Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Website Bouwen voor Non-profit Organisatie

Geplaatst op:
13 februari 2014 09:56
Categorie:
Websites & Applicaties
Subcategorie:
Databases
Opdracht ID:
15415
Status:
Gesloten
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 20 tot € 80 p.u.

Freelancer of ZZP'er gezocht voor de volgende opdracht:

Beste Freelancer,

Graag zou ik een offerte mogen ontvangen voor het bouwen van de volgende non-profit website (In de bijlage is een sterk vereenvoudigd beeld gegeven van de website):

De website geeft een bezoeker de mogelijkheid om projecten uit drie verschillen categorieën te kiezen (zie bijlage 1). 
Categorieën:
• Cat.1  
• Cat.2 
• Cat.3  
Door op één van bovenstaand categorieën te klikken zal er een pagina verschijnen waar de bijbehorende projecten op een overzichtelijke manier worden getoond. In bijlage 2 is te zien dat er van elk project enkele basisgegevens in het overzicht staan.

Bij elke project zal er een balk te zien zijn waarin staat aangegeven hoeveel procent van het bedrag al is ingezameld. Op het moment dat de interesse van de gebruiker voor een project is gewekt, kan voor uitgebreide informatie worden geklikt op het project.

De balk moet dus de percentage van het tot nu toe ingezamelde bedrag kunnen tonen in percentages. Dit moet het liefst automatisch gebeuren

De gebruiker komt vervolgens in een pagina (zie bijlage 3) terecht waarin een beschrijving zal gegeven van de hulpbehoeftige in de vorm van een verhaal en een foto/video reportage.
Op het moment dat een doneerder een project heeft gevonden waar hij aan mee wilt werken, kan er worden overgegaan op doneren op drie manieren verschillen manieren van doneren namelijk, IDEAL, PayPal en eventueel creditcard.

Een doneerder moet op de hoogte kunnen worden gehouden dus dat betekent dat er een optie moet zijn voor inschrijven in loggen van een bezoeker.

Op het moment dat een project de 100% heeft bereikt  in inzameling moet het project kunnen verhuizen naar het kopje voltooid (zie bijlage 1)

Verder zal de website in 2 a 3 talen beschikbaar moeten zijn. En eventueel makkelijk aanpasbaar door leden van de stichting.

Verder is het belangrijk dat de website aan de volgende eisen voldoet:
-professioneel
-uitnodigend
-gebruikersvriendelijk
-mooie overgangen tussen webpagina's 
-nette weergaven op mobiel internet zoals een Iphone zonder flash toepassing

Ik ontvang graag een reactie inclusief indicatie van de prijs.
Alvast bedankt!


Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Freelancers die hebben gereageerd (7)

Maikel Maikel 13-02-2014
referentiesterren
1 referentie
Jacky Jacky 13-02-2014
Wijnand Wijnand 13-02-2014
referentiesterren
2 referenties
Marijke Marijke 13-02-2014
referentiesterren
9 referenties
Natascha Natascha 13-02-2014
referentiesterren
8 referenties
Didi Didi 13-02-2014
referentiesterren
4 referenties
Joris Joris 14-02-2014

Freelance opdrachten in dezelfde categorie:

Excel Rapport Updaten (VBA)
Beste freelancers,    Wij hebben vandaag een (basis) Excel rapport, welke wij gebruiken als rapportage om aan onze klanten te bezorgen. Dit rapport is een "invulsheet" waar wat basis formules achter zitten.  Vandaag wordt dit rapport afgedrukt, met pen en papier ingevuld om dan vervolgens opnieuw over te typen om digitaal te…
18 aug
Excel Hulp Gevraagd (Berekening)
Beste freelancers,    Ik probeer een berekening te maken om aan de hand van de cumulatieve verkoop per maand commissie over schijven te betalen. In principe hetzelfde idee als de Nederlandse inkomstenbelasting, maar op maand- i.p.v. jaarniveau.    Ik wil de percentages en de maandelijkse omzet aan kunnen passen.  Op het internet…
14 aug
Verbeteren Access Database (Medische Vakgroep)
Beste freelancers,    Kan iemand ons helpen met het slimmer inrichten van onze access database. We zijn een medische vakgroep in ziekenhuis (Den Haag).    We willen graag enkele zaken toevoegen, en andere punten vereenvoudigen zodat we ook zelf kunnen aanpassen. Betreft eenmalig contact, enkele uren verwacht ik.    Bij…
8 aug
Access Database voor Aanvraag / Order Proces
Beste freelancers,    Wij zijn een handelsbedrijf in relatiegeschenken    Graag houden we onze processen eenvoudig. Voor de registratie van onze aanvragen en voortgang van de orders willen we een duidelijk overzicht hebben van de status.    We willen daarom een Access database opzetten waarbij elke aanvraag een uniek nummer…
7 aug
Helpen met Opzetten van MS Acces Database
Beste freelancers,    We zijn op zoek naar een manier om in Acces (of beginnen in Acces en dan porten naar Caspio). Het gaat om de volgende taken: Het offerte traject te automatiseren (dat gaat nu in Excel en Word) -> houdt in dat offertes in mooi formulier input krijgen en in mooi PDF plus email merge naar de klant gaan. Het interne proces…
28 jul
Webapplicatie Laten Maken (Fitnessclub)
Beste freelancers,    We hebben per vestiging (fitnessclubs) een Access bestand met gegevens van onze klanten en waarin ook eenvoudige rekenformules staan.    We zouden nu een webaplicatie willen waarbij we de gegevens via internet kunnen ingeven, via onze website. Er zijn op dit moment 4 formulieren, de bedoeling is dus dat wij…
13 jul
Excel Rapportage Maken vanuit Verschillende Databases
Beste freelancers,    Wij zoeken een expert in Excel om voor ons een rapportage op te zetten.    Wij willen onze management informatie dat uit meerdere kanalen komt, met elkaar verbinden en inzichtelijk maken op op een dashboard in excel.    Heb je interesse, dan geven we je graag meer informatie over de verschillende…
5 jul