Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

 

 

Patrick

Patrick Bruin




Over Patrick

Ik breng klantbehoeften in kaart en help organisaties daarop in te spelen, zodanig dat een unieke beleving van uw merk ontstaat.

Patrick Bruin, bedrijfskundige en vertegenwoordiger van de stem van de klant. Ik houd ervan organisaties te adviseren wat zij concreet moeten doen om de klant centraal te stellen om op zijn wensen te kunnen inspelen. Dat betekent dat ik onderzoek inzet om van (potentiële) klanten en ex-klanten te begrijpen welke wensen hij heeft t.a.v. merken, (nieuwe) producten of diensten, de communicatie hieromheen, en ook v.w.b. alle stappen in de “customer journey” (contacten die de klant heeft met de organisatie aan de telefoon, op de website, in de verkoopruimte, via de factuur etc.). Ik vergaar, verspreid en veranker deze kennis/inzichten in organisaties en pas deze toe bij het ontwikkelen van nieuwe concepten/waardeproposities.

Visie: de klant staat centraal bij elk businessvraagstuk. Het hebben van inzicht in...

 

Portfolio

Customer journey NS-Business Card
Loading.

 

Vraag Patrick direct om offerte


Stuur een bericht