Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Websites & Applicaties >
  3. Overige Websites & Applicaties
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Coördinator Helpdesk

Opdracht ID: 1822

Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 09-09-2010
Reacties: 0
Locatie: Omgeving Amsterdam, Noord-Holland
Laatst gewijzigd: 09-09-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Wij zoeken naar een Coördinator helpdesk.

Het moet vooral iemand zijn die inhoudelijke IT kennis heeft, maar ook leidinggevende taken heeft gehad in een zakelijke omgeving. Exit en beoordelingsgesprekken en coaching horen bij de taken. Tevens moet degene eens in de zoveel tijd (1 a 2 weken) naar Belgie, aangezien hier ook een deel van de servicedesk is ondergebracht.


1. UITVOERING WERKZAAMHEDEN

Speerpunt: Communicatie & Samenwerking over de beiden landen BE & NL informeert en rapporteert (tijdig, juist en volledig) conform de gemaakte afspraken de status en voortgang van zijn werkzaamheden richting opdrachtgever, gebruikers, project-manager, en/of teammanager Infrastructuur.. Hij informeert bij calamiteiten tijdig, actueel en volledig de opdrachtgever, gebruikers en de desbetreffende leidinggevenden en houdt hen van de verdere voortgang op de hoogte. Hij draagt zorg voor een optimale samenwerking tussen de opdrachtgever, gebruikers, projectleider, medewerkers en leidinggevenden.


2. Helpdesk & Werkplekinstallatie

Scope

Coördinatie Service Desk Benelux

• De dagelijkse operatie binnen de servicedesk, waarvoor je zowel intern als extern aanspreekpunt bent.
• De geleverde kwaliteit van dienstverlening, dat wil zeggen de juiste diensten, middelen en voorzieningen op het juiste moment en de juiste plaats.
• Het verdelen, plannen, coördineren en bewaken van de voortgang van werkzaamheden en projecten.
• Het controleren van de kwaliteit en kwantiteit van de dagelijkse werkzaamheden.
• Het zodanig begeleiden, instrueren, stimuleren en motiveren van de medewerkers van de Servicedesk dat zij de gestelde operationele doelen realiseren.
• Het in nauwe samenwerking met de teamleider voeren van kennismakingsgesprekken met sollicitanten, en het voorbereiden van functioneringsgesprekken, verzuimgesprekken en het optreden als informant bij beoordelingsgesprekken.
• Het signaleren van mogelijkheden voor kwaliteit- en efficiency verbeteringen, en het doen van voorstellen voor het invoeren van verbeteringen in procedures, instructies, processen en de werkorganisatie.
• Het ontvangen, registreren en analyseren van klachten over de kwaliteit van de dienstverlening en het naar aanleiding daarvan (doen) uitvoeren van onderzoek en het zorgdragen voor afhandeling.
• Het verzamelen, registreren, bewerken en analyseren van gegevens om managementinformatie te verkrijgen en het maken van overzichten en rapportages.


Incident/Probleem management
Geeft op aanwijzing van de leidinggevende infrastructuur ondersteuning aan de gebruikersorganisatie bij vragen op het gebied van applicatie/infrastructuur gebruik. Daarnaast lost problemen op bij het gebruik van hardware/applicaties conform de gevraagde kwaliteit. Schakelt indien nodig de juiste expertise in om de vastgestelde problemen op te lossen.

Verlenen van 1e\2e lijn support aan gebruikersorganisatie.

Changemanagement

Voert op aanwijzing van leidinggevende danwel vanuit eigen expertise wijzigingen door aan de desktops van ACI. Initieert vanuit helpdeksk oogpunt werkzaamheden om de desktop omgeving van ACI optimaal te laten functioneren en draagt zorg dat het bedrijfsproces van ACI zo minimaal mogelijk wordt beinvloedt door deze werkzaamheden

3. PARTICIPEREN IN INFRASTRUCTUUR PROJECTEN

Scope

Het uitvoeren van werkzaamheden tijdens infrastructuur projecten waarbij in beperkte mate stappen binnen deze projecten zelfstandig uitgevoerd dienen te worden. rapporteert over de voortgang aan de desbetreffende projectleider.


