
Jean-Baptiste Cariteau
Brand Management Specialist |Ex-Unilever & FrieslandCampina
Over Jean-Baptiste
Meer dan 15 jaar ervaring in FMCG: Extensieve werkervaring bij toonaangevende bedrijven zoals Unilever en FrieslandCampina.
-Expertise in Brand Management: Ervaring in het ontwikkelen en uitvoeren van wereldwijde marketingstrategieën, met een focus op het vergroten van merkbekendheid en consumentenbetrokkenheid.
-Brand Positioning: Vaardigheid in het positioneren van merken in diverse markten, waaronder Vietnam, Mexico, en de Benelux-regio.
-Storytelling: Ervaring in het creëren van datagedreven campagnes die aansluiten bij consumentenbehoeften en verhalen vertellen die resoneren met het publiek.
-Presentatie: Bekwaamheid in het presenteren van strategieën en resultaten aan teams en stakeholders.
-Concept tot Communicatiestrategie: Vermogen om te helpen van conceptontwikkeling tot het uitstippelen van communicatiestrategieën, inclusief offline en online campagnes en mediaplanning.
-Expertise in Brand Management: Ervaring in het ontwikkelen en uitvoeren van wereldwijde marketingstrategieën, met een focus op het vergroten van merkbekendheid en consumentenbetrokkenheid.
-Brand Positioning: Vaardigheid in het positioneren van merken in diverse markten, waaronder Vietnam, Mexico, en de Benelux-regio.
-Storytelling: Ervaring in het creëren van datagedreven campagnes die aansluiten bij consumentenbehoeften en verhalen vertellen die resoneren met het publiek.
-Presentatie: Bekwaamheid in het presenteren van strategieën en resultaten aan teams en stakeholders.
-Concept tot Communicatiestrategie: Vermogen om te helpen van conceptontwikkeling tot het uitstippelen van communicatiestrategieën, inclusief offline en online campagnes en mediaplanning.

Expertisegebieden:
Vraag Jean-Baptiste direct om offerte
