die: • Me kan…

Word en Excel pro gevraagd

Geplaatst: 1 mei
Een word bestand factuur automatisch btw en totaalbedragen uit laten rekenen. Indien dit niet kan met word dan graag de factuur laten nabouwen in excel en het daar laten berekenen. Belangrijk is dat de layout niet verloren gaat. De klant informatie gegevens kopieer ik namelijk van een eerder verstuurde factuur in de nieuwe factuur zodat ik alleen de bedragen nog hoef in te vullen. als de bedragen…

accountant verklaring spoed nodig

Geplaatst: 15 apr
ik zoek voor mijn bedrijfje iemand die binnen 3 weken een accountantsverklaring kan maken voor de gemeente. de nood is hoog. 

Prognoseverklaring accountant

Geplaatst: 25 apr
Voor een huurwoning heb ik een officiële prognoseverklaring nodig van een accountant voor een vrij nieuwe eenmanszaak. Wie zou me hierbij kunnen helpen? Ik heb de verklaring uiterlijk dinsdag 29.04 nodig. Alvast dank!

Dutch Accountant Needed for Health Insurance Form (ONVZ)

Geplaatst: 10 apr
Hi! I'm a ZZP'er (freelancer) living in Amsterdam and I need help from a Dutch accountant to fill out a one-time ONVZ form "Statement of Accountant" confirming my income to get access to health insurance. Would need this done ASAP. Thanks, James

Accountantsverklaring

Geplaatst: 28 mrt
Hi, Ik heb een accountantsverklaring nodig om een woning te huren, kan iemand mij hiermee helpen?

Prognose simpele eenmanszaak

Geplaatst: 2 apr
Hi! Ik heb een prognose van mijn eenmanszaak nodig voor het bepalen van een zakelijk inkomen voor een hypotheek aanvraag. Ik ben nu 1 jaar zzp'er en heb al mijn financieen in e-boekhouden.nl bijgehouden. Zou fijn zijn als de prognose binnen 2 weken voltooid kan zijn. In de prognose dienen de gerealiseerde cijfers van het lopende boekjaar en een onderbouwing van de verwachte resultaten te staan, ondertekend…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht