
Genevieve
Geneviëve | Le'Shon Admin
Over Genevieve
Mijn naam is Genevieve. Inmiddels heb ik 6 jaar ervaring als bedrijfsadministrateur (financieel medewerker) en 3 jaar als secretaresse/office-assistent. Deels heb ik in Nederland gewerkt maar ook in Suriname.
- Mijn taken als financieel medewerker is; verwerken van de facturen (inkomend en uitgaand), grootboekrekeningen en bankboekingen bijhouden, periode afsluitingen, BTW (OB) aangifte en ondersteunen bij jaarafsluitingen.
- Mijn taken als secretaresse; zorg ik voor het correspondentie (inclusief post), vergaderingen en evenementen organiseren, agendabeheer en notuleren van vergaderingen.
Indien er nog een aantal werkzaamheden zijn dan kan ik uiteraard in overleg.
- Mijn taken als financieel medewerker is; verwerken van de facturen (inkomend en uitgaand), grootboekrekeningen en bankboekingen bijhouden, periode afsluitingen, BTW (OB) aangifte en ondersteunen bij jaarafsluitingen.
- Mijn taken als secretaresse; zorg ik voor het correspondentie (inclusief post), vergaderingen en evenementen organiseren, agendabeheer en notuleren van vergaderingen.
Indien er nog een aantal werkzaamheden zijn dan kan ik uiteraard in overleg.
Vraag Genevieve direct om offerte
