Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Freelance Medewerker WMO Administratie Gevraagd

Opdracht ID: 26691

Budget: € 15 tot € 35 p.u.
Geplaatst: 15-11-2016
Reacties: 0
Locatie: provincie Flevoland, Utrecht
Laatst gewijzigd: 17-11-2016
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Ik ben op zoek naar een freelance administratef medewerker die ervaring heeft in de WMO administratie.
Het bestaande team Wmo/Jeugdadministratie is druk bezig dit efficiënt en toekomstbestendig in te richten. Door de Wmo-administratie zorgvuldig uit te voeren, zorg jij ervoor dat de bestaande werkzaamheden vlot verlopen en dat je hierbij het team WMO/Jeugdadministratie ontlast. Daarnaast ben jij aanspreekpunt van de gidsen en klanten als zij met administratieve vragen komen.

De focus ligt op de Wet Maatschappelijke Ondersteuning, maar kennis van de Jeugdwet is een pré. Je functie is divers en veranderlijk, waarbij de nodige flexibiliteit van je wordt gevraagd.

Taken die onder de functie Adminstratie WMO vallen, zijn onder meer:
• controleren van facturen en zelfstandig onderhouden van relaties met leveranciers
• aanpassen bouwstenen Wmo (achtervang administratie algemeen)
• scannen en doorzenden van indicaties
• controle op inname voorzieningen
• actueel houden van digitale persoonsdossier d.m.v. invoeren rapportages, afleverbonnen en facturen
• verwerken aanvragen 65+ pas
• verzorgen van de verantwoording en controle van het PGB ( persoonsgebonden budget) en daaraan verbonden activiteiten (versturen van beschikkingen, dossieropbouw, opstellen rapportages en brieven) deelname aan werkgroepen-
• Het invoeren van meldingen omtrent jeugdzorg in het regiesysteem en vervolgens het toewijzen de melding aan de juiste collega’s (gidsen);
• Het opstellen van herinneringsbrieven;
• Het nakijken van documenten die naar klanten en aanbieders worden gestuurd (zoals routeplannen en beschikkingen) op lay-out en spelling;

Functie-eisen
- Je hebt een secretariële of administratieve opleiding op niveau van MBO-plus (of soortgelijk);
- Ervaring met administratief (financieel) werk,
- Ervaring met het hebben van klantcontacten,
- Kennis van de WMO / zorggerelateerde voorzieningen
- Gedegen kennis van Word en Excel
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
- Je hebt ervaring met het werken met verschillende administratieve systemen. Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
- Je bent bekend met gemeentelijke systemen ter ondersteuning van de uitvoering (bekendheid met systemen voor de Jeugdwet; Wmo en/of Pwet is een pre);

Tariefindicatie tot 35 euro per uur. Het betreft een lange opdracht startend vanaf 1 december 2016 tot en met december 2017 in de provinice Flevoland.

Voldoe je aan het profiel? Heb je er zin in? Stuur je reactie, geeft hierbij duidelijk je ervaring blijkt en blijkt dat je aan de gestelde functie-eisen voldoet.

Freelance finance opdrachten

Een mooi Excel dashboard maken

Geplaatst: 10 jun
Ik zoek een freelancer die super handig is met Excell. Ik wil namelijk een mooi professioneel financieel overzicht voor mijn snappcar account maken waarin ik mijn 5 huurauto's op wil hebben dus in aparte kopjes met eronder per auto de uitgaven zoals schoonmaakkosten etc. En uiteindelijk 33,3 % van me winst automatisch wil laten berekenen als ik iets invoer. Ik wil per auto per maand inkomsten…

Jurist gezocht voor contracten met scholen- en zzp'ers

Geplaatst: 5 jun
Ik ben op zoek naar een juridische adviseur die contracten voor ons op kan maken. Wij werken voornamelijk samen met (5) ZZP'ers waarbij we het e.e.a. goed vast moeten leggen. Ook hebben wij samenwerkingen met (5) scholen waarbij we onze afspraken ook goed vastgelegd moeten hebben. Er moeten dus eigenlijk 2 opzetten gemaakt worden, waarin er dan per contract mogelijk kleine wijzigingen zijn. Budget…

HULP EXCEL GREX/OPEX SPOED

Geplaatst: 3 jun
Hulp met het maken van een grond exploitatie en opstal exploitatie in Excel van een gebiedsontwikkeling op basis van online gegevens.

Docent Rekenen

Geplaatst: 15 mei
Het Kronenburgh College staat voor kwalitatief hoogwaardig particulier onderwijs. Wij verzorgen: • erkende mbo-opleidingen (MBO3-4+ / MEAO) in economische richtingen • internationale Bachelor International Business Management • professional Courses (bedrijfsopleidingen) • in de richtingen: Financieel, Commercieel, Secretarieel, Personeel, Juridisch, Bank- en Verzekeringswezen,…

Backoffice Assistent gezocht

Geplaatst: 28 mei
Wat ga je doen? Controleren en verzenden van klantfacturen (via Snelstart) Uren en betalingen van zzp’ers controleren en voorbereiden Licht agendabeheer en planningsondersteuning Contact onderhouden met klanten over ontbrekende gegevens of vragen Structureren van mailbox en bestandsbeheer (bv. Google Drive) Wie zoeken we? Je hebt ervaring met administratie, facturatie en/of planning Je werkt…

Liquiditeitsprognose maken van 2025

Geplaatst: 10 mei
Liquiditeitsprognose maken van 2025, data heb ik al in een excel sheet Budget 250-450

Universiteits opdracht voor het vak financial management.

Geplaatst: 12 mei
Ik moet voor mijn studie vak financial management een investment appraisal maken. Onderdelen die hier in moeten zitten zijn o.a. een "balanced scorecard", excel document met ARR,IRR,NPV methodes etc. Ik zoek iemand die mij hier bij zou kunnen helpen. Ik hoor een aanbod graag tegemoet, vriendelijke groeten!
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht