Sorry, u werkt met Internet Explorer 7 of ouder. Hoofdkraan.nl ondersteunt dit niet. Download gratis de nieuwste versie van Internet Explorer.

Opstellen / Controleren Balans Geïnvesteerd Geldbedrag

Status:
Gesloten
Geplaatst op:
13 augustus 2015 09:30
Opdracht ID:
20470
Betaalwijze:
Vaste prijs
Budget:
€ 30 tot € 100
Locatie:
Amsterdam, Noord-Holland

Opdrachtomschrijving

Beste freelancers,

ik ben op zoek naar een freelancer die, voor een aanvraag bij de IND, een (openings) balans waarop een geïnvesteerd geldbedrag a 4500 Euro staat vermeld, kan opstellen of controleren.

De freelancer dient een bevoegde deskundige te zijn (College belastingadviseur; Federatie belastingadviseur, Accountant-Administratieconsulent, registeraccountant, een NOAB-adviseur of een administrateur met een BECON-nummer van de Belastingdienst).

Graag een reactie.
Lees verder +
Ik ben freelancer en zoek een soortgelijke klus.
Klik hier
Ik heb een soortgelijke klus en zoek een freelancer.
Klik hier
Stuur deze opdracht door:

Reacties van freelancers:

Wout
Woerden
Graag ben ik u van dienst bij het voeren, controleren en adviseren van uw administratieve- en fiscale verplichtingen. Het kennismakingsgesprek is gratis en daar neem ik graag uitgebreid de tijd...
Dirk
Borger
referentiesterren
Geachte heer-mevrouw, ik kan prima een openingsbalans voor u verzorgen en stempelen-tekenen, wat zijn de gegevens en waar is het precies voor bedoeld? verwacht het in een uur te kunnen...

Vergelijkbare opdrachten

Omschrijving Locatie Budget
Belasting / Boekhouding Hulp Gevraagd
Beste freelancers,    Ik ben een startende ondernemer en doe mijn eigen boekhouding. Toch weet ik zelf niet alles qua belastingen zoals huisvestingskosten zzp, startersaftrek, zelfstandigenaftrek enz.    Ik zoek dus iemand die de jaarafrekeningen kan nakijken, mij met voorgaande helpen. Ik doe mijn boekhouding op dit moment in Davilex…
Hengelo € 20 tot € 50 p.u.
Reeleezee Freelance Administrateur
Beste freelancers,    Wij zijn op zoek naar een Reeleezee freelance administrateur.     Werkzaamheden:  Administratie invoeren in en in orde maken 2015 en 2016.  Alle bonnen (+/-300 stuks) moeten gechecked worden en een deel moet nog ingevoerd worden. Met als doel dat aangiftes voor 2015 en 2016 klaar staan voor accountant.…
Amersfoort € 500 tot € 1200
Tijdelijk Administratief Medewerker
Beste freelancers,    Wij zijn voor ene periode van ca. 2 maanden per direct op zoek naar een Administratief medewerker voor ca. 3 dagen per week bij ons op locatie (Halfweg).    Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor zowel het boeken van de inkoopfacturen, het maken en versturen van de verkoopfacturen en…
Halfweg € 30 tot € 40 p.u.
M-Biljet 2014 Controle/Invullen (Spoedopdracht)
Beste freelancers,    Opdracht: M-Biljet 2014 controle cq invullen.    Als administratiekantoor heb ik een M-Biljet ingevuld maar ik wil het even laten controleren of (als de prijs ernaar is) door iemand laten invullen en indienen (elektronisch).    Graag een reactie inclusief prijsindicatie.   
Bakhuizen € 25 tot € 75
Tijdelijke Administratieve Kracht Gezocht
Beste freelancers,    Tijdelijke ervaren Administratieve kracht gezocht voor vervanging tijdens zwangerschapsverlof. De periode is van januari tm april, 2 dagen per week.    De werkzaamheden bevatten:  - debiteuren en crediteuren beheer  - boeken facturen (overhead, inkoop, verkoop etc)  - ervaring met Afas boekhoudsysteem…
Utrecht € 20 tot € 40 p.u.
Boekhouder voor Gastouder
Beste freelancers,    Ik ben gastouder een ik heb hulp nodig bij mijn boekhouding.   Het werk moet uitgevoerd worden in de omgeving Den Haag     Heb je interesse en kan je me helpen, neem dan contact met me op.   
Den Haag € 350 tot € 500
Freelancer Gezocht (Exact Online, Twee Bedrijven)
Beste freelancers,    Ik ben op zoek naar een freelancer die mij kam helpen met Exact Online goed op orde te krijgen. En twee nieuwe bedrijven kan toevoegen.    Thuiswerken is mogelijk en er is een budget van 20 tot 35 euro per uur beschikbaar.    Bent u geïnteresseerd? Dan hoor ik graag van u.
Schijndel € 20 tot € 35 p.u.