
Pascal Vugts
copy • branding • positionering
Over Pascal
Op professioneel vlak jongleer ik met de vakgebieden concept / copy / creatie en merkpositioneringen. Werk dat fonkelt en schittert op het kruispunt van strategie, conceptontwikkeling en de creatieve uitrol daarvan. Ervaren in reclame, communicatie en concepten met een sterk creatief haakje. Breed ontwikkeld, en dus ook breed inzetbaar.
Dat deed ik inmiddels onder meer voor het Rode Kruis, Luxaflex, Chiquita, Zijerveld, Darling Ingredients, Oribi, AwardNL en diverse kunst- en cultuurhuizen. Voor organisaties in food, jongeren, maatschappelijk, profit en non-profit. De lijst is natuurlijk nog stukken langer.
Grootgebracht op een dieet van For Him Magazine (FHM) en Gamekings, gekneed door storytelling met scherpe blik op de beoogde doelgroep, geslepen door marketing- & communicatiebureaus. Ik maakte de skateboarddocumentaire 'KICK/PUSH' (2022, ****), schreef het koffietafelboek 'This Is My Church', speelde in 'No Man's Land' (Netflix) en bundelde de doldwaze avonturen van 100 buitenlandse persreizen tot 'Pers, Drugs & Rock 'n Roll';...
Vraag Pascal direct om offerte
