Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Finance & Administratie >
  3. Controlling/Accountancy
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Financial controller

Opdracht ID: 378

Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 31-03-2010
Reacties: 1
Locatie: Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 02-04-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Financial controller (2010/380) 


Job description & deliverables


Mid Office (Operations) Intercompany Team Member
Perform monthly intercompany transaction reconciliations for the Group Intercompany department in an international environment.


1. Monitor, follow up and resolve unmatched items on a monthly basis
2. Deliver timely and accurate monthly progress reporting
3. Monitor and document global progress on intercompany reconciliation
4. Provide input for process improvements
5. Support local intercompany country contacts
6. Assist in the implementation of a global intercompany process and policy
7. Reports functionally into Mid-Office (Operations) Intercompany Team Leader and hierarchical into Group Intercompany manager
 
Projects
1. Identifying new auto match sets based on specific criteria"s on a ongoing basis so that matching process is automated as much as possible and aiming to minimize manual matching.
2. Liaisioning with the entities abroad (Reporting Entities) to resolve the mismatch of reported trades and non trades, and ensure that appropriate data is reported in template resulting in matching proces carried out effectively.




Business Knowledge
Educational level: Financial Economics processes as well as financial systems; knowledge of Accounting Standards and their application within financial statements.


Technical Skills / Hard skills
Excellent knowledge of MS Excel and hands on is prerequisite!!
Knowledge of Carthesis Magnitude is an advantage
Knowledge of MS Access and SAP.


Behavioural characteristics / Soft skills
Pro active, CAN -DO attitude!!
Drive to jointly set up the new Group Intercompany Department (teamplayer)
Able to work with cross functional departments (e.g. ICT, Intercompany )
Flexible working hours related to month end closing
Self starter and independently worker


Additional Information Communication
Communicates with reporting entities on the result and analysis of matching results in English language.
Fluency in English,  written and verbal




English CV required: No 


Algemene informatie m.b.t. de aanvraag 
Locatie: Amsterdam 
Startdatum: 06-04-2010 
Duur: 31-08-2010 
Inzet: 40 uur per week 
Tarief: € 65 
Sluitingsdatum: 2 april 2010 
Sluitingstijdstip: 10:00 


Reacties dienen voorzien te zijn van een cv in word, korte motivatie en een tariefsindicatie. Aanbiedingen zonder deze gegevens zullen niet in behandeling worden genomen. Eveneens worden aanbiedingen die niet voldoende aansluiten aan het gevraagde terzijde gelegd. 

Freelance accountants die hebben gereageerd (1)

marjo
marjo
02-04-2010
0 referenties
Gemiddelde score

Interim opdrachten accountancy

IND formulier 7112 invullen en ondertekenen

Geplaatst: 12 jun
Ik zoek een accountant of administrateur met een BECON-nummer om het formulier “Verklaring inkomen zelfstandig ondernemer” (IND formulier 7112) in te vullen en te ondertekenen voor een aanvraag voor een permanente verblijfsvergunning voor mijn partner. Ik ben ZZP’er, ingeschreven bij de KvK, en heb een freelance contract van 6 maanden met een klant in de VS, startend op 8 juli 2025.…

Ervaren Exact-specialist (spoed)

Geplaatst: 9 jun
Ik ben op korte termijn (binnen 3-4 dagen) op zoek naar iemand die mij kan helpen om de resultaten van een boekjaar correct te krijgen in Exact. Alle boekingen zijn ingevoerd, maar ik ervaar problemen met de balans. Ik zoek iemand die ervaring heeft met Exact. Budget is in overleg.

Prognose 2025

Geplaatst: 4 jun
Goedemorgen, ik werk als huishoudelijk werker voor anderen. Ik werk een paar uur per dag voor verschillende klanten. Omdat het een speciaal regime is, heb ik geen loonstrookje. De klanten storten de kosten op mijn rekening en vervolgens dien ik jaarlijks mijn belastingaangifte voor mijn werk in bij Belastiend en betaal ik de bijbehorende kosten. Het probleem is dat ik wil verhuizen en het verhuurkantoor…

Jaarrekening controleren

Geplaatst: 15 mei
Ik zoek met spoed een accountant die de jaarrekening kan controleren

Factuur / Boekhoudprogramma

Geplaatst: 15 mei
Facturatieprogramma ontwikkelen, bij interesse kunnen we de details en opties doornemen. Huidig pakket is gebouwd in Filemaker Pro, wij willen graag een soortgelijke applicatie (stand-a-lone) laten ontwikkelen.

Verklaring omtrent inkomen ondernemer invullen/tekenen

Geplaatst: 20 mei
Beste opdrachtnemer, Ik ben een ZZP'er werkzaam in financiele sector en ik moet een aanvraag verblijfsvergunning naar IND sturen en ook een bijlage verklaring omtrent inkomen zelfstandig ondernemer. Ik kan die bijlage zelf invullen maar het moet ook door een administrateur of accountant getekend worden. Het gaat over een klein aantaal van facturen (ongeveer 10 per jaar) die ik uitstuur. De formulier…

Prognose ondernemersinkomen

Geplaatst: 23 mei
Hallo, Ik heb een Prognose ondernemersinkomen o.b.v. resultatenrekening 2025 aangemaakt voor een huurwoning. Alleen die moet ondertekent worden door een accountant of ander persoon die dat mag. Alles klopt qua bedragen en projecten die staan. Heb alles in een word document kant en klaar. Graag met spoed (voor zondag) Budget: 250
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht