Servicedesk Medewerker
Opdracht ID: 31
Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 12-01-2010
Reacties: 0
Locatie: Utrecht, Utrecht
Laatst gewijzigd: 12-01-2010
Status: Gesloten
Begindatum: zsm
Einddatum: nnb (waarschijnlijk 3 maanden met optie op verlenging)
Tarief: max. 17,50/19,50 Euro per uur (incl. reis- en verblijfskosten en excl. BTW)
Werkzaamheden
Binnen een vast team ben je het aanspreekpunt voor zowel klanten als collega's, waarbij je op een klantgerichte manier zorgt dat de incidenten van de gebruikers opgelost worden. Je zorgt ervoor dat de meldingen en verzoeken geregistreerd én afgehandeld worden. Je draagt zelf oplossingen aan maar kan ook naar collega?s delegeren. In dit proces bewaak je de voortgang van de meldingen en stuur je bij waar nodig. Je onderhoudt de procedures en werkinstructies.
Functie eisen
Wij vragen
- Een opleiding op minimaal mbo+ niveau (Systeembeheer of Informatica) en aantoonbaar hbo-werk- en denkniveau;
- Minimaal een jaar aantoonbare werkervaring op IT-gebied;
- Aantoonbaar sterk analytisch vermogen;
- Aantoonbare affiniteit met computers en software;
- Kennis van Microsoft Office-producten;
- Kennis van ITIL is een pré;
- Beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschrift;
- Een klantgerichte, collegiale instelling;
- Leergierigheid en de bereidheid tot het delen van je kennis en ervaring met je collega?s;
- Flexibiliteit ten aanzien van je werktijden, waaronder bereidheid tot uitvoeren van standby diensten