Beste freelancers,
Heb je een hands-on mentaliteit, hou je van communicatie en het ontwikkelen van activatieprogramma’s die nieuwe klanten werven? Wil je met jouw gedrevenheid en ervaring, als een fun en innovatieve merkenbouwer, echt het verschil kunnen maken om smaakontwikkeling bij kinderen op de kaart te zetten in een snelgroeiende scale-up? En heb jij echt een affiniteit met onze doelgroep: kinderdagverblijven, (jonge) ouders en hun kinderen? Dan maken wij graag kennis met je!
Over Ons
Ons bedrijf bestaat uit een gedreven team Foodpreneurs - ondernemers in het nieuwe eten, die kinderen meeneemt op een Smaaksafari, zodat ze hapje voor hapje verliefd worden op écht eten. Als expert van verse kidsproof maaltijden vinden wij het belangrijk om kinderen spelenderwijs mee te nemen in hun smaakontwikkeling. Samen met ons team, partners en klanten ontwikkelen wij de beste kindermaaltijden en concrete tools en activiteiten om hier spelenderwijs mee aan de slag te gaan. Zodat iedereen kan leren en waarderen dat écht eten het verschil maakt.
Wat kom je doen bij ons
Jouw focus ligt op de volgende projecten:
- Als communicatie expert ontwikkel en voer je sterke lead campagnes uit. Je bouwt merkbekendheid, autoriteit en relevantie bij de doelgroep en zorgt zo voor kwalitatieve klantprospects;
- Op basis van de customer journey’s ontwikkel en implementeer je een CRM-strategie om nieuwe klanten te werven. Hierbij ben jij er verantwoordelijk voor om het CRM-systeem goed op te zetten en in te richten, waarin effectieve leadcampagnes uitgevoerd en gemonitord kunnen worden;
- Je bent verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van een nieuwe productcategorie;
- Projectlead, waarbij je verantwoordelijk bent voor lancering van een nieuw type menu voor een nieuwe doelgroep
Dit zien we graag terug bij jou
- Senior all-round marketing en communicatiespecialist met leadcampaign & CRM ervaring;
- HBO of academische opleiding afgerond met 5 tot 7 jaar relevante werkervaring;
- Je weet snel resultaat te boeken, zonder grote budgetten. Je hebt een trackrecord van ‘’growing by doing’’
- Je bent een ondernemende merkenbouwer: die op een fun & innovatieve manier onderscheidend vermogen weet te creëren om zo het gewenste resultaat te bereiken;
- Performance management skills: je werkt planmatig en data gedreven werken zit in je DNA. Je hebt ervaring met het bouwen van een effectief CRM-programma en werkt graag met communicatie & marketing KPI’s om continue de leadcampagnes te optimaliseren;
- Ervaring binnen FMCG, Foodservicemarkt of gerelateerde branches in de B2B.
Wat bieden wij jou?
- Deze interim opdracht start in overleg per januari 2021 voor 32 uur per week en loopt minimaal 3 tot 6 maanden tot medio 2021.
- Een fixed fee, welke gebaseerd is op een marktconform salaris.
- Een leuke, dynamische werkomgeving in Amstelveen, waar jij in een succesvolle scale-up een maatschappelijke bijdrage kan leveren.
- Een functie waarin je kan groeien als professional en op persoonlijk vlak.
- Je wordt volledig omarmd door een gezellig en gedreven team van kanjers dat altijd het beste uit zichzelf en collega’s wil halen. Successen vieren we met een borrel!
Reageren?
Wij zijn benieuwd waarom deze positie op jouw lijf geschreven is. Ook zijn we nieuwsgierig naar je motivatie en ervaringen. Verras ons. Reageer op hoofdkraan.nl
Vermeld hierbij je uur- of dagtarief én de startdatum waarop je beschikbaar bent. Je krijgt zo snel mogelijk reactie, waarna je wordt uitgenodigd voor een eerste screening & een 1e en een 2e gesprek (online of bij ons op kantoor in Amstelveen).