Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.
  1. Alle opdrachten >
  2. Management & Organisatie >
  3. General Management
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht

Lokaal Facilitair Manager

Opdracht ID: 149

Budget: € 5 tot € 150 p.u.
Geplaatst: 08-02-2010
Reacties: 1
Locatie: Rotterdam, Zuid-Holland
Laatst gewijzigd: 14-02-2010
Status: Gesloten
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht
Op basis van Detachering Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Lokaal Facilitair Manager (Referentie 2010-43) Doel van de functie: Adviseren over en ondersteunen van het lokale management met betrekking tot reguliere en projectmatige activiteiten op het terrein van huisvesting, beveiliging en facilitair voor de divisies en ondersteunende diensten binnen het UWV. Gezien de mobiele functie, is het noodzakelijk dat je in het bezit bent van een rijbewijs en eigen vervoer. Hoofdtaken: • Treedt op als intermediair voor het operationele management in het district ten aanzien van huisvesting, inkoop, DIV en facilitair. • Onderkent wijzigingen in processen, anticipeert hierop en draagt zorg voor informatie en instructie aan de medewerkers en overige betrokkenen. • Draagt zorg voor een adequate en effectieve personele bezetting binnen de organisatorische kaders. • Voert een actief P&O-, arbo- en verzuimbeleid en coacht, stimuleert en faciliteert medewerkers. • Levert managementinformatie voor een adequate sturing van de activiteiten binnen de regio. • Verricht groep- /afdelingoverstijgende activiteiten (deelname Product Groep Overleg). • Levert een bijdrage aan de totstandkoming van het (regionale) jaarplan. Specifieke hoofdtaken: • Draagt lokaal (ook financieel) verantwoordelijkheid voor de facilitaire dienstverlening, en implementeert, evalueert, bewaakt en ontwikkelt, indien nodig, facilitair beleid binnen de locatie(s). • Is gesprekspartner voor het lokale management, legt afspraken vast en vertaalt pro-actief de ontwikkelingen van het primaire proces naar de inrichting van de locale facilitaire organisatie en leveranciers. • Voert lokaal de regie over uitbestede werkzaamheden en onderhoudt lokaal namens FB contacten, zowel in voorlichtende als afstemmende zin met de diverse leveranciers; • Geeft, als Hoofd Bedrijfshulpverlening binnen de locatie, uitvoering aan de BHV taken die wettelijk aan de werkgever zijn opgedragen en neemt deel aan het crisisteam. Functie-eisen: • Functioneert minimaal op Hbo-niveau (HBO Facilitair Management is een pré). • Kent en gebruikt de vaardigheden, die nodig zijn voor het leidinggeven aan medewerkers. • Kent de voor zijn afdeling relevante procedures, processen en systemen. Competenties: • Voortgangsbewaking • Organisatiesensitiviteit • Visie • Onderhandelen • Oordeelsvorming. Inhoudelijke cv Eisen - Afgeronde opleiding HBO-Facilitair Management - Opleiding Bedrijfshulpsverlening, aantoonbaar met certificaat - Cursus/opleiding Technisch gebouwbeheer, aantoonbaar met certificaat - Minimaal 2 jaar ervaring als Facilitymanager Optie op verlenging Kandidaat is beschikbaar per 22-02-2010 voor 38 uur per week gedurende 6 maanden, waarbij UWV vanaf 22-08-2010 de mogelijkheid heeft de kandidaat een dienstverband aan te bieden zonder overnamekosten. In de aanbieding dient men expliciet akkoord te gaan met de overnamemogelijkheid. Bijzonderheden In het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen wordt verwacht dat voor woon-werkverkeer en eventuele dienstreizen gebruik gemaakt wordt van het openbaar vervoer Algemene informatie m.b.t. de aanvraag Aantal FTE: 1 Locatie: Rotterdam, Burg s'Jacobsplein 51 Startdatum: 22-02-2010 Einddatum: 22-08-2010 Inzet: Full Time Tarief: : Maximaal € 57,50 Sluitingsgsdatum: 11 februari 2010 Sluitingstijdstip: 12:00 uur

Freelance general managers die hebben gereageerd (1)

Johan
Johan
14-02-2010
0 referenties
Gemiddelde score

Freelance management opdrachten

Parttime assistent met doorgroeimogelijkheden (remote)

Geplaatst: 2 apr
Beste freelancers, Parttime remote assistent met doorgroeimogelijkheden (enige ervaring subsidie aanvragen) Hoofddoel -Fundament creëren voor onderneming - Ondersteuning Eigenaar organisatie en financiële opzet

Interim Productieleider Zware Staalbouw

Geplaatst: 8 feb
Ben jij beschikbaar als interim Productieleider Staalbouw? In deze rol ben je direct verantwoordelijk voor een team van ca. 40 staalbewerkers; lassers, voorbewerkers, medewerkers samenbouw en machinaal bewerkers.  Het werk betreft het coördineren en aansturen van de werkzaamheden binnen de productie, het voorkomen van stagnatie en onduidelijkheden op de werkvloer en het aanleveren van de…

Lecturer Leadership and Management

Geplaatst: 07-11-2023
Hi, We are standing for high-quality private education. We take care of: • Pre-university vocational business programmes (MBO4 / BTEC3), • Bachelor’s degree in business management, • In both full-time and part-time. What the unit is about The ability to lead and manage effectively is highly sought after by industry, as employers seek to produce and develop managers who can motivate,…

Hulp bij Aanmelden Thuiszorgorganisatie

Geplaatst: 29-12-2022
Beste freelancers, Ik ben op zoek naar een freelancer die alles weet over het ondernemen en oprichten van een thuiszorg organisatie. Ook iemand die samen met mij alle documenten in orde kan maken met alle normen volgens de eisen van HKZ/WTZI/ISO voor in de thuiszorg. De thuiszorgorganisatie biedt WMO/ZVW en WLZ aan cliënten. Het zal gevestigd zijn in regio Noord-Holland/Zuid-Holland. Vind jij…

Gedreven Interim Manager en Consultant Gezocht

Geplaatst: 15-01-2020
Beste freelancers, Wij zijn permanent op zoek naar gedreven interim managers/consultants. Ons bedrijf staat voor aanpakken! Het oplossen van organisatievraagstukken, onder andere door de inzet van onze partners voor interim management, advisering, coaching & training. Dit houdt in: ondernemers met raad & daad terzijde staan. Ook als het even wat moeilijker gaat of er zelfs sprake is van een…

Allround Manager Zorginstelling in Amsterdam

Geplaatst: 13-12-2019
Beste freelancers, Ik ben met spoed op zoek naar een allround manager voor een zorgbedrijf in Amsterdam met kennis in: Financiën HRM Planning Bedrijfsvoering (processen en protocollen opzetten) Affiniteit met zorg (Nedap, Vecozo) is niet een must, maar wel gewenst. Ben je geïnteresseerd? Dan zie ik je reactie graag tegemoet.

Hulp bij Opstart Salesforce (Den Bosch)

Geplaatst: 17-06-2019
Beste freelancers, Wij zijn op zoek naar een freelancer die ons een dag of twee kan helpen met de inrichting van het verkoop- en servicedeel van Salesforce op onze locatie in 's-Hertogenbosch. Het budget is in overleg een vaste prijs is gewenst. Wij zien graag een reactie tegemoet.
Toon meer
×
Heb je een soortgelijke klus?
Plaats een opdracht
Ben je een freelancer?
Reageer op opdracht