Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Overige Finance & Administratie
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Freelance Medewerker WMO Administratie Gevraagd

Opdracht ID: 26691

Budget: € 15 tot € 35 p.u.
Geplaatst: 15-11-2016
Reacties: 0
Locatie: provincie Flevoland, Utrecht
Laatst gewijzigd: 17-11-2016
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Beste freelancers,

Ik ben op zoek naar een freelance administratef medewerker die ervaring heeft in de WMO administratie.
Het bestaande team Wmo/Jeugdadministratie is druk bezig dit efficiënt en toekomstbestendig in te richten. Door de Wmo-administratie zorgvuldig uit te voeren, zorg jij ervoor dat de bestaande werkzaamheden vlot verlopen en dat je hierbij het team WMO/Jeugdadministratie ontlast. Daarnaast ben jij aanspreekpunt van de gidsen en klanten als zij met administratieve vragen komen.

De focus ligt op de Wet Maatschappelijke Ondersteuning, maar kennis van de Jeugdwet is een pré. Je functie is divers en veranderlijk, waarbij de nodige flexibiliteit van je wordt gevraagd.

Taken die onder de functie Adminstratie WMO vallen, zijn onder meer:
• controleren van facturen en zelfstandig onderhouden van relaties met leveranciers
• aanpassen bouwstenen Wmo (achtervang administratie algemeen)
• scannen en doorzenden van indicaties
• controle op inname voorzieningen
• actueel houden van digitale persoonsdossier d.m.v. invoeren rapportages, afleverbonnen en facturen
• verwerken aanvragen 65+ pas
• verzorgen van de verantwoording en controle van het PGB ( persoonsgebonden budget) en daaraan verbonden activiteiten (versturen van beschikkingen, dossieropbouw, opstellen rapportages en brieven) deelname aan werkgroepen-
• Het invoeren van meldingen omtrent jeugdzorg in het regiesysteem en vervolgens het toewijzen de melding aan de juiste collega’s (gidsen);
• Het opstellen van herinneringsbrieven;
• Het nakijken van documenten die naar klanten en aanbieders worden gestuurd (zoals routeplannen en beschikkingen) op lay-out en spelling;

Functie-eisen
- Je hebt een secretariële of administratieve opleiding op niveau van MBO-plus (of soortgelijk);
- Ervaring met administratief (financieel) werk,
- Ervaring met het hebben van klantcontacten,
- Kennis van de WMO / zorggerelateerde voorzieningen
- Gedegen kennis van Word en Excel
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
- Je hebt ervaring met het werken met verschillende administratieve systemen. Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
- Je bent bekend met gemeentelijke systemen ter ondersteuning van de uitvoering (bekendheid met systemen voor de Jeugdwet; Wmo en/of Pwet is een pre);

Tariefindicatie tot 35 euro per uur. Het betreft een lange opdracht startend vanaf 1 december 2016 tot en met december 2017 in de provinice Flevoland.

Voldoe je aan het profiel? Heb je er zin in? Stuur je reactie, geeft hierbij duidelijk je ervaring blijkt en blijkt dat je aan de gestelde functie-eisen voldoet.

Freelance finance opdrachten

Prognose ondernemersinkomen 2024

Geplaatst: 13 apr
Beste freelancers, Voor een huurwoning heb ik een prognose ondernemersinkomen 2024 nodig met stempel van een geregistreerd belastingconsulent. Budget € 100.

Bedrijfsplan schrijven voor een startende horecazaak

Geplaatst: 23 feb
Beste freelancers, Graag een bedrijfsplan opstellen voor een startend Horeca zaakje in Amsterdam, voor het aanvragen van een lening. Momenteel nog zoeken naar locatie. Wordt waarschijnlijk wel een overname van inboedel.(vandaar de aanvraag voor een lening) Budget is 400 -700 euro

Prognose inkomen 2024

Geplaatst: 18 jan
Het opstellen van een prognose ondernemersinkomen 2024 van een zzp met een simpele administratie. (Kapper)

Prognose 2024 voor zondag

Geplaatst: 10 jan
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een prognose voor 2024 i.v.m. willen accepteren van een huurwoning. Het liefst zo goedkoop mogelijk, het is een eenmanszaak (copywriter), met alleen maar inkomsten en geen kosten - wel nogal fluctuerend i.v.m. omstandigheden. Ik heb deze nodig voor aankomende zondag.

Ondernemingsplan AFM

Geplaatst: 15 jan
Beste freelancers, Ik moeten een Ondernemingsplan en Beleidsplan schrijven voor het aanvragen voor een vergunning bij de AFM om als financieel dienstverlener te mogen werken. Het ondernemingsplan voor Adviseren en bemiddelen bij particulier verzekeringen. Weten jullie iemand heeft ervaring hoe dit businessplan gemaakt moet worden voor de AFM ?  

financieel projectmedewerker

Geplaatst: 04-12-2023
Beste freelancers, We zoeken een collega die voor ongeveer 8-16 uur per week gaat zorgen dat de debiteuren- en crediteurenadministratie, exact online, simplicate (facturatie,crm,projectadministratie), projectadministratie en urenregistratie goed wordt gedaan en/of gevuld. Voorlopig is het een doorlopende opdracht bij ons op kantoor

Jaarrekening slapende holding

Geplaatst: 29-11-2023
Beste freelancers, Ik zoek een freelancer die de komende jaren de jaarrekening van mijn slapende holding kan opstellen. Het enige dat er in de holding gebeurt is een hypotheek lening die terug wordt betaald elke maand. Verder zijn er geen activiteiten. Ik hoor graag wat dit kost elk jaar. Bvd.
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht