Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Part-time Boekhoudkundig en Administratief Bediende

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
18 september 2014 10:35
Opdracht ID:
16941
Betaalwijze:
Per uur
Budget:
€ 30 tot € 45 p.u.
Locatie:
Mechelen, België, Zuid-Holland

Opdrachtomschrijving

Beste freelancers,

Voor ons kantoor in Mechelen zijn we voor 20 uur per week op zoek naar een bediende die zelfstandig zorg draagt voor de financiële boekhouding en overige administratieve werkzaamheden.

Functieomschrijving
  • Het voeren van de totale dagelijkse boekhouding (klant- en leveranciersboekhouding / BTW / contacten Sociaal Secretariaat);
  • Maken van maandelijkse winst- en verliesrekening / financiële rapportages;
  • Opmaken van jaarlijkse begroting;
  • Voorbereiden van jaarrekeningen;
  • Office Management.

Uw profiel
  • Opleidingsniveau bachelor, A1 graduaat;
  • Zelfstandig uit kunnen voeren van de werkzaamheden zoals omschreven in de functie­omschrijving;
  • Zelfstandig, nauwkeurig en resultaatgericht kunnen werken;
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, kennis van de Franse taal is meer dan wenselijk.

Ons bedrijf is een innovatieve, onafhankelijke IT-consultancy organisatie gespecialiseerd in Information Security. Binnen Nederland en België is ons bedrijf marktleider op het gebied van Identity & Access management, naast de diensten op gebied van Information Protection en Situational Awareness. Onze specialisten realiseren succesvolle implementaties, op zowel projectbasis als detacheringsbasis, in een breed scala van – vaak complexe – organisaties.
Arbeidsvoorwaarden

Wil jij ook onderdeel uitmaken van een groeiend bedrijf dat bovendien marktleider is in haar branche binnen de Benelux? Dan komen we graag met jou in contact! Vanzelfsprekend hebben we een goed arbeidsvoorwaardenpakket voor je klaarliggen. De belangrijkste onderdelen van ons pakket zijn:
  • Werken in een gezond groeiend bedrijf dat kantoor houdt in Mechelen;
  • Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen waaronder een firmawagen, laptop, GSM;
  • Een boeiende job vol uitdagingen binnen een leuk team met gemotiveerde mensen;
  • Groeps- en Hospitalisatieverzekering;
  • Ons bedrijf werkt volgens Het Nieuwe Werken (indien mogelijk thuiswerken en full- en part-time mogelijkheden);
  • Academy met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding.

Spreekt het bovenstaande u aan, laat dan een reactie achter. De sollicitatieprocedure verschilt per vacature en duurt gemiddeld 3 weken (mede afhankelijk van uw agenda uiteraard).
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Reacties van freelancers:

Imara
Philippine
referentiesterren
Geachte heer/mevrouw, Allereerst dank voor het plaatsen van uw vacature / opdracht. Graag zou ik hierop reageren. Mijn naam is Imara Dorresteijn, ik ben woonachtig in Schiedam (nabij Rotterdam) en...

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Crediteuren Administratie 4 Uur per Week
Beste freelancers,    Voor onze boekhouding (snelstart) zijn we op zoek naar ondersteuning in de crediteuren administratie. Het gaat om ca 4 uur per week.  De werkzaamheden bestaan uit het verwerken, boeken en beoordelen van inkomende facturen.    Het werk moet uitgevoerd worden bij ons op locatie in de omgeving Arnhem. Ons…
Arnhem € 20 tot € 35 p.u.
Vlotte Boekhouder Gezocht (Digitaal Werken)
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een freelancer voor de gehele boekhouding, BTW aangifte, omzetbelasting, eindaangifte, inkomstenbelasting. Let op: Het gaat hier om een slapende onderneming.    Er zijn voor 2016 en 2017 geen facturen en geen inkomsten. Er zijn alleen inkomsten uit loondienst. Weinig tijd om langs te komen,…
Hoogvliet € 20 tot € 80 p.u.
Boekhouder Gevraagd (Aangifte)
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een boekhouder voor de belastingaangifte van 2015.    Wegens ziekte van mijn boekhouder heb ik uitstel van de Belastingdienst. Er is een budget van 20 tot 50 euro per uur beschikbaar en thuiswerken is mogelijk.    Kunt u mij helpen? Dan hoor ik graag van u.
Amsterdam-Zuidoost € 20 tot € 50 p.u.
Advies Inzake Thuiswerkoplossing (Eenmansbedrijf)
Beste freelancers,    Graag zou ik me laten adviseren over het volgende: de klantcontacten en boekingsadministratie van onze organisatie zou ik ook graag door derden op afstand gaan laten doen.    De huidige situatie: ik ben de enige werknemer en werk op een stand alone computer. Ik gebruik: drie mail adressen op Windows Live Mail;…
Castricum € 20 tot € 80 p.u.
Ervaren Financieel Project Controller Gezocht
Beste freelancers,    Voor het inrichten van een goede financiële projectbewaking, inclusief budgetcontrole en rapportage op programma niveau, zijn wij op zoek naar een ervaren controller.    We verwachten initieel een wat hogere inzet af te nemen voor het ondersteunen bij de inrichting van controlprocessen, vervolgens een…
Oosterhout € 40 tot € 60 p.u.
Klantgegevens Invoeren op Locatie (Midden Nederland)
Beste freelancers,    Een opdrachtgever heeft klant passen uitgegeven. Daarvoor moeten de gegevens van de klanten worden ingevoerd. De gegevens staan op een fysiek inschrijfformulier en moeten worden ingevoerd in de computer. Helaas is dit geen cloud oplossing, waardoor de klus op locatie moet worden uitgevoerd.    Ik heb zelf al…
Zeist of Maarsbergen € 10 tot € 25 p.u.
Advies bij Cashmanagement en Processen in een Organisatie
Beste freelancer,    Ik zou graag meer informatie willen over cashmanagement en over processen in een organisatie. Daarom zoek ik iemand die dit een paar (3-4) A4tjes per vraag in een helder en duidelijk verhaal kan uitleggen.    De vragen zijn ondermeer: Wat is het belang van cashmangement in een organisatie? Hoe kunnen processen…
Sliedrecht € 100 tot € 500