• Separatie Projecten
o Opbouw en migratie naar Virtual Desktop Infrastructuur
? Transition Brussel
? Transition Antwerpen
o Move Brussel

• Inrichten, functioneel beheer Topdesk applicatie
o Professionaliseren van de processen.
o Samenwerking tussen de 3 support units (HRM, Facility, ICT) in 1 tool TOPdesk.
o Aanvragen centraal binnen laten komen.
o Opstellen afspraken en procedures gebruik Topdesk
o Functioneel applicatiebeheer Topdesk



BENODIGDE MIDDELEN om deze RGA’s te realiseren

• PC met standaard software MS producten (Excel, Word, PowerPoint en Outlook), TimeWriter.
• Noodzakelijke middelen om in de projecten de deelwerkzaamheden uit te kunnen voeren.

VOORWAARDEN die essentieel zijn om RGA’s te realiseren

• Teammanager Infrastructuur is verantwoordelijk voor het beschikbaar stellen van middelen t.b.v. uitvoering van werkzaamheden. Indien er problemen zijn bij de uitvoering van de opdracht dient een oplossing te zoeken of het probleem te escaleren naar het hogere management.
• Methoden, standaards en procedures zijn aanwezig voor het uitvoeren van de werkzaamheden.
• Gebruikersorganisatie en betrokken leveranciers moeten voldoende tijd vrijmaken voor de activiteiten waar verantwoordelijk voor is.
• Opleidingspad is afgesproken dat past bij de huidige werkzaamheden en toekomstige ontwikkeling.


Eisen:
Flexibel betrouwbaar
Ervaring leidinggeven en beoordelen
Plannen
People management
Inlevingsvermogen
Communicatief sterk

Freelance website opdrachten

Website beheer en issues

Geplaatst: 29 jun
Wij zijn op zoek naar iemand voor technisch beheer van de website (doorlopend) en wellicht ook iemand die een nieuwe site voor ons kan ontwerpen. Er zijn tevens een aantal technische issues met oa seo/postities en snelheid die we direct opgelost willen hebben. Graag ontvang ik passende reacties. Rob

Website voor een trouwfotograaf

Geplaatst: 26 jun
Hey allemaal! Ik zou graag een nieuwe, mooie website laten maken  - Dit verhuis ik later naar een andere domein Het hoeft niet ingewikkeld te zijn, maar wel mooi en modern. Google op mplusfotografie voor mijn huidige website 

Website laten bouwen

Geplaatst: 26 jun
Wie kan een mooi website voor mijn schildersbedrijf laten bouwen? Natuurlijk tegen een leuk prijs. Ik hoor het graag. Google profiel waar mensen een review kunnen plaatsen en natuurlijk als mensen schilderbedrijf typen of iets met schilder dat je ergens boven aan komt te staan. 

Freelance Divi Webdesigner gezocht

Geplaatst: 26 jun
Freelance Divi Webdesigner gezocht voor optimalisatie bestaande website Voor de optimalisatie van een bestaande WordPress-website zoeken wij per direct een freelance webdesigner met aantoonbare ervaring in Divi (Elegant Themes). De website staat technisch, maar het design en de gebruikerservaring kunnen scherper, consistenter en conversiegerichter. Waar het om gaat We zoeken iemand die: De bestaande…

Content website en linkedin

Geplaatst: 19 jun
Ik zoek iemand die mij helpt met teksten voor mijn website (beknopt!!) (ik heb al een domeinnaam en strato pakket) en de huisstijl (ik heb al een naam en soort van logo) mijn LinkedIn nakijkt en aanpast. En hoe ik het logo gebruik in mijn communicatie (mail, factuur). Gericht op bouw, corporatie, gemeente. Dus enige kennis van die sector is wel een vereiste.  Idee is: kort, duidelijk en goed.…

Website laten maken

Geplaatst: 25 jun
ik wil graag een website laten maken boekingssysteem (betatlingsysteem) optioneel mits prijs oké is seo en domeinnaam

website bouwer gezocht

Geplaatst: 25 jun
Ik ben actrice en ik zoek iemand die voor/met mij een simpele website kan bouwen waar ik mijn cv, fotos en filmprojecten op kan zetten. De website dient simpel genoeg te zijn dat ik hem uiteindelijk zelf kan updaten. Ik ben een groot fan van websites die gewoon paginas hebben waar je op kan klikken en niet van die websites waar je eindeloos naar beneden moet scrollen. Ik heb een budget van max 200…
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht