Manon Hoksbergen
Engels vertaler!
Over Manon
Hii,
Ik ben Manon en ik ben 21 jaar oud. Momenteel studeer ik HBO-Rechten en spijker ik bij in het plaatstelijke verpleeghuis. Nu is het zo dat ik het ook leuk vind om met talen bezig te zijn. Ik ben voornamelijk goed in Engels, maar ook in onze eigen taal ben ik goed met grammatica ed.
Ik hoop u van dienst te kunnen zijn in de toekomst!
Ik ben Manon en ik ben 21 jaar oud. Momenteel studeer ik HBO-Rechten en spijker ik bij in het plaatstelijke verpleeghuis. Nu is het zo dat ik het ook leuk vind om met talen bezig te zijn. Ik ben voornamelijk goed in Engels, maar ook in onze eigen taal ben ik goed met grammatica ed.
Ik hoop u van dienst te kunnen zijn in de toekomst!
Vraag Manon direct om offerte
