Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. Overige Management & Organisatie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Inkoop medewerker gezocht Fashion

Opdracht ID: 51145

Budget: € 25 tot 40 p.u.
Geplaatst: 15 jun
Reacties: 0
Locatie: Berkel en Rodenrijs, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 27 jun
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Wij zijn op zoek naar een versterkende Inkoop Medewerker.

Je taken als inkoop medewerker zijn voornamelijk het benaderen van nieuwe mode agenturen en de bijbehorende contacten die hier uit voortvloeien. Hierbij is een stukje relatieonderhoud van groot belang. 
Je bent mode bewust en kent de weg in de Fashion wereld. 
Ook kun je zelfstandig werken vanaf je eigen locatie en onderhoud je regelmatig contact over de stand van zaken.
De tijden en uur tarief is uiteraard in overleg en naar ervaring. 

Freelance manager opdrachten

Casemanager voor Arbodienst

Geplaatst: 2 sep
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een freelance case-manager voor de arbodienst Medi-Ma, ervaring met Dossier Manager DM is een pré. Het gaat om meerdere dagdelen per week. Meer weten? Dan zie ik je reactie graag tegemoet.

Allround Administratieve Freelancer Gezocht

Geplaatst: 4 mrt
Beste freelancers, Onze beroepsvereniging is op zoek naar een allround medewerker voor het bestuursbureau. We zoeken iemand met administratieve vaardigheden en speciale interesse in social media communicatie. Het bestuursbureau heeft nu als standplaats Den Bosch maar heeft de bedoeling te verhuizen naar de (ruime) omgeving van Meppel. Het gaat om: Gemiddeld 2 dagen in de week, uren in overleg Een…

Interim Support Learning & Development Servicedesk

Geplaatst: 04-11-2021
Beste freelancers, Wij zoeken voor de periode van ca. 9 maanden een freelancer die als interim support aan de slag gaat bij de afdeling Learning & Development (L&D Servicedesk) . Als interim support Learning & Development (L&D) Servicedesk draag je samen met 2 enthousiaste collega’s zorg voor de administratieve en organisatorische ondersteuning op het gebied van…

Documentatie voor Oprichting Thuiszorg Organisatie

Geplaatst: 18-05-2021
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een freelancer die alles weet over het ondernemen en oprichten van een thuiszorg organisatie. Iemand die samen met mij alle documenten in orde kan maken met alle normen volgens de eisen van HKZ/WTZI/ISO voor in de thuiszorg. De thuiszorgorganisatie biedt WMO/ZVW en WLZ aan cliënten. Het zal gevestigd zijn in Almere, waarvan de zorg aangeboden wordt…

Rotterdamse Personal Assistant voor Webshop

Geplaatst: 07-04-2021
Beste freelancers, Al jarenlang run ik een webshop op het gebied van vinyl accessoires. Dit zijn accessoires voor LP's en singles. Het is een leuke niche met een kleurrijke klantenkring zoals verzamelaars, muzikanten, platenlabels en muziekwinkels. Door de groei van de laatste jaren is het te groot geworden om dit in m'n eentje te runnen. Vandaar dat ik op zoek ben naar een persoon die mij…

Financiele en Commerciele Administratie Ondersteuning

Geplaatst: 16-03-2021
Beste freelancers, Ik ben een internet ondernemer en zoek een personal assistant die mijn administratie kan ordenen het gaat om boekhouding 2019 -2020.  Daarnaast een virtuele office assistant / sales support, die mij op afstand kan ondersteunen in administratieve sales activiteiten. Het gaat om de volgende werkzaamheden: Registreren van e-mails in CRM systeem Onderhouden van administratie…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht