Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
Jasper

Jasper Runneboom

Gecertificeerd gids voor expedities in de online jungle: Web

Locatie: Culemborg
|
Actief sinds: 10-10-2017
|
Uurtarief: € 75
|
Profiel bekeken: 124 keer
|

Contactgegevens:

Bedrijfsnaam

Runneboom Connection

Adresgegevens

Voet van Oudheusdenlaan 2
4101ZC Culemborg

Telefoon / mobiel

Toon telefoonnummer

Profiel

Laten we eerlijk zijn, online is enorm overweldigend. We zijn er allemaal wel eens in verdwaald.

Wat dat betreft is het net een jungle.

Er zijn duizenden routes, ontwikkelingen, technieken, trends en valkuilen. Daarnaast zijn er allemaal goerilla's die continu roepen dat hun techniek of truc je gaat helpen meer succes te krijgen. Ze geven je het gevoel dat het online succes voor het oprapen ligt. De praktijk wijst echter anders uit....

Misschien is het tijd om even op adem te komen, een stap terug te doen en vanaf een afstandje te bekijken wat nou voor jouw bedrijf, met jouw mogelijkheden en met jouw verhaal de beste marketing strategie is in de online jungle.

Laat mij jou als gecertificeerd gids voor de online marketing jungle hierbij helpen. Ik help je met het behalen van je doel, ambitie of droom dankzij de online jungle.

Portfolio

Zakelijkgroeien.nl

Zakelijkgroeien.nl is een website waar ondernemers informatie vinden om hun bedrijf te laten groeien. Het platform biedt daarvoor een handige netwerk- en eventkalender, informatie, tools en diensten. Bereikte resultaten: 10.000 bezoekers per maand Waarvan 80% organisch via Google 8.000 volgers op social media 3.000 mensen op nieuwsbrief 100+ leads via website per jaar

Landelijke campagne Week van Zorg en Welzijn

De Week van Zorg en Welzijn is een week waarin de zorg en welzijn centraal staat. Instellingen openen hun deuren en er worden honderden activiteiten georganiseerd. Doel van de week is jongeren te enthousiasmeren voor werken in de zorg en de zorg in het algemeen en de medewerkers in het bijzonder in het zonnetje te zetten. Voor de Week van Zorg en Welzijn heb ik de social media campagne opgezet in samenwerking met Blue-Max. De campagne bestond uit een gouden hart deelactie op Facebook, zorgshouts door BN'ers, een compilatievideo van de activiteiten gedurende de week en advertenties via Facebook, Instagram en Google Adwords om mensen naar de week te krijgen.

Vraag Jasper direct om een offerte

Ontvang snel een vrijblijvende offerte

Vul hieronder uw contactgegevens in.

Geheel gratis!
Snel een gemotiveerde freelancer.
Door op "Plaats de aanvraag" te klikken gaat u akkoord met de algemene voorwaarden