Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. General Management
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Implementatiemanager

Opdracht ID: 905

Budget: € 50 tot € 5000
Geplaatst: 11-06-2010
Reacties: 1
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 20-09-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Implementatiemanager

Er zal een sterk verbeterd e-dienstverleningsconcept worden ontwikkeld, waarbij de implementatie richting klanten en richting de organisatie (e-coaching) grote uitdagingen zullen zijn.

Taken
- Het bijeen brengen van een implementatieteam met vertegenwoordigers van alle
betrokkenen. Samen met dit team zorgen voor een goede afstemming
- Het opstellen van een implementatieplan
- Plannen en uitvoeren van de implementatieactiviteiten
- Implementeren van (veranderingen in) processen, systemen, methoden en instrumenten
- Vertalen en uitvoeren van de landelijke implementatie, inclusief rapportages
- Analyseren en evalueren van het implementatietraject en het inbrengen van
verbetervoorstellen namens de gebruikers
- Inventariseren, beoordelen en verwerken gebruikerswensen
- Ondersteunen bij de opzet van klantenpanels, klanttevredenheidsonderzoeken, etc.


Functieprofiel/eisen:
- Minimaal een afgeronde HBO opleiding.
- Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met het creëren van draagvlak en acceptatie van e-dienstverlening binnen grote complexe organisaties en bij haar klanten, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.
- Minimaal 10 jaar ervaring als verander- en implementatiemanager in grote complexe organisaties waarvan bijvoorkeur minimaal 3 jaar in de sociale zekerheid. 
- Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met het opzetten en managen van klantenpanels en klanttevredenheidonderzoeken. 
- Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met het tot stand brengen van samenwerkingsverbanden binnen de SUWI-keten.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met het INK kwaliteitssysteem in grote complexe organisaties opgedaan in de afgelopen 5 jaar.


LET OP: ! Werkervaring moet duidelijk uit het CV blijken!

Algemene informatie m.b.t. de aanvraag
Locatie: Amsterdam
Startdatum: 23-06-2010
Duur: 01-07-2011
Inzet: 36 uur per week
Optie op verlenging: Tweemaal 3 maanden 
Sluitingsdatum: 14 juni 2010
Sluitingstijdstip: 10:00


Reacties dienen voorzien te zijn van een cv in word, korte motivatie en eentariefsindicatie. Aanbiedingen zonder deze gegevens zullen niet in behandeling worden genomen. Eveneens worden aanbiedingen die niet voldoende aansluiten aan het gevraagde terzijde gelegd. 
 

Freelance general managers die hebben gereageerd (1)

Han
Han
20-09-2010
0 referenties
Gemiddelde score

Freelance management opdrachten

Parttime assistent met doorgroeimogelijkheden (remote)

Geplaatst: 2 apr
Beste freelancers, Parttime remote assistent met doorgroeimogelijkheden (enige ervaring subsidie aanvragen) Hoofddoel -Fundament creëren voor onderneming - Ondersteuning Eigenaar organisatie en financiële opzet

Interim Productieleider Zware Staalbouw

Geplaatst: 8 feb
Ben jij beschikbaar als interim Productieleider Staalbouw? In deze rol ben je direct verantwoordelijk voor een team van ca. 40 staalbewerkers; lassers, voorbewerkers, medewerkers samenbouw en machinaal bewerkers.  Het werk betreft het coördineren en aansturen van de werkzaamheden binnen de productie, het voorkomen van stagnatie en onduidelijkheden op de werkvloer en het aanleveren van de…

Lecturer Leadership and Management

Geplaatst: 07-11-2023
Hi, We are standing for high-quality private education. We take care of: • Pre-university vocational business programmes (MBO4 / BTEC3), • Bachelor’s degree in business management, • In both full-time and part-time. What the unit is about The ability to lead and manage effectively is highly sought after by industry, as employers seek to produce and develop managers who can motivate,…

Hulp bij Aanmelden Thuiszorgorganisatie

Geplaatst: 29-12-2022
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een freelancer die alles weet over het ondernemen en oprichten van een thuiszorg organisatie. Ook iemand die samen met mij alle documenten in orde kan maken met alle normen volgens de eisen van HKZ/WTZI/ISO voor in de thuiszorg. De thuiszorgorganisatie biedt WMO/ZVW en WLZ aan cliënten. Het zal gevestigd zijn in regio Noord-Holland/Zuid-Holland. Vind jij…

Gedreven Interim Manager en Consultant Gezocht

Geplaatst: 15-01-2020
Beste freelancers, Wij zijn permanent op zoek naar gedreven interim managers/consultants. Ons bedrijf staat voor aanpakken! Het oplossen van organisatievraagstukken, onder andere door de inzet van onze partners voor interim management, advisering, coaching & training. Dit houdt in: ondernemers met raad & daad terzijde staan. Ook als het even wat moeilijker gaat of er zelfs sprake is van een…

Allround Manager Zorginstelling in Amsterdam

Geplaatst: 13-12-2019
Beste freelancers, Ik ben met spoed op zoek naar een allround manager voor een zorgbedrijf in Amsterdam met kennis in: Financiën HRM Planning Bedrijfsvoering (processen en protocollen opzetten) Affiniteit met zorg (Nedap, Vecozo) is niet een must, maar wel gewenst. Ben je geïnteresseerd? Dan zie ik je reactie graag tegemoet.

Hulp bij Opstart Salesforce (Den Bosch)

Geplaatst: 17-06-2019
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een freelancer die ons een dag of twee kan helpen met de inrichting van het verkoop- en servicedeel van Salesforce op onze locatie in 's-Hertogenbosch. Het budget is in overleg een vaste prijs is gewenst. Wij zien graag een reactie tegemoet.
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